Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44310000-6 Вироби з дроту Трос грозозахисний
44310000-6 Wire products Ground wire
44310000-6 Wire products Ground wire
Очікувана вартість
10 265 557,00 UAH
UA-2021-01-12-001094-b ● 582b63875a7c417bbb3c08e155bb704c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Скоробогатько Олександра 380 (44) 238-32 60 SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY |
Додаткові контактні особи: |
Музира Катерина Володимирівна +380442383904 muzyra.kv@ua.energy |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
National ID: | 00100227 |
Contact point: |
Skorobogatko Oleksandra 380 (44) 238-32 60 SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY |
Additional contacts: |
Muzyra K.V. +380442383904 muzyra.kv@ua.energy |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 18:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 14:55 |
Очікувана вартість: | 10 265 557,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 655,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 246373 UAH |
Publication date: | 12 січня 2021 18:55 |
Enquiries until: | 05 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 лютого 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 10 265 557 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 102 656 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Scope of the procurement
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
The information required by paragraphs 8, 9 of part 2 of Article 21 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", which is not specified in the announcement of open bidding, due to lack of technical capability, is specified in the tender documents.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
174.3 т.
Грозозахисний трос ТК-11,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Ground wire ТК-11,0
CPV: 44311000-3
Період постачання:
по 31 березня 2022
3.34 т.
Грозозахисний трос ТК-9,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Ground wire ТК-9,1
CPV: 44311000-3
Період постачання:
по 31 березня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Часткова попередня оплата (Аванс) товару. Аванс не більше 20% від загальної вартості товару протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати отримання рахунку. Якщо сума Авансу становить один мільйон гривень або більше, то часткова попередня оплата Товару здійснюється за умови надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (далі - Банківська гарантія на Аванс), при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії на Аванс, повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу. | Аванс | 25 | Банківські | 20 |
Iнша подія | подальша оплата здійснюється за умови прийняття Одержувачем товару на всю суму авансового платежу протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем видаткової накладної ) рахунком. Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 18:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 18:52 |
ТД_199033_трос.docx | |
12 січня 2021 18:52 |
Тит. лист трос.pdf | |
12 січня 2021 18:52 |
Announcement.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно основних умов по договору
Дата подання: 25 січня 2021 10:02
Дата відповіді: 27 січня 2021 16:20
Добрий день! Просимо Вас погодити основні умови договору в такій редакції:3.6. Датою оплати вважається дата списання коштів з рахунку ПОКУПЦЯ на користь ПОСТАЧАЛЬНИКА.;4.7. Одержання повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА про неприбуття його представника, відсутність відповіді на повідомлення ПОКУПЦЯ (уповноваженого представника ПОКУПЦЯ) протягом наступного робочого дня після отримання повідомлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, неприбуття представника ПОСТАЧАЛЬНИКА впродовж 5-ти робочих днів з моменту отримання повідомлення ПОКУПЦЯ, якщо більший термін не вказаний у відповідному повідомленні, відсутність повноважень у представника ПОСТАЧАЛЬНИКА або недосягнення згоди Сторін щодо невідповідності товару встановленим вимогам Договору Покупець вправі скласти документ про недоліки за участю незалежної експертної організації (експерта).;4.8. Документ про недоліки надається/направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ для виконання. Усунення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ недоліків товару, в тому числі його заміна, а також усунення ним інших недоліків здійснюється протягом 20-ти робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього акту або отримання висновку незалежної експертної організації (експерта), якщо інший строк не був визначений сторонами в акті про недоліки; ПОСТАЧАЛЬНИК несе всі витрати, пов’язані з поверненням і заміною неякісного товару (без будь-якої компенсації ПОКУПЦЕМ).;5.1.1.3. достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його відповідно до вимог п. 12.4 цього Договору. При цьому, факт розірвання Договору не звільняє Покупця від обов'язку прийняти та оплатити Товар, виготовлений на підставі замовлення, погодженого до моменту отримання Постачальником такого повідомлення.;5.1.3.2. достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Покупцем, повідомивши про це його відповідно до вимог п. 12.4 цього Договору;6.1. Постачальник гарантує якість товару протягом строку, встановленого згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.;6.3. Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК (уповноважений представник ПОСТАЧАЛЬНИКА) відмовиться від участі у оформленні документу про недоліки, або не матиме достатніх повноважень на підписання такого документу, або не прибуде на письмовий виклик ПОКУПЦЯ (уповноваженого представника ПОКУПЦЯ) впродовж 5-ти робочих днів з моменту отримання повідомлення ПОКУПЦЯ, якщо більший термін не вказаний у відповідному повідомленні, Покупець вправі скласти такий документ про недоліки за участю незалежної експертної організації (експерта).;6.4. Документ про недоліки надається/направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ для виконання. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний усунути недоліки (дефекти) у визначеному для такої товару порядку, зокрема провести заміну неякісного товару на товар належної якості (якості, визначеної Договором) протягом 20-ти робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього акту або отримання висновку незалежної експертної організації (експерта), якщо інший строк не був визначений сторонами в акті про недоліки; при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК несе всі витрати, пов’язані з поверненням і заміною неякісного товару (без будь-якої компенсації ПОКУПЦЕМ) та відшкодовує ПОКУПЦЮ збитки.;7.2. За порушення строків оплати ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.;7.4. За порушення умов зобов’язання щодо якості товару ПОСТАЧАЛЬНИК повинен згідно з частиною другою статті 231 Господарського кодексу України сплатити ПОКУПЦЮ штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісної Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.;7.7. Виключити.;7.8. Виключити.;12.3. Кожна зі сторін має право розірвати Договір в односторонньому порядку, надіславши іншій стороні повідомлення про розірвання і пояснивши його причини, якщо така сторона порушила Договір;12.4. Сторони домовились, що надсилання повідомлення про розірвання Договору в односторонньому порядку здійснюється в письмовій формі. Сторона, на адресу якої відправлено повідомлення про розірвання Договору вважається повідомленою про розірвання Договору, а Договір вважаться розірваним після спливу 10 денного строку з дати направлення письмового повідомлення. Ризики неотримання листа, направленого на адресу відповідної сторони, зазначену в договорі, несе сторона, на адресу якої направлено лист.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо викладених учасником редакцій пунктів договору повідомляємо:
Щодо п. 3.6. договору в редакції учасника повідомляємо, що відповідно до п. 3.3. договору оплата здійснюється в тому числі за умови надання рахунку Постачальником. Враховуючи зазначене, вважаємо недоцільним видалення з п. 3.6. договору речення «У випадку прострочення оплати з причини неналежно оформленого рахунку або його ненадання, Покупець звільняється від відповідальності за прострочення платежу.».
Щодо пунктів 4.7.-4.8. договору в редакції учасника повідомляємо, що порядок підписання документу про недоліки в односторонньому порядку уповноваженим представником Покупця можливе у разі ухилення Постачальником від підписання документу про недоліки. Отже, такий спосіб підписання документу про недоліки є виправданим зокрема у випадку поставки товару неналежної якості та бездіяльності Постачальника. Крім того, обов’язкове залучення експертної організації (експерта) може призвести до незапланованих витрат Покупця та не завжди є доцільним при виявленні явних недоліків товару. Враховуючи зазначене, вважаємо недоцільним викладати пункти 4.7.-4.8. договору в редакції учасника.
Щодо підпункту 5.1.1.3 договору в редакції учасника повідомляємо, що право на одностороннє розірвання договору Покупцем зумовлене зокрема у випадку неналежного виконання/невиконання договору Постачальником. Так, наприклад, положення ч. 2 ст. 678 , ч. 2 ст. 684 Цивільного кодексу України надають право Покупцю відмовитись від договору у випадку поставки неякісного/некомплектного товару. Таким чином, при відмові від договору з цих підстав Покупець звільняється від приймання товару. Враховуючи зазначене, вважаємо недоцільним викладати підпункт 5.1.1.3 договору в редакції учасника.
З приводу доповнення договору підпунктом 5.1.3.2. повідомляємо, що вказаний підпункт не відповідає інтересам Замовника, адже одностороннє розірвання договору зі сторони Постачальника з формальних причин спричинить припинення зобов’язання з поставки товару.
Щодо п. 6.1. договору в редакції учасника повідомляємо, що відповідно до п. 7 додатку 3 до ТД на товар надається гарантія в межах гарантійної політики виробника товару, але не менше ніж 12 місяців з дати постачання. Враховуючи зазначене, п. 6.1. в редакції учасника не відповідає вимогам Замовника.
Щодо п.п. 6.3, 6.4. договору в редакції учасника повідомляємо, що порядок підписання документу про недоліки в односторонньому порядку уповноваженим представником Покупця можливе у разі ухилення Постачальником від підписання документу про недоліки. Отже, такий спосіб підписання документу про недоліки є виправданим зокрема у випадку поставки товару неналежної якості та бездіяльності Постачальника. Крім того, обов’язкове залучення експертної організації (експерта) може призвести до незапланованих витрат Покупця та не завжди є доцільним при виявленні явних недоліків товару. Враховуючи зазначене, вважаємо недоцільним викладати пункти 6.3.-6.4. договору в редакції учасника.
Зміни, що пропонує учасник до п. 7.2. договору не відповідають інтересам Замовника.
Щодо п. 7.4. договору в редакції учассника повідомляємо, що у встановлених договором випадках право визначати строк усунення недоліків належить Покупцю. Враховуючи зазначене, вважаємо недоцільним викладати пункт 7.4. договору в редакції учасника.
Повідомляємо, що видалення пунктів 7.7. та 7.8. договору не відповідає інтересам Замовника, адже вказані пункти спрямовані перш за все на запобігання здійснення Постачальником порушень податкового законодавства, які в свою чергу можуть відбитися на фінансовому становищі Покупця.
Щодо пунктів 12.3.,12.4. договору в редакції учасника повідомляємо, що вказані реакції пунктів договору не відповідає інтересам Замовника, адже одностороннє розірвання договору зі сторони Постачальника з формальних причин спричинить припинення зобов’язання з поставки товару.
Щодо п. 3.6. договору в редакції учасника повідомляємо, що відповідно до п. 3.3. договору оплата здійснюється в тому числі за умови надання рахунку Постачальником. Враховуючи зазначене, вважаємо недоцільним видалення з п. 3.6. договору речення «У випадку прострочення оплати з причини неналежно оформленого рахунку або його ненадання, Покупець звільняється від відповідальності за прострочення платежу.».
Щодо пунктів 4.7.-4.8. договору в редакції учасника повідомляємо, що порядок підписання документу про недоліки в односторонньому порядку уповноваженим представником Покупця можливе у разі ухилення Постачальником від підписання документу про недоліки. Отже, такий спосіб підписання документу про недоліки є виправданим зокрема у випадку поставки товару неналежної якості та бездіяльності Постачальника. Крім того, обов’язкове залучення експертної організації (експерта) може призвести до незапланованих витрат Покупця та не завжди є доцільним при виявленні явних недоліків товару. Враховуючи зазначене, вважаємо недоцільним викладати пункти 4.7.-4.8. договору в редакції учасника.
Щодо підпункту 5.1.1.3 договору в редакції учасника повідомляємо, що право на одностороннє розірвання договору Покупцем зумовлене зокрема у випадку неналежного виконання/невиконання договору Постачальником. Так, наприклад, положення ч. 2 ст. 678 , ч. 2 ст. 684 Цивільного кодексу України надають право Покупцю відмовитись від договору у випадку поставки неякісного/некомплектного товару. Таким чином, при відмові від договору з цих підстав Покупець звільняється від приймання товару. Враховуючи зазначене, вважаємо недоцільним викладати підпункт 5.1.1.3 договору в редакції учасника.
З приводу доповнення договору підпунктом 5.1.3.2. повідомляємо, що вказаний підпункт не відповідає інтересам Замовника, адже одностороннє розірвання договору зі сторони Постачальника з формальних причин спричинить припинення зобов’язання з поставки товару.
Щодо п. 6.1. договору в редакції учасника повідомляємо, що відповідно до п. 7 додатку 3 до ТД на товар надається гарантія в межах гарантійної політики виробника товару, але не менше ніж 12 місяців з дати постачання. Враховуючи зазначене, п. 6.1. в редакції учасника не відповідає вимогам Замовника.
Щодо п.п. 6.3, 6.4. договору в редакції учасника повідомляємо, що порядок підписання документу про недоліки в односторонньому порядку уповноваженим представником Покупця можливе у разі ухилення Постачальником від підписання документу про недоліки. Отже, такий спосіб підписання документу про недоліки є виправданим зокрема у випадку поставки товару неналежної якості та бездіяльності Постачальника. Крім того, обов’язкове залучення експертної організації (експерта) може призвести до незапланованих витрат Покупця та не завжди є доцільним при виявленні явних недоліків товару. Враховуючи зазначене, вважаємо недоцільним викладати пункти 6.3.-6.4. договору в редакції учасника.
Зміни, що пропонує учасник до п. 7.2. договору не відповідають інтересам Замовника.
Щодо п. 7.4. договору в редакції учассника повідомляємо, що у встановлених договором випадках право визначати строк усунення недоліків належить Покупцю. Враховуючи зазначене, вважаємо недоцільним викладати пункт 7.4. договору в редакції учасника.
Повідомляємо, що видалення пунктів 7.7. та 7.8. договору не відповідає інтересам Замовника, адже вказані пункти спрямовані перш за все на запобігання здійснення Постачальником порушень податкового законодавства, які в свою чергу можуть відбитися на фінансовому становищі Покупця.
Щодо пунктів 12.3.,12.4. договору в редакції учасника повідомляємо, що вказані реакції пунктів договору не відповідає інтересам Замовника, адже одностороннє розірвання договору зі сторони Постачальника з формальних причин спричинить припинення зобов’язання з поставки товару.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 березня 2021
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2021 13:48
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2021 13:50
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЕВІ КАНАТИ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" |
9 863 529,00
UAH
|
9 508 082,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" |
10 262 739,00
UAH
|
9 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" #26209430 |
Переможець |
9 508 082,00
UAH
|
16 березня 2021 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2021 17:54
|
ДУ_до договору 01-199033-21 (1).pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 17:54
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 16:45
|
Договір 01-199033-21.pdf | укладений |
05 квітня 2021 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 01-199033-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |