Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-01-12-003574-a ● eae097fdbb9a4bee92d29ee581d44a16
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУКОВИНСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 43343870 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 242 |
Контактна особа: |
Олена Тарновецька +380372564420,+380372559203,+380372547650 ekonomonco@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2021 15:43 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
стіл в палату 730*500*700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 39121000-6 — Письмові та інші столи
11 штуки
Стіл комп"ютерний 750*600*1400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 39121000-6 — Письмові та інші столи
8 штуки
Стіл письмовий тумба зліва 750*600*1200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
3 штуки
Стіл письмовий тумба справа 750*500*900
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
1 штуки
стіл приставний 730*500*700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58013, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, будинок, 242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 39121000-6 — Письмові та інші столи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 15:53 |
1Форма пропозиція.docx | |
12 січня 2021 15:53 |
5 проект договору.doc | |
12 січня 2021 15:53 |
2 технічне завдання.docx | |
12 січня 2021 15:53 |
4 Відсутність підстав ст.17.doc | |
12 січня 2021 15:52 |
3 відповідність вимогам ст.16.docx | |
12 січня 2021 15:52 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
сертифікати відповідності
Дата подання: 13 січня 2021 11:09
Дата відповіді: 14 січня 2021 17:49
Шановний Замовнику!
в Додатку 2 ТД Ви вимагаєте надання копії сертифікатів відповідності.
З цього приводу зауважимо наступне.
Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування.
Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними та такими, що перешкоджають конкуренції.
Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Відсутність обов’язкової сертифікації меблів, не позбавляє учасників можливості отримати зазначений сертифікат в добровільному порядку. Відповідно до п.3 ч.3 ст.. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник обовязково зааначає інормацію про технічні, якісні та іншіі характеристики предмета закупівлі та може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в оголошенн зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Враховуючи що Замовник не вимагає надання зразків для перевірки відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі, замовник скористався передбаченою у Законі можливістю підтвердити якість запропонованого товару наявністю відповідних документів для даного типу продукції.
технічні параметри
Дата подання: 14 січня 2021 15:02
Дата відповіді: 15 січня 2021 12:53
Зазначте, будь-ласка, технічні параметри тумб:
1) яка ширина тумб має бути відносно столів?
2) з чого виготовлена задня стінка тумб з ДВП (якщо її не буде видно) чи ДСП (якщо буде видима)?
3) чи можливе використання ДСП іншого виробника аналога/схожого кольору до Самоа Димчастий 4016 OW (Свіскорно)?
Відповідь: 1) Ширина тумби в стола компютерного та стола письмового тумба зліва орієнтовно по 400мм, в стола письмового тумба справа 350мм.
2) Задня стінка тумб тільки з ДСП ДВП можна використати тільки на дно шухляд.
3) Вимоги до ДСП зазначені в Додатку 2 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" до оголошення про закупівлю.
2) Задня стінка тумб тільки з ДСП ДВП можна використати тільки на дно шухляд.
3) Вимоги до ДСП зазначені в Додатку 2 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" до оголошення про закупівлю.
Сертифікати відповідності
Дата подання: 15 січня 2021 17:03
Дата відповіді: 16 січня 2021 16:02
Шановний Замовнику!
Щодо надання сертифікатів відповідності - згідно пункту 6 статті 23 Закону – «Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення».
Прошу відповісти чи прийме до розгляду Замовник техничний паспорт виробника на Товар.
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При проведені даної закупівлі ми керуємося ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” а не ст. 23 так як дана закупівля є спрощеною закупівлею. Розділом 3 Статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено обов"язковий перелік інформації, що оприлюднюється. Також зазначено, що в оголошенні про проведення спрощенної закупівлі може зазначатися інша інформація . Нами зазначено вимоги до предмета закупівлі , а поряд із цим і підстави ( документи) для підтввердження цих вимог.
При розгляді пропозицій нами будуть розгядатися технічні паспорти виробника на підтвердження відповідності запропонованого товару.
При розгляді пропозицій нами будуть розгядатися технічні паспорти виробника на підтвердження відповідності запропонованого товару.
Уточнення технічних вимог!
Дата подання: 18 січня 2021 01:32
Просимо уточнити технічні вимоги до столів у палату, зокрема щодо розбірної конструкції столу? Тобто, мається на увазі, що це розкладний стіл із поворотно-розкладною стільницею, який при повороті та розкладанні стільниці, збільшується по периметру збільшується вдвічі? Чи все ж таки це має бути не розкладний стіл?
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2021 16:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Іванова Аліна Павлівна |
52 660,00
UAH з ПДВ
|
52 660,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШКУРКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
84 990,00
UAH з ПДВ
|
79 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Чимрук Наталія Степанівна |
86 750,00
UAH з ПДВ
|
79 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ " |
91 300,00
UAH з ПДВ
|
80 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Повзун Сергій Степанович" |
94 980,00
UAH з ПДВ
|
84 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Харченко Вікторія Василівна |
95 000,00
UAH з ПДВ
|
95 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Дорундяк Андрій Миколайович |
98 900,00
UAH з ПДВ
|
98 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Іванова Аліна Павлівна #2916607444 |
Відхилено |
52 660,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2021 16:56
|
ФОП "ШКУРКО ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2201505466 |
Відхилено |
79 998,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2021 16:58
|
ФОП Чимрук Наталія Степанівна #2859722285 |
Переможець |
79 999,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2021 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 13:25
|
Договір столи 79999.pdf | укладений |
09 лютого 2021 13:24
|