Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СХІДНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 42259888 |
Місцезнаходження: | 61058, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
Контактна особа: |
Шкуренко Людмила Олександрівна 702-20-09 HAGSNATALIA@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2021 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2021 12:33 |
Очікувана вартість: | 1 215 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 077,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач зобов’язаний сплатити вартість поставленої (спожитої) електричної енергії, на підставі Акту приймання-передачі електричної енергії у строк, що не перевищує 25 (двадцять п’ять) календарних днів. Бюджетні зобов’язання за договором виникають між сторонами у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань затверджених на 2021 р. | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2021 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2021 17:21 |
Тендерна документація - електр. 2021 (1).docx | |
11 січня 2021 17:21 |
Проект договору на постачання електроенергії (1).docx | |
11 січня 2021 17:21 |
Оголошення електр .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-20-000035 ● f1b7cc72ae1846628b766d42a8be8b9f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2021 17:16 |
НАКАЗ
20.05.2021 222
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.05.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.05.2021 № 222
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2021-01-11-003425-a 11.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
25 травня 2021 року в електронній системі закупівель оприлюднений висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі Східним апеляційним господарським судом (далі – Замовник) електричної енергії за кодом ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія (далі – Висновок). Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання вимог чинного законодавства Замовником надаються аргументовані пояснення до кожного з зауважень, викладених у Висновку. Так, у пункті 1 констатуючої частини Висновку зазначено, що: 1. «За результатом моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що на порушення пункту 9 частини 2 статті 21 Закону, оголошення про проведення процедури закупівлі не містить інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.». Пояснюємо, що інформація про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначена в пункті 2 розділу третього тендерної документації Замовника, яка оприлюднена в електронній системі закупівель. Разом з цим, дана інформація не міститься в оголошенні про проведення процедури через раптову технічну неполадку, а саме: оприлюднення відбулось без зазначення усієї необхідної інформації. 2. «Також, за результатом моніторингу відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації учасника-переможця ТОВ «МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ» встановлено не відповідність тендерної документації, а саме. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ» надано довідку про виконання учасником аналогічного договору від 26.01.2021 №15/1, згідно якої учасник виконував три аналогічні договори, а саме: договори від 02.02.2018 року № 5/2018, від 09.04.2019 № 1/2019 та від 09.04.2019 № 4/2019. Однак, надана довідка не відповідає вимогам, зазначеним у підпункті 5.2 пункту 5 розділу третього тендерної документації, а саме: у довідці від 26.01.2021 №15/1 відсутня інформація щодо ціни та строку дії договору. Також, за результатами моніторингу встановлено, що надані листи-відгуки від 21.08.2020 року № 136, від 30.11.2020 № 23 та 01.12.2020 № 447 у складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ» не містить інформацію про ціну договору та строку дії договору, чим порушено вимоги підпункту 5.2 пункту 5 розділу третього тендерної документації. Крім того, для документального підтвердження виконання аналогічних договорів учасник-переможець ТОВ «МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції надав аналогічні договори від 02.02.2018 року № 5/2018, від 09.04.2019 № 1/2019 та від 09.04.2019 № 4/2019 та акти прийому – передачі до цих договорів. Однак, перевірити виконання аналогічного (аналогічних) договорів (у повному обсязі), наданих у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем ТОВ «МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ», не можливо через відсутність загальних цін аналогічних договорів». Щодо вищезазначеного висновку, пояснюємо наступне. З метою документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником процедури відкритих торгів ТОВ «МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ» (далі – учасник-переможець) у складі тендерної пропозиції в повному обсязі надано аналогічні договори, акти прийому – передачі та позитивні листи-відгуки від замовників стосовно виконаних аналогічних договорів поставки електричної енергії. Після перевірки наданих документів було встановлено про наявність необхідної інформації, зокрема, щодо ціни та строку дії договору, відповідно до вимог підпункту 5.2 пункту 5 розділу третього тендерної документації Замовника, а саме: 1) Договір купівлі-продажу електроенергії від 09.04.2019 № 1/2019 з Приватним підприємством "Кетон". Відповідно до розділу 11 Договору - строк його дії з 01.05.2019 до 31.12.2019 з автоматичним продовженням на кожний наступний черговий календарний рік, у випадку якщо за 40 днів до дати закінчення терміну дії Договору жодна зі сторін письмово не заявить іншій Стороні про свій намір розірвати Договір. Відповідно до пункту 6.3. Договору вартість придбаної Покупцем у розрахунковому періоді електричної енергії вказується в Акті прийому-передачі електричної енергії. На підтвердження ціни договору учасником-переможцем надані акти прийому – передачі за період з 01.05.2019 по 31.10.2020: Дата акта прийому-передачі № акта прийому-передачі Сума акта прийому-передачі, грн. 31.05.2019 № 7 4460,65 30.06.2019 № 12 3815,68 31.07.2019 № 21 4385,42 31.08.2019 № 26 3565,00 30.09.2019 № 32 3639,00 31.10.2019 № 39 6974,50 30.11.2019 № 46 5645,64 31 12.2019 № 51 4395,00 31.01.2020 № 5 3911,36 29.02.2020 № 15 4223,44 31.03.2020 № 18 1187,06 30.04.2020 № 26 1378,88 31.05.2020 № 33 2258,48 30.06.2020 № 43 4352,98 31.07.2020 № 53 3403,58 31.08.2020 № 64 4383,29 30.09.2020 № 68 3622,55 31.10.2020 № 81 3729,60 Також Приватним підприємством "Кетон" підтверджено, що протягом 2019 – 2020 р. (жовтень місяць включно) учасник-переможець своєчасно та в повному обсязі здійснював продаж (постачання) електричної енергії для забезпечення потреб електроустановок ПП «КЕТОН» належної якості та обсягу відповідно до умов Договору купівлі-продажу електроенергії від 09.04.2019 р. № 1/2019 та виконав договірні зобов'язання в повному обсязі. (Лист –відгук від 30.11.2020 № 23). 2) Договір купівлі-продажу електроенергії від 09.04.2019 № 4/2019 з Приватним акціонерним товариством "Балаклійське хлібоприймальне підприємство". Відповідно до розділу 11 Договору - строк дії договору з 01.05.2019 до 31.12.2021 року (діє на даний момент). Відповідно до пункту 6.3.Договору вартість придбаної Покупцем у розрахунковому періоді електричної енергії вказується в Акті прийому-передачі електричної енергії. На підтвердження ціни договору учасником-переможцем надані акти прийому – передачі за період з 01.05.2019 по 31.10.2020: Дата акта прийому-передачі № акта прийому-передачі Сума акта прийому-передачі, грн. 31.05.2019 №6 21544,60 30.06.2019 № 14 23664,12 31.07.2019 № 20 50855,86 31.08.2019 № 24 47452,98 30.09.2019 № 31 54774,00 31.10.2019 № 35 45015,56 30.11.2019 № 48 45724,07 31.12.2019 № 54 43015,44 31.01.2020 № 4 54465,07 29.02.2020 № 12 35486,41 31.03.2020 № 20 44146,85 30.04.2020 № 28 40885,86 31.05.2020 № 32 31616,76 30.06.2020 № 42 39523,27 31.07.2020 № 50 39164,71 31.08.2020 № 59 42719,59 30.09.2020 № 67 39808,32 30.10.2020 № 78 35125,45 Також Приватним акціонерним товариством "Балаклійське хлібоприймальне підприємство" підтверджено, що протягом 2019 – 2020 р. (жовтень місяць включно) учасник-переможець своєчасно та в повному обсязі здійснювало продаж (постачання) електричної енергії для забезпечення потреб електроустановок ПрАТ «БАЛАКЛІЙСЬКЕ ХПП» належної якості та обсягу відповідно до умов Договору купівлі-продажу електроенергії від 09.04.2019 р. № 4/2019, підтверджуємо виконання постачальником договірних зобов'язань в повному обсязі. (Листи –відгуки від 27.08 2020 № 393 та від 01.12.2020 року № 447). 3) Договір купівлі-продажу електроенергії від 02.02.2018 № 5/2018 з Товариством з обмеженою відповідальністю "Кінотеатр КИЇВ". Відповідно до розділу 11 Договору - строк дії договору з 01.03.2018 до 31.12.2018 з автоматичним продовженням на кожний наступний черговий календарний рік, у випадку якщо за 40 днів до дати закінчення терміну дії Договору жодна зі сторін письмово не заявить іншій Стороні про свій намір розірвати Договір. Відповідно до пункту 6.3.Договору Вартість придбаної Покупцем у розрахунковому періоді електричної енергії вказується в Акті прийому-передачі електричної енергії. На підтвердження ціни договору учасником-переможцем надані акти прийому – передачі за період з 01.02.2019 по 31.12.2019 Дата акта прийому-передачі № акта прийому-передачі Сума акта прийому-передачі, грн. 28.02.2019 № 2 217057,92 31.03.2019 № 3 207118,25 30.04.2019 № 4 220387,57 31.05.2019 № 9 218975,81 30.06.2019 № 11 298099,56 31.07.2019 № 17 308382,19 31.08.2019 № 18 310260,40 30.09.2019 № 29 227676,00 31.10.2019 № 40 166900,80 30.11.2019 № 45 278924,10 31.12.2019 № 52 219722,50 Також Товариством з обмеженою відповідальністю "Кінотеатр КИЇВ" підтверджено, що протягом 2018 – 2019 р. учасник-переможець своєчасно та в повному обсязі здійснювало постачання електричної енергії ТОВ «КІНОТЕАТР КИЇВ» за адресою: м. Харків, БУЛЬВАР ЮР’ЄВА, буд. 1, належної якості та обсягу, відповідно до умов Договору купівлі-продажу електроенергії від 02.02.2018 р. № 5/2018, договір продовжений та діє на цей час. (Лист –відгук від 21.08.2020 № 136). Таким чином, учасником-переможцем ТОВ «МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ» надано в повному обсязі усі необхідні документи у складі тендерної пропозиції, зміст яких повністю відповідає вимогам підпункту 5.2 пункту 5 розділу третього тендерної документації Замовника та вимогам Закону. Відтак, Замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Крім того, ТОВ «МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ» виконав в повному обсязі та належної якості зобов'язання за попереднім договором з Замовником. Враховуючи все вищевикладене, просимо врахувати аргументовані заперечення та прийняти їх відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-05-31 12:36:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Заперечення від 31.05.2021 прийнято до уваги. Порушення замовником усунуто.
2021-06-15 16:38:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2021 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
854 250,00
UAH з ПДВ
|
854 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
964 750,00
UAH з ПДВ
|
964 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ" |
972 340,50
UAH з ПДВ
|
972 340,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОДАХ" |
994 500,00
UAH з ПДВ
|
994 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Відхилено |
854 250,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 13:10
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" #36860996 |
Відхилено |
964 750,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 12:23
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАЕНЕРГО ПОСТАЧ" #40464528 |
Переможець |
972 340,50
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2021 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2021 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2021 16:28
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
02 березня 2021 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 15:42
|
Договір про постачання електроенергії.pdf | укладений |
02 березня 2021 15:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість цього Договору становить 325 201,00 грн з ПДВ, в тому числі 271000,83 грн без ПДВ, ПДВ 54200,17 грн. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та діє до 31.12.2021. (Загальний обсяг постачання електричної енергії за цим Договором становить: 142 142 кВт*год.) |
Номер договору про закупівлю: | 7/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |