Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

65110000-7 - Розподіл води (послуги питного водопостачання )
Очікувана вартість
75 510,72 UAH
UA-2021-01-12-001019-c af9f2504bb7646f297ac1e2d00f7d1ef
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грозна Тетяна Семенівна

+380522332050 kzpo@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Поліклінічне об'єднання" Міської ради міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 36421504
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Габдрахманова, буд.5
Контактна особа: Грозна Тетяна Семенівна
+380522332050
kzpo@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Місцезнаходження замовника: 25009, Кіровоградська область м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 5. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги питного водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул.Габдрахманова, буд.5,поліклінічне відділення № 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться в національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після отримання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

12 січня 2021 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Обласне комунальне виробниче підприємство "Дніпро-Кіровоград"
#03346822
Переможець 75 510,72
UAH з ПДВ
13 січня 2021 09:30

Документи

13 січня 2021 09:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 14:48
Дод уг2водопостач.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:46
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 13:18
Дод уг 1 водопостач.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 13:17
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:43
Договір120121Водопост.pdf укладений
13 січня 2021 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили, що платіжні зобов’язання Споживача на 2021 рік за даним Договором збільшуються на суму 25 510,72 грн.
Номер договору про закупівлю: 3/886/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити ціну договору на суму 3542.26грн, у т.ч. ПДВ-590.38грн.
Номер договору про закупівлю: 3/886/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML