Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розподіл електричної енергії
Очікувана вартість
455 930,00 UAH
UA-2021-01-12-000144-c 9d8aca6701524dda8d87588201f51ce7
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панчук Микола Миколайович

+380365021425 goshcha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гощанська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04385416
Місцезнаходження: 35400, Україна , Рівненська обл., Гоща, вул. Застав'я, 22
Контактна особа: Панчук Микола Миколайович
+380365021425
goshcha@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Керуючись вимогами підпункту 2 пункту 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі – Закон), а саме яким визначено про відсутність конкуренції (в тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, в наслідок чого договір про закупівлі може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, надає Замовнику можливість застосувати переговорну процедуру. З метою проведення закупівлі послуг з розподілу електричної енергії запрошено ПрАТ «Рівнеобленерго» для участі у переговорній процедурі закупівлі та укладення договору про закупівлю послуги з розподілу електричної енергії.ПрАТ «Рівнеобленерго» проваджує господарську діяльність з розподілу електричної енергії на підставі ліцензії на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 13.11.2018 №1413).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2021 10:38
Оскарження наміру укласти договір: 18 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії


Замовник - Гощанська селищна рада (ЄДРПОУ 04385416), що відповідає категорії Замовника відповідно до пп.1 п.4 ст. 2 Закону. Місцезнаходження - 35400, Рівненська обл., Гощанський район, смт Гоща, вул. Застав'я, 22
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
383134 кВт*год
Розподіл електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34500, Україна, Рівненська область, згідно з додатком до протоколу, згідно з додатком до протоколу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

12 січня 2021 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 10:21
додаток до протоколу 1.pdf
12 січня 2021 10:09
додаток до протоколу 1.pdf
12 січня 2021 10:09
додаток до протоколу 1 pdf
12 січня 2021 10:09
протокол 2.pdf
12 січня 2021 10:09
протокол 2.pdf
12 січня 2021 10:09
протокол 2.pdf
12 січня 2021 10:09
додаток до протоколу 1.pdf
12 січня 2021 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 10:21
додаток до протоколу 1.pdf
12 січня 2021 10:09
додаток до протоколу 1.pdf
12 січня 2021 10:09
додаток до протоколу 1.pdf
12 січня 2021 10:09
додаток до протоколу 1 pdf
12 січня 2021 10:09
протокол 2.pdf
12 січня 2021 10:09
протокол 2.pdf
12 січня 2021 10:09
протокол 2.pdf
12 січня 2021 10:09
додаток до протоколу 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Рівнеобленерго"
#05424874
Переможець 455 930,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 10:38

Документи

12 січня 2021 10:38
Електронний підпис
12 січня 2021 10:37
додаток
12 січня 2021 10:37
додаток
12 січня 2021 10:37
додаток
12 січня 2021 10:37
додаток
12 січня 2021 10:37
протокол
12 січня 2021 10:37
протокол
12 січня 2021 10:37
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 10:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Рівнеобленерго"
#05424874
455 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 січня 2021 10:38
Електронний підпис
12 січня 2021 10:37
додаток
12 січня 2021 10:37
додаток
12 січня 2021 10:37
додаток
12 січня 2021 10:37
додаток
12 січня 2021 10:37
протокол
12 січня 2021 10:37
протокол
12 січня 2021 10:37
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 16:37
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 11:14
IMG_0001 (2).pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:11
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 10:41
Scan.pdf зміни до договору
09 червня 2021 10:34
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 11:29
Scan.pdf зміни до договору
11 травня 2021 11:23
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 11:22
scan 1.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 11:01
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 12:10
scan 1.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 12:01
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 21:54
додаток укладений
20 січня 2021 21:51
scan 7.pdf укладений
20 січня 2021 21:51
договір укладений
20 січня 2021 21:51
договір укладений
20 січня 2021 21:51
договір укладений
20 січня 2021 21:51
договір укладений
20 січня 2021 21:51
договір укладений
20 січня 2021 21:51
договір укладений
20 січня 2021 21:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Станом на 03.02.2021 бюджетні зобов'язання за даним договорм становлять 301023, 00 грн
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В залежності від кошторисних призначень сума зобов'язань по даному договору станом на 25.02.2021 становить 281923
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити абз. 1 п. 3.1 Договору наступним змістом: "в заоежності від кошторисних призначень сума зобов'язань по даному договору станом на 07.05.2021 становить 451923,00 грн в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст ст 651,653,654 Цивільного кодексу України на підставі п. 5 ч. 5 ст 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.п.3.3. Договору № 1 від 19.01.2021, Сторони домовились внести зміни до п. 3.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у відповідності до умов договору та керуючись ст 654 Цивільного кодексу України сторони погодилися внести в п. 10.1 Договору, а саме:" 10.1. Цей договір починає свою дію з 19.01.2021 року та діє до повного використання коштів, передбачених заьвердженими кошторисами на відповідний рік, але не довше 31 грудня 2022 року"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 січня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 455 930,00
UAH (в тому числі ПДВ 75 988,33 UAH)