Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дослідження наявності спиртів в крові, сечі живої людини чи трупа код 85140000-2- Послуги у сфері охорони здоров’я за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-01-12-002479-a fe662600b56f476a9efa4cc573858329
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дяченко Олена Миколаївна

080459761331 diachenkoelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26191575
Місцезнаходження: 08205, Україна , Київська обл., Ірпінь, Садова,38
Контактна особа: Дяченко Олена Миколаївна
080459761331
diachenkoelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом КНП "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області двічі було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю Дослідження наявності спиртів в крові, сечі живої людини чи трупа код 85140000-2- Послуги у сфері охорони здоров’я за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», які були відмінені через відсутність необхідної кількості учасників. Закупівля UA-2020-11-23-005498-c (жодної тендерна пропозиції) та закупівля UA-2020-12-09-005670-a (жодної тендерна пропозиції). Обидві закупівлі були відмінені автоматизованою системою закупівель.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 16:52
Оскарження наміру укласти договір: 23 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі (нова редакція від 19.04.2020р.).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 послуга
Дослідження наявності спиртів в крові, сечі живої людини чи трупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, Ірпінь, Садова,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85148000-8 — Послуги з проведення медичних аналізів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник зобов’язаний перерахувати суму зазначену в акті про надані послуги протягом 10 робочих днів з моменту підписання такого акту. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі (нова редакція від 19.04.2020р.). Місцезнаходження Замовника: 08205, Україна , Київська обл., Ірпінь, Садова,38 Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

12 січня 2021 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 16:36
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КЗ КОР "КОБСМЕ"
#02125734
Переможець 177 500,00
UAH
12 січня 2021 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 16:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КЗ КОР "КОБСМЕ"
#02125734
177 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 17:28
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2021 15:47
Додаткова угода №1 до договору №61-Т.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 15:46
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 15:43
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 16:31
Договір №61-Т.pdf укладений
02 лютого 2021 16:29

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 липня 2021 12:19
12 780,00 UAH UA938201720344380006000031060
КНП "ІЦМЛ" ІМР КО
UA418201720344200001000023027
КЗ КОР "Київське обласне бюро судово-м
Сторнований
26 липня 2021 12:46
12 780,00 UAH UA938201720344380006000031060
КНП "ІЦМЛ" ІМР КО
UA218201720314231003201023027
КЗ КОР "Київське обласне бюро судово-м
Оплачений
29 вересня 2021 15:05
18 460,00 UAH UA938201720344380006000031060
КНП "ІЦМЛ" ІМР КО
UA218201720314231003201023027
КЗ КОР "Київське обласне бюро судово-м
Оплачений
22 листопада 2021 11:52
35 500,00 UAH UA938201720344380006000031060
КНП "ІЦМЛ" ІМР КО
UA218201720314231003201023027
КЗ КОР "Київське обласне бюро судово-м
Оплачений
22 листопада 2021 11:52
32 660,00 UAH UA938201720344380006000031060
КНП "ІЦМЛ" ІМР КО
UA218201720314231003201023027
КЗ КОР "Київське обласне бюро судово-м
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодили внести зміни до пункту 2.1 Договору, а саме зменшити бюджетні зобов’язання на 78100,00 грн.(сімдесят вісім тисяч сто грн.00 коп.) за рахунок збільшення суми договору за рахунок власних надходжень та викласти у наступній редакції: «2.1. Загальна сума за цим Договором становить: 177500,0 (Сто сімдесят сім тисяч п’ятсот грн.00 коп.) без ПДВ. У відповідності до вимог бюджетного законодавства України, бюджетні зобов'язання виникають у межах кошторисних призначень та на дату укладання цієї Додаткової угоди становлять 99400,0 грн.(дев’яносто дев’ять тисяч чотириста грн.00 коп.) без ПДВ. Сума договору за рахунок власних надходжень становить 78100,00 грн.(сімдесят вісім тисяч сто грн.00 коп.) без ПДВ. 2. Сторони домовилися, що у разі збільшення (зменшення) бюджетного фінансування, подальше виникнення зобов'язань за рахунок бюджетної субвенції буде збільшуватися та/або зменшуватись відповідно до кошторисних призначень та регламентуватися шляхом укладання додаткових угод, але в будь якому разі перевищення загальної суми Договору не допускається. 3. Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору № 61-Т від 01.02.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 61-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 400,00
UAH