Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
22150000-6 Брошури (Брошури)
Очікувана вартість
161 666,67 UAH
UA-2021-01-12-001538-a ● c473cc66eed8426882cf5f70e56f5aef
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки" |
Код ЄДРПОУ: | 02224548 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5 |
Контактна особа: |
Сушко Валентина Нарцизівна 380442344176 val_sushko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2021 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2021 15:11 |
Очікувана вартість: | 161 666,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 616,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22150000-6: Брошури
Технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі надані в додатках
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 Одиниця
Брошура №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
500 Одиниця
Брошура №9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
500 Одиниця
Брошура №11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови та порядок оплати кожної Продукції здійснюється за домовленістю Сторін на підставі Рахунку-фактури та видаткової накладної на передачу Продукції чи її частини протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту її підписання. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 15:30 |
Брошури Проект Вимоги до предмету закупівлі Брошури виправлений (1).doc | |
12 січня 2021 12:07 |
11.01.2021 Договір брошури 2021.doc |
12 січня 2021 15:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 січня 2021 15:30 |
Брошури Проект Вимоги до предмету закупівлі Брошури виправлений (1).doc
|
||||||
12 січня 2021 12:07 |
11.01.2021 Договір брошури 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація за територіальною ознакою
Дата подання: 12 січня 2021 12:47
Дата відповіді: 12 січня 2021 15:38
Доброго дня. В процесі виготовлення поліграфічної продукції спілкування між Замовником та Виконавцем здійснюється за телефоном та шляхом обміну електронною кореспонденцією. Всі важливі питання, а тем більш макети, оперативно погоджуються письмово. Нова пошта здійснює адресну доставку до м.Київ "сьогодні на завтра". Будь ласка, поясніть, для чого саме потрібен представник Виконавця у Києві?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Уважно перечитайте технічні вимоги.// В зв’язку з економічною доцільністю (в тому числі відсутності у Замовника коштів на відрядження) та стислими термінами поставки товару (для оперативного ведення переговорів та контролю виконання робіт, а також, за потреби, термінової заміни неякісного виконання замовлення чи заздалегідь непередбаченої заміни дизайну або зміни репертуару Театру (змісту друкованої продукції)) обов’язково представництво фірми Учасника в м. Києві, пропозиції учасників з інших міст та областей розглядатися не будуть.// P.S. Замовник повинен бути присутній при приладці виготовлення кожного замовлення.
Дискримінація за теріторіальною ознакою
Дата подання: 12 січня 2021 16:34
Дата відповіді: 13 січня 2021 15:00
Ще раз доброго дня. Ваші тех вимоги уважно прочитані, тому й виникло питання. Ще раз його повторюю: чим Вам допоможе фізична присутність представника Виконавця, якщо всі питання оперативно вирішуються засобами зв'язку? Навіщо Вам якись командіровки, якщо вся країна працює через Прозоро, та Замовник із Виконавцем знаходяться здебільш у різних містах? На нашу думку, це є упередженнем ставленням до некиївських Виконавців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наш фахівець має бути присутнім на приладнанні під час друку продукції.
Театральні фотографії акторів, зроблені найчастіше при нестандартному, сценічному світлі, вимагають уважної та ретельної комп'ютерної обробки. Перфектна зовнішність акторів є візитною карткою театру. А точність передачі кольору сценографії принципова для театральних художників.
Оскільки у даному випадку мова йде про не замкнутий цикл друку, говорити про відповідність колірних профілів файлів та пристроїв виведення (друкованих пристроїв) складно.
Виходячи з вищесказаного та нашого багаторічного досвіду співпраці з різними друкарнями, присутність нашого представника на початку друку та коригування при необхідності кольору є незаперечною умовою співпраці для нас.
Театральні фотографії акторів, зроблені найчастіше при нестандартному, сценічному світлі, вимагають уважної та ретельної комп'ютерної обробки. Перфектна зовнішність акторів є візитною карткою театру. А точність передачі кольору сценографії принципова для театральних художників.
Оскільки у даному випадку мова йде про не замкнутий цикл друку, говорити про відповідність колірних профілів файлів та пристроїв виведення (друкованих пристроїв) складно.
Виходячи з вищесказаного та нашого багаторічного досвіду співпраці з різними друкарнями, присутність нашого представника на початку друку та коригування при необхідності кольору є незаперечною умовою співпраці для нас.
Друк продукції частинами
Дата подання: 13 січня 2021 15:44
Дата відповіді: 14 січня 2021 12:34
Шановний замовнику, у документації зазначено, що закупівля необхідних брошур буде здійснюватися за замовленнями театру по частинах, за окремими заявками. Визначте, будь ласка, мінімальний тираж для такої заявки, і чи буде заявлена кількість залежати від виду брошури?
Відповідь: Доброго дня. Тираж прописаний в технічних вимогах (додаток№2). Кількість найменувань, які будуть виготовлятись під час разового замовлення, буде визначатись в процесі роботи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2021 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИНТ МЕДІА" |
145 350,00
UAH
|
131 880,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ПРІНТ-ХАУС" |
152 950,00
UAH
|
131 900,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Спринт-Сервіс" |
157 497,00
UAH
|
132 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" |
159 955,00
UAH
|
159 955,00
UAH
|
Документи |
ПрАТ Вінницька обласна друкарня |
160 000,00
UAH
|
160 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИНТ МЕДІА" #42795815 |
Переможець |
131 880,00
UAH
|
25 січня 2021 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 11:20
|
допугода брошeра розірвання.JPG | укладений |
30 червня 2021 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 15:28
|
допугода брошури -2.JPG | зміни до договору |
29 червня 2021 15:28
|
допугода брошури -1.JPG | зміни до договору |
29 червня 2021 15:28
|
допугода брошури.JPG | зміни до договору |
29 червня 2021 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2021 12:24
|
Додаток№1 Специфікація ТОВ ПРИНТ МЕДІА Брошури.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2021 12:23
|
Договір ТОВ ПРИНТ МЕДІА Брошури.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2021 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 16:04
|
28.01 Додаток№1 Специфікація ТОВ ПРИНТ МЕДІА Брошури (3).pdf | укладений |
28 січня 2021 16:03
|
28.01.Договір ТОВ ПРИНТ МЕДІА Брошури.pdf | укладений |
28 січня 2021 16:02
|
28.01.Договір ТОВ ПРИНТ МЕДІА Брошури.pdf | укладений |
28 січня 2021 16:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення помилки при оприлюднені сканкопії договору та додатків до нього без підпису та печатки. |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |