Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з постачання теплової енергії
Очікувана вартість
3 382 380,00 UAH
UA-2021-01-11-002842-a 83feebfbfeae46e1867c27c2ae9710c0
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Терещенко

+380682999530 romandnepr2012@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899673
Місцезнаходження: 49030, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4
Контактна особа: Роман Терещенко
+380682999530
romandnepr2012@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Станом на 21 грудня 2020 року на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (https://amcu.gov.ua/napryami/konkurenciya/arhiv-zvedenogo-pereliku-prirodnih-monopolij) розміщено Зведений перелік суб’єктів природних монополій (розпорядження АМКУ від 28.11.2012 р. №874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій»), відповідно до якого Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради, за адресом: 49081, м. Дніпро, пр. Слобожанський, буд. 29, код ЄДРПОУ 32688148, є суб’єктом природних монополій у сфері теплового постачання в м. Дніпро.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 16:10
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1900 гігакалорія
Послуга з постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Отримання акту прийому-передачі Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
Переможець 3 382 380,00
UAH з ПДВ
11 січня 2021 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2021 16:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЕНЕРГО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#32688148
3 382 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 13:57
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2022 13:56
Доугода тепло січень.pdf зміни до договору
21 січня 2022 13:53
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 09:10
Додаткова угода.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 09:09
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 09:07
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 09:07
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 09:05
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 09:04
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 14:13
Договір постачання теплової енергії.pdf укладений
28 січня 2021 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення коштів по загальному фонду та збільшення коштів по відшкодованих
Номер договору про закупівлю: 090003
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку із збільшенням вартості тарифу зменшена кількість послуг
Номер договору про закупівлю: 090003
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вилучення одного об`єкта з переліку об`єктів обслуговування, без зменшення загальної суми
Номер договору про закупівлю: 090003
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів постачання послуг та фінансування
Номер договору про закупівлю: 090003
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 879 806,35
UAH (в тому числі ПДВ 479 967,72 UAH)