Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989,380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2021 17:01 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 січня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно наданих актів | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
11 січня 2021 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-23-000027 ● efe7cd80231e4972abb92481e3f785f0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 13:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.07.2021 №465
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, доручення Держаудитслужби від 22.07.2021 № 003100-18/9259-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель згідно з додатком.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 23 липня 2021 року № 465
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-01-11-003162-а від 11.01.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Інна МОШУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-27 10:51:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Теплова енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-11-003162-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1) Чому в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі повідомлення про намір укласти договір відсутні посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування даної переговорної процедури закупівлі?
2) З яких причин Вами не оприлюднено Додатки 1-9 до договору від 25.01.2021 № 680, якщо відповідно пункту 12.1 даного договору, всі додатки, що застосовуються у договорі та перелічені вище по тексту є невід’ємною його частиною?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-28 14:43:57
пояснення
Пояснення на запит
(ID моніторингу: ID: UA-М-2021-07-23-000027)
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради в реагування на запит про надання пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 -09320000-8 Постачання теплової енергії, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-11-003162-a повідомляє наступне:
В протоколі переговорів від 11.01.2021року № 1 було зазначено, що умови даної процедури обумовлюються відсутністю конкуренції у сфері теплопостачання у м. Біла Церква. КП БМР «Білоцерківтепломережа» займає монопольне становище на ринку постачання теплової енергії у Київській області. Відповідно до п. 2. ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: відсутності конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи;
Отримані від учасника КП БМР «Білоцерківтепломережа» документи підтверджували відповідність кваліфікаційним вимогам. Також було надано Зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 30.06.2020року. Тому тендерним комітетом було прийнято рішення про проведення переговорної процедури.
Додатки до договору не були оприлюднені в електронній системі, так як договір, що наданий КП БМР «Білоцерківтепломережа» є типовим та додатки до договору з 1по 9 стосуються окремо кожної установи Управління освіти і науки білоцерківської міської ради та складають понад 100 аркушів, тому тендерним комітетом було прийняте рішення не оприлюднювати додатки в такій кількості.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено, було оприлюднено договір 680 від 25.01.2021р. з усіма додатками. Зобов'язуємося більше не повторювати дані порушення.
2021-08-03 12:10:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа" #04654336 |
Переможець |
41 449 983,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2021 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2021 12:00
|
договір 680 з додатками.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2021 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 11:57
|
договір тепло 2021р.pdf | укладений |
25 січня 2021 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | оприлюднення договору з додатками, в зв'язку з не оприлюдненням додатків до договору |
Номер договору про закупівлю: | 680 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |