Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з вивезення твердих побутових відходів з території Територія АБ за адресою м. Чоп, площа Європейська, 7
Очікувана вартість
1 889,52 UAH
UA-2021-01-12-001340-c 85256f38d54e431a99dea34646979a2e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Александров Денис Олегович

0660352311 ZAK.IFS@CUSTOMS.SFS.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ ДЕРЖМИТСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 43337207
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 20
Контактна особа: Александров Денис Олегович
0660352311
ZAK.IFS@CUSTOMS.SFS.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відсутність конкуренції з технічних причин на ринку вивезення твердих побутових відходів на території м. Чоп, монопольне (домінуюче) становище КП «Чистий Чоп».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 21:29
Оскарження наміру укласти договір: 23 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з вивезення твердих побутових відходів з території Територія АБ за адресою м. Чоп, площа Європейська, 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник оплачує виконані Виконавцем послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Сторонами актів наданих послуг при умові наявності відповідних бюджетних асигнувань на зазначені цілі на рахунку Споживача та надання дозволу органами державного казначейства на проведення оплати. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

12 січня 2021 21:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЧОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЧИСТИЙ ЧОП"
#40361719
Переможець 1 889,52
UAH з ПДВ
12 січня 2021 21:29

Документи

12 січня 2021 21:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 21:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЧОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЧИСТИЙ ЧОП"
#40361719
1 889,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 січня 2021 21:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 20:30
Додаткова угода № 212.PDF укладений
11 серпня 2021 20:29
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 21:06
119 Чистий Чоп (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 21:05
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 21:03
Договір № 23 Чистий Чоп.pdf укладений
25 січня 2021 21:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення реквізитів Виконавця в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 119
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 06 серпня 2021
Сума оплати за договором: 944,70
UAH (в тому числі ПДВ 157,45 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись пунктом 10.2 Договору № 23 про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів від 25 січня 2021 Сторони домовилися про дострокове розірвання Договору.