Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

22150000-6 Брошури (Брошури)
Очікувана вартість
161 666,67 UAH
UA-2021-01-12-001538-a c473cc66eed8426882cf5f70e56f5aef
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушко Валентина Нарцизівна

380442344176 val_sushko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки"
Код ЄДРПОУ: 02224548
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Контактна особа: Сушко Валентина Нарцизівна
380442344176
val_sushko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 13:00
Початок аукціону: 22 січня 2021 15:11
Очікувана вартість: 161 666,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 616,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22150000-6: Брошури


Технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі надані в додатках
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 Одиниця
Брошура №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
500 Одиниця
Брошура №9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
500 Одиниця
Брошура №11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури
1000 Одиниця
Брошура №19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22150000-6 — Брошури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови та порядок оплати кожної Продукції здійснюється за домовленістю Сторін на підставі Рахунку-фактури та видаткової накладної на передачу Продукції чи її частини протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту її підписання. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 січня 2021 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 15:30
Брошури Проект Вимоги до предмету закупівлі Брошури виправлений (1).doc
12 січня 2021 12:08
Брошури Проект Вимоги до предмету закупівлі.doc
12 січня 2021 12:07
11.01.2021 Договір брошури 2021.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація за територіальною ознакою
Дата подання: 12 січня 2021 12:47
Дата відповіді: 12 січня 2021 15:38
Доброго дня. В процесі виготовлення поліграфічної продукції спілкування між Замовником та Виконавцем здійснюється за телефоном та шляхом обміну електронною кореспонденцією. Всі важливі питання, а тем більш макети, оперативно погоджуються письмово. Нова пошта здійснює адресну доставку до м.Київ "сьогодні на завтра". Будь ласка, поясніть, для чого саме потрібен представник Виконавця у Києві?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Уважно перечитайте технічні вимоги.// В зв’язку з економічною доцільністю (в тому числі відсутності у Замовника коштів на відрядження) та стислими термінами поставки товару (для оперативного ведення переговорів та контролю виконання робіт, а також, за потреби, термінової заміни неякісного виконання замовлення чи заздалегідь непередбаченої заміни дизайну або зміни репертуару Театру (змісту друкованої продукції)) обов’язково представництво фірми Учасника в м. Києві, пропозиції учасників з інших міст та областей розглядатися не будуть.// P.S. Замовник повинен бути присутній при приладці виготовлення кожного замовлення.
Дискримінація за теріторіальною ознакою
Дата подання: 12 січня 2021 16:34
Дата відповіді: 13 січня 2021 15:00
Ще раз доброго дня. Ваші тех вимоги уважно прочитані, тому й виникло питання. Ще раз його повторюю: чим Вам допоможе фізична присутність представника Виконавця, якщо всі питання оперативно вирішуються засобами зв'язку? Навіщо Вам якись командіровки, якщо вся країна працює через Прозоро, та Замовник із Виконавцем знаходяться здебільш у різних містах? На нашу думку, це є упередженнем ставленням до некиївських Виконавців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наш фахівець має бути присутнім на приладнанні під час друку продукції.
Театральні фотографії акторів, зроблені найчастіше при нестандартному, сценічному світлі, вимагають уважної та ретельної комп'ютерної обробки. Перфектна зовнішність акторів є візитною карткою театру. А точність передачі кольору сценографії принципова для театральних художників.
Оскільки у даному випадку мова йде про не замкнутий цикл друку, говорити про відповідність колірних профілів файлів та пристроїв виведення (друкованих пристроїв) складно.
Виходячи з вищесказаного та нашого багаторічного досвіду співпраці з різними друкарнями, присутність нашого представника на початку друку та коригування при необхідності кольору є незаперечною умовою співпраці для нас.
Друк продукції частинами
Дата подання: 13 січня 2021 15:44
Дата відповіді: 14 січня 2021 12:34
Шановний замовнику, у документації зазначено, що закупівля необхідних брошур буде здійснюватися за замовленнями театру по частинах, за окремими заявками. Визначте, будь ласка, мінімальний тираж для такої заявки, і чи буде заявлена кількість залежати від виду брошури?
Відповідь: Доброго дня. Тираж прописаний в технічних вимогах (додаток№2). Кількість найменувань, які будуть виготовлятись під час разового замовлення, буде визначатись в процесі роботи.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2021 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИНТ МЕДІА" 145 350,00
UAH
131 880,00
UAH
Документи
ТОВ "ПРІНТ-ХАУС" 152 950,00
UAH
131 900,00
UAH
Документи
ТОВ "Спринт-Сервіс" 157 497,00
UAH
132 000,00
UAH
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 159 955,00
UAH
159 955,00
UAH
Документи
ПрАТ Вінницька обласна друкарня 160 000,00
UAH
160 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 10:22
Електронний підпис
20 січня 2021 19:29
Договора ДЖЕЙ БУК.pdf
20 січня 2021 19:28
Договора АсМАП.pdf
20 січня 2021 19:28
Договор ПЕ-КО.pdf
20 січня 2021 19:27
Договор крістар.pdf
20 січня 2021 19:27
Договор ВНА Трейд.pdf
20 січня 2021 19:20
Довідка ( ЄДРПОУ).pdf

Публічні документи

18 січня 2021 10:39
НДС.jpg
18 січня 2021 10:39
доверенность.jpg

Публічні документи

20 січня 2021 13:20
Електронний підпис
20 січня 2021 13:19
Пропозиція Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРИНТ МЕДІА"

ТОВ "ПРІНТ-ХАУС"

ТОВ "Спринт-Сервіс"

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

ПрАТ Вінницька обласна друкарня

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИНТ МЕДІА"
#42795815
Переможець 131 880,00
UAH
25 січня 2021 10:59

Документи

25 січня 2021 10:58
Електронний підпис
25 січня 2021 10:57
Електронний підпис
25 січня 2021 10:57
Електронний підпис
25 січня 2021 10:56
переможець.JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2021 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИНТ МЕДІА"
#42795815
131 880,00
UAH
Документи

Документи

25 січня 2021 10:58
Електронний підпис
25 січня 2021 10:57
Електронний підпис
25 січня 2021 10:57
Електронний підпис
25 січня 2021 10:56
переможець.JPG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 11:20
допугода брошeра розірвання.JPG укладений
30 червня 2021 11:19
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 15:28
допугода брошури -2.JPG зміни до договору
29 червня 2021 15:28
допугода брошури -1.JPG зміни до договору
29 червня 2021 15:28
допугода брошури.JPG зміни до договору
29 червня 2021 15:28
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 12:24
Додаток№1 Специфікація ТОВ ПРИНТ МЕДІА Брошури.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 12:23
Договір ТОВ ПРИНТ МЕДІА Брошури.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 12:21
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 16:04
28.01 Додаток№1 Специфікація ТОВ ПРИНТ МЕДІА Брошури (3).pdf укладений
28 січня 2021 16:03
28.01.Договір ТОВ ПРИНТ МЕДІА Брошури.pdf укладений
28 січня 2021 16:02
28.01.Договір ТОВ ПРИНТ МЕДІА Брошури.pdf укладений
28 січня 2021 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилки при оприлюднені сканкопії договору та додатків до нього без підпису та печатки.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 27 250,00
UAH
Причини розірвання договору: Ліквідація підпрємства ТОВ "ПРИНТ МЕДІА"