Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Молоко пастеризоване 2,5%, молоко ультрапастеризоване 2,5%
Очікувана вартість
178 900,00 UAH
UA-2021-01-12-003984-a 6c293e7b2e1740819becf0d9c0f2be33
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вар’янська Ніна Миколаївна

+380444060753 sanbarvinok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій "Барвінок" Міністерства охорони здоров’я України"
Код ЄДРПОУ: 01981945
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., місто Боярка, вулиця Хрещатик, 160
Контактна особа: Вар’янська Ніна Миколаївна
+380444060753
sanbarvinok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 22 січня 2021 11:42
Очікувана вартість: 178 900,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 789,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7400 шт
Молоко пастеризоване 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08153, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Хрещатик, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
50 шт
молоко ультрапастеризоване 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08153, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Хрещатик, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Зобов’язання щодо оплати за товар у Замовника виникають у разі виділення відповідного фінансування та у межах розміру такого фінансування. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2021 15:00
Електронний цифровий підпис
13 січня 2021 14:54
Договір.docx
13 січня 2021 14:54
Оголошення_молоко_.docx
12 січня 2021 16:18
Договір.docx
12 січня 2021 16:18
Оголошення_молоко_.docx
13 січня 2021 15:00
Електронний цифровий підпис
12 січня 2021 16:39
Електронний цифровий підпис
13 січня 2021 14:54
Договір.docx
13 січня 2021 14:54
Оголошення_молоко_.docx
12 січня 2021 16:18
Договір.docx
12 січня 2021 16:18
Оголошення_молоко_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 12 січня 2021 16:28
Дата відповіді: 13 січня 2021 14:42
Шановний Замовнику! Чи буде розглядатися пропозиція учасника молоко пастеризоване 2,5% жирності, фасування поліетиленова плівка 900 гр або 1000 гр? Дякую!
Відповідь: Шановний Учаснику. Будуть розглянуті пропозиції учасників, що відповідають технічним вимогам тендерної документації, а саме фасування молока пастеризованого 2,5% 0,870кг +/-20г. Оскільки необхідний для закупівлі об’єм визначений на підставі комерційної пропозиції.
Технічні вимоги
Дата подання: 13 січня 2021 14:50
Дата відповіді: 14 січня 2021 09:14
Шановний Замвонику! Ви завідомо обмежуєте коло учасників, чим поруюте Закон України "Про публічні закупівлі!!!!!
Відповідь: Згідно Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі – Закон), який набрав чинності 20.10.2019 та введено в дію 19.04.2020, та на підставі листа МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Щодо спрощених закупівель» № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020р. (таб.1) повідомляємо про відсутність порушень проведення даної процедури закупівлі, а саме:
Відповідно до ст. 14 Закону Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В оголошенні може зазначатися інша інформація. Водночас, ураховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) чи виконавця робіт з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника так і для учасників, замовнику не рекомендується встановлювати в оголошенні вимоги, які будуть ускладнювати подачу пропозицій.
Також, Замовнику рекомендується чітко, однозначно та зрозуміло описувати умови, визначені у оголошенні, вимоги щодо предмета закупівлі, та будь-які інші вимоги стосовно змісту та форми інформації, подання учасником якої є необхідним на думку замовника для підтвердження відповідності учасника.
Відповідно до п.4. ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
На сьогоднішній день є багато постачальників предмету закупівлі, який необхідний Замовнику, та чітко визначені характеристики товару згідно з технічними вимогами. Крім того, технічні вимоги до предмету закупівлі сформовані Замовником на підставі комерційних пропозицій.
Таким чином, повідомляємо про відсутність жодних порушень Замовником Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2021 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНДОРА" 170 100,00
UAH з ПДВ
164 462,40
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа- підприємець Комарова Ірина Олександрівна 174 660,00
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2021 23:07
sign.p7s
20 січня 2021 18:07
sign.p7s
20 січня 2021 18:06
опис статут.pdf.p7s
20 січня 2021 18:06
Техпаспорт ВЕ2090ВС.pdf.p7s
20 січня 2021 18:06
Техпаспорт ВЕ 4938ВС.pdf.p7s
20 січня 2021 18:06
Техпаспорт ВЕ4599ВС.pdf.p7s
20 січня 2021 18:06
Виписка.250419.pdf.p7s
20 січня 2021 18:06
Декларация.pdf.p7s
20 січня 2021 18:06
Статут Сандора.pdf.p7s
20 січня 2021 18:06
Приказ КС_11_2019.pdf.p7s

Публічні документи

21 січня 2021 19:08
sign.p7s
21 січня 2021 19:06
4.1. Довідка МТБ.PDF
21 січня 2021 14:20
тех якісна вимог.pdf
21 січня 2021 14:20
цінова пропоз.pdf
21 січня 2021 14:19
якісне обух молко.pdf
21 січня 2021 14:17
дгов обухов мол.pdf
21 січня 2021 09:01
догв дезінфек.pdf
21 січня 2021 08:58
сан книж.pdf
20 січня 2021 22:35
гарантійний лист2.pdf
20 січня 2021 22:23
6.14. Акт №447 2020 р.PDF
20 січня 2021 22:22
6.14. Акт №446 2020 р.PDF
20 січня 2021 22:06
дгов оренди майна.pdf
20 січня 2021 21:21
гар лист якость.pdf
20 січня 2021 21:18
лист погодження.pdf
20 січня 2021 21:13
гарантійний лист.pdf
20 січня 2021 21:03
витяг єдрп.pdf
20 січня 2021 20:57
копия паспорту.pdf
20 січня 2021 20:44
sign.p7s

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "САНДОРА"

ФОП Комарова І.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНДОРА"
#22430008
Переможець 164 462,40
UAH з ПДВ
25 січня 2021 14:24

Документи

25 січня 2021 14:24
sign.p7s
25 січня 2021 14:22
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНДОРА"
#22430008
164 462,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2021 14:24
sign.p7s
25 січня 2021 14:22
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 січня 2021 13:14
договір укладений
29 січня 2021 13:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 лютого 2021 11:32
882,24 UAH UA428201720343100001000015929
ДЗ "ДССС "Барвінок" МОЗ України"
UA083510050000026006202255300
ТОВ "САНДОРА"
Оплачений
23 лютого 2021 13:35
1 102,80 UAH UA428201720343100001000015929
ДЗ "ДССС "Барвінок" МОЗ України"
UA083510050000026006202255300
ТОВ "САНДОРА"
Оплачений
24 лютого 2021 13:08
882,24 UAH UA428201720343100001000015929
ДЗ "ДССС "Барвінок" МОЗ України"
UA083510050000026006202255300
ТОВ "САНДОРА"
Оплачений
24 лютого 2021 13:08
1 102,80 UAH UA428201720343100001000015929
ДЗ "ДССС "Барвінок" МОЗ України"
UA083510050000026006202255300
ТОВ "САНДОРА"
Оплачений

Актуальні тендери

До пошуку