Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
19 066 940,00 UAH
UA-2021-01-11-002599-a bf064034880f40cbb710b4a0a2fbdc33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорович Людмила Михайлівна

+380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Федорович Людмила Михайлівна
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2021 16:00
Початок аукціону: 29 січня 2021 11:23
Очікувана вартість: 19 066 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 334,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: вул. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою викладено - українська. Замовник вимагає забезпечення тендерної пропозиції. Детальніше в п.2 Розділу 3 Документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

11 січня 2021 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 15:45
Додаток_5 Проект договору.docx
11 січня 2021 15:45
Додаток 4 Вимоги на виконання ст.17.docx
11 січня 2021 15:45
Додаток 3 Технічне завдання.docx
11 січня 2021 15:45
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії_.doc
11 січня 2021 15:45
Додаток _ 1.docx
11 січня 2021 15:45
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 15 січня 2021 11:34
Дата відповіді: 19 січня 2021 11:23
Доброго дня! У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога щодо наявності аналогічного договору який має становити не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі, тобто 19 066 940 грн. Тим самим Замовник порушує принципи здійснення закупівель, визначені ЗУ «Про публічні закупівлі». Оскільки визначена вартість аналогічного договору - не менше 100% від вартості пропозиції учасника торгів, не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних робіт, а визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі згідно з оголошенням. Ціна договору є такою його характеристикою, яка не відображає конкретно наявність або відсутність досвіду виконання аналогічного договору. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які однак мають багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом виконання аналогічних договорів у обсязі 25-45% від очікуваної вартості закупівлі. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. При цьому, Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Аналогічна позиція викладена у Рішенні АМКУ від 18.09.2018 № 9621. Просимо усунути дане порушення!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, замовник не вбачає у вищенаведених вимогах жодної дискримінації, адже відповідно до п.3. ч.2 статті 16 Закону він вправі зазначати в тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям. При цьому, нормами Закону Замовник не обмежується у можливості вибору та встановленні порядку надання документального підтвердження інформації про відповідність встановленим критеріям. Тобто, Закон не обмежує Замовника у можливості конкретизації, який саме має бути аналогічний договір та надає замовнику право самостійно визначати форму підтвердження даної кваліфікаційної вимоги, враховуючи специфіку предмету закупівлі.
Предметом даної закупівлі є Капітальний ремонт відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), де очікувана вартість виконаних робіт становить 19 066 940,00 грн, враховуючи вищенаведене, а також специфіку за даним видом робіт, тендерний комітет вважає дану кваліфікаційну вимогу тендерної документації, а саме, визначення «Вартість аналогічного договору має становити не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі» прийнятною для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (договорів).
Жодний нормативний акт не містить чіткої вказівки, щодо методології чи механізму встановлення критеріїв до підтвердження аналогічного договору, тобто досвіду Учасника. Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-10-000098 ● 70c6949a22104d6880c96df293b763c2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2023 15:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.01.2023 №6

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.01.2023 №6.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-01-11-002599-a, 11.01.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-11 17:10:56

Запит про надання пояснень

Дата: 11.01.2023

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-01-11-002599-a, яка проводилась КНП «Клінічнічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?

Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо це вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.

Згідно з наявною в електронній системі закупівель інформацією встановлено, що переможцем тендеру UA-2021-01-11-002599-a визначено ТОВ «Західбудпроект», з яким Замовником укладено договір від 18.02.2021 №02-1 на суму 17 870 120,40 грн з ПДВ.
Так, відповідно до пункту 5.1. розділу 5 договору від 18.02.2021 №02-1, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі, строк (термін) виконання робіт – згідно з Графіком виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Крім того, пунктом 12.1. розділу 12 договору від 18.02.2021 №02-1 визначено, що, цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2021 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
До вищезгаданого договору (пункту 14.1. розділу 14) додаються і є невід’ємною частиною договору: Розрахунок договірної ціни (Додаток 1); Графік виконання робіт (Додаток 2); План фінансування робіт (Додаток 3).
Моніторингом встановлено, що до договору від 18.02.2021 №02-1 було укладено додаткові угоди від 28.12.2021 №1 та від 29.12.2022 №2, якими продовжено строк дії договору до 31.12.2022 та 31.12.2023, відповідно.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Чи вносились Замовником зміни до договору від 18.02.2021 №02-1 в частині терміну виконання робіт (пункт 5.1. розділу 5) та, відповідно, до Графіку виконання робіт (Додаток 2) у зв’язку із продовженням строку дії договору за додатковими угодами до 31.12.2023?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-01-16 17:05:36

Інформація на запит

1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – Капітальний ремонт відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2021-01-11-002599-a), та визначення його очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРО- БУДОМАТ" ЄДРПОУ – 33805691), згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-08-11-004665-b);
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ( ідентифікатор закупівлі ID: UA-2020-12-09-003859-b).
Також додаємо скановану копію експертного звіту.

2. На виконання вимог ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем процедури закупівлі ТОВ «Західбудпроект» під час укладання договору про закупівлю надано Довідку щодо права підпису договору від 15.02.2021, протокол зборів учасників ТОВ «Західбудпроект» від 30.12.2007 №2 щодо обрання генерального директора, наказ від 30.12.2007 №07.12/30 про призначення генерального директора, протокол загальних зборів учасників від 16.05.2017 №19, наказ від 16.05.2017 №Пр16/05-1, копію ліцензії від 13.12.2017 №59-Л, а також Дозвіл на виконання окремих видів робіт. (Скановані копії вищевказаних документів додаються).

3. 18 лютого 2021 року за результатом проведення процедури закупівлі: Капітальний ремонт відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) з ТОВ «Західбудпроект» укладено договір про закупівлю робіт №02-1 від 18.02.2021 (надалі – Договір) на суму 17 870 120,40 грн з ПДВ.
Згідно п. 5.1. розділу 5 Договору визначено, що строк (термін) виконання робіт – згідно з Графіком виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) договір про закупівлю - це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до цивільного та господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону.
Згідно із статтею 629 Цивільного кодексу України договір є обов’язковим до виконання сторонами.
Відносини які виникають між замовником та виконавцем робіт регулюються Законом, Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України та умовами укладеного договору про закупівлю.
Згідно з частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише згодою сторін, якщо інше не передбачено договором або законом.
Зміна істотних умов укладеного Договору про закупівлю відбувається у випадках, встановлених ч.5 ст.41 Закону, у порядку та спосіб передбачені пунктом 11.1 розділу 11 Договору про закупівлю.
Враховуючи вищезазначене та затримку фінансування витрат замовника, у пункт 12.1. розділу 12 договору від 18.02.2021 №02-1 додатковими угодами від 28.12.2021 №1 та від 29.12.2022 №2 внесено зміни, та продовжено строк дії договору відповідно до 31.12.2022 та 31.12.2023 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-17 17:40:35

Запит про надання пояснень

Дата: 17.01.2023

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-01-11-002599-a, яка проводилась КНП «Клінічнічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Згідно з наявною в електронній системі закупівель інформацією встановлено, що переможцем тендеру UA-2021-01-11-002599-a визначено ТОВ «Західбудпроект», з яким Замовником укладено договір від 18.02.2021 №02-1 на суму 17 870 120,40 грн з ПДВ.
Так, відповідно до пункту 5.1. розділу 5 договору від 18.02.2021 №02-1, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі, строк (термін) виконання робіт – згідно з Графіком виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Водночас, пунктом 5.3. розділу 5 договору від 18.02.2021 №02-1 передбачено, що роботи за договором повинні бути виконані у терміни відповідно до Графіку виконання робіт, що оформляється додатком до договору і є його невід'ємною частиною.
Пунктом 6.4. розділу 6 «Права та обов'язки сторін» договору від 18.02.2021 №02-1 зобов’язано визначає підрядника (ТОВ «Західбудпроект»), зокрема, виконувати роботу у відповідності з вимогами проектно-кошторисної документації, будівельних норм і правил, графіку виконання робіт, та чинного законодавства України.
Крім того, пунктом 12.1. розділу 12 договору від 18.02.2021 №02-1 визначено, що, цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2021 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
До вищезгаданого договору (пункту 14.1. розділу 14) додаються і є невід’ємною частиною договору: Розрахунок договірної ціни (Додаток 1); Графік виконання робіт (Додаток 2); План фінансування робіт (Додаток 3).
Моніторингом встановлено, що до договору від 18.02.2021 №02-1 було укладено додаткові угоди від 28.12.2021 №1 та від 29.12.2022 №2, якими продовжено строк дії договору до 31.12.2022 та 31.12.2023, відповідно.
Відповідно до пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі – Постанова КМУ №668), істотними умовами договору підряду є, зокрема, строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта).

Враховуючи вищенаведене, повторно прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи вносились Замовником зміни до договору від 18.02.2021 №02-1 в частині терміну виконання робіт (пункт 5.1. розділу 5) та, відповідно, до Графіку виконання робіт (Додаток 2) у зв’язку із продовженням строку дії договору за додатковими угодами до 31.12.2023, якщо згідно з пунктами 5.3. розділу 5 та 6.4. розділу 6 роботи за договором повинні бути виконані у терміни відповідно до Графіку виконання робіт?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-01-20 14:59:42

інформація на запит

Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) договір про закупівлю - це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
За результатом проведення процедури закупівлі: Капітальний ремонт відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) з ТОВ «Західбудпроект» укладено договір про закупівлю робіт №02-1 від 18.02.2021 (надалі – Договір) на суму 17 870 120,40 грн з ПДВ.
Відповідно до пункту 1.1. розділу 1 Договору Підрядник зобов'язується власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил виконати роботи на об’єкті «Капітальний ремонт відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», а Замовник зобов'язується прийняти і оплатити виконані роботи.
Пунктом 5.1. розділу 5 Договору визначено, що строк (термін) виконання робіт – згідно з Графіком виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Отже у пункт 5.1 Договору зміни не вносились, оскільки у ньому строк (термін) виконання робіт визначено «до повного виконання сторонами договірних зобов’язань».
Слід вказати, що п. 6.3.5. визначено що Підрядник має право припинити виконання робіт у випадку відсутності фінансування.
Так, враховуючи затримку фінансування витрат замовника, у пункт 12.1. розділу 12 договору від 18.02.2021 №02-1 додатковими угодами від 28.12.2021 №1 та від 29.12.2022 №2 внесено зміни, та продовжено строк дії договору відповідно до 31.12.2022 та 31.12.2023 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Тобто, термін виконання робіт з Капітального ремонту відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» вищезазначеними додатковими угодами продовжено 31.12.2022 та до 31.12.2023 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Інші зміни до договору 18.02.2021 №02-1, щодо терміну виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт відділення гінекології та патології вагітності КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9», Замовником не вносились.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз.2 ст. 2 та ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах проведення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-01-11-002599-a, яка здійснювалася КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" (далі – Замовник), надаємо наступні пояснення та аргументовані заперечення. 1. Щодо порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону України “Про публічні закупівлі” а саме, ненадання інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, вважаємо безпідставними, оскільки дана інформація зазначена на веб-порталі уповноваженого органу даної процедури закупівлі «Прозоро», у розділі «Інформація про процедуру» де зазначено - сума тендерного забезпечення 90 000,00 грн. та вказано вид тендерного забезпечення - електронна гарантія. Також у тендерній документації у пункті 2 розділу 3 передбачено, вид, розмір та умови забезпечення. 2. Щодо порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону а саме: зазначення у тендерній документації формальної помилки, що не відповідає (відсутня) наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 то у частині 1.2 розділу 3 тендерної документації міститься перелік несуттєвих помилок при оформленні, в якому і зазначено, що несуттєвими помилками вважаються помилки, що не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Зазначене не суперечить вимогам чинного законодавства, та жодним чином не обмежує коло учасників. Замовник вважав за необхідне прописати дану інформацію в тендерній документації, відповідно до ч. 3, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 3. Пунктом 1 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, визначено, що кваліфікація спеціаліста(-ів), що відповідатиме (-уть) за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованої(-их) з оригіналу копії(-й) посвідчення(-ь) та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціаліста(-ів) із загального курсу з охорони праці. Одразу звертаємо увагу, що вимогою було підтвердження кваліфікації спеціаліста, який відповідатиме за охорону праці. Тобто фактично, вимагалося підтвердити знання такого працівника, без конкретизації того де і коли він такі знання здобув. Те, що Перейма І.Я. одночасно працює в ТОВ «Західбудпроект» та ПП «ВІР-Західбуд» не нівелює той факт, що знання з охорони праці він має, адже є документи, які це підтверджують. Крім цього, слід взяти до уваги, що знання з охорони праці можуть перевірятися як у незалежних спеціалізованих організаціях, так і службою охорони праці роботодавця. Тендерна документація не містила уточнень з цього приводу (тобто чи документи мають бути від спеціалізованої організації чи від служби охорони праці роботодавця). Згідно із загальними положеннями НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці», на який ви посилаєтеся у Висновку, випливає, що це положення стосується служби охорони праці, яка створюється у роботодавця. Стверджувати, що служба охорони праці ТОВ «Західбудпроект» не перевіряла Перейму І.Я. на знання з охорони праці неможливо, хоча б тому, що ми не вимагали цього у тендерній документації. При перевірці наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «Західбудпроект» посвідчення Перейми І.Я. №064-20/28, №01-29/39 та №68-18/7, та протоколу, було встановлено, що вони виданні спеціалізованою організацією ТзОВ «Західноукраїнський навчальний центр з охорони праці». Також було взято до уваги те, що тендерна документація не містила застережень на випадок, якщо документи про навчання і перевірку знань по охороні праці працівників видаються спеціалізованою організацією, то таке навчання особа (працівник) має проходити як працівник саме учасника. 4. Щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» та визнання його переможцем закупівлі. Відповідно до параграфу 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 показники для розрахунку загальновиробничих витрат, розраховані у складі договірної ціни на підставі обґрунтованої їх величини і структури, які склалися в цій організації за попередній звітний період, узгоджуються із замовником і застосовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Усереднені показники загальновиробничих та адміністративних витрат, наведені в Додатках Б і В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 служать орієнтиром і можуть застосовуватися для зіставлення витрат в кошторисній документації з витратами, розрахованими підрядною організацією при формуванні ціни пропозиції учасника, договірної ціни. У тендерній документації немє прямої вказівки на складання ціни тендерної пропозиції розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу загальновиробничих витрат, адміністративних витрат за попередній період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт, відтак тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. 1. 5. Щодо недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону то інформація, наведена у пунктах 2, 3 та 8 частини 1 ст.17 Закону №922 є інформацією, яка міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до якої є вільним, а відповідно, замовник процедури закупівлі позбавлений можливості вимагати документального підтвердження такої публічної інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним за ч.5 ст.17 Закону №922, така інформація стосовно переможця процедури закупівлі підлягає перевірці у вищезгаданих єдиних державних реєстрах замовником процедури закупівлі. Аналогічна позиція викладена 14 липня 2022 року Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в рамках справи № 640/2727/20, адміністративне провадження № К/9901/21799/20, від 26 травня 2022 року у справі №826/15311/18, адміністративне провадження № К/9901/35940/21 та ін. Також із наведеного аналізу приписів чинного законодавства можна дійти висновку, що його приписи, зокрема, ч.6 ст. 17 Закону (щодо обов`язку переможця процедури закупівлі надати замовнику закупівлі інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним) суперечить приписам ч.5 ст.17 Закону №922 (заборона замовнику вимагати від переможця торгів документального підтвердження публічної інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним) та свідчать про неоднозначне (множинне) трактування наведених норм, що не відповідає критеріям якості закону, його чіткості та передбачуваності, а відповідно, підлягають застосуванню норми цього Закону, які є найбільш сприятливими для суб`єктів господарювання учасників та переможців процедури закупівлі згідно до вимог ч.5 ст.17 Закону №922, що відповідає практиці Європейського суду з прав людини зокрема, у рішенні у справі «Рисовський проти України», а також і у справі «Олександр Волков проти України» від 09.01.2013 року (заява 21722), і у рішенні у справі «Корецький та інші проти України» від 03.04.2008р., які є джерелами права в Україні згідно до ст.17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини», у яких наголошується на тому, що закон має бути сформульовано з достатньою чіткістю. Щоб положення національного закону відповідали цим вимогам, він має гарантувати засіб юридичного захисту від свавільного втручання органів державної влади у права особи. Оскільки ми, не погоджуємося із Висновком моніторингу, то змушені будемо оскаржити його до суду відповідно до ч.10 статті 8 Закону.

2023-02-06 17:44:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 січня 2023
Кінцевий строк оскарження: 14 лютого 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством
Дата публікації: 13 лютого 2023
Номер відкриття провадження: 380/2958/23
Дата відкриття провадження: 06 березня 2023

Документи:

14 березня 2023 12:24
Електронний підпис
13 лютого 2023 18:01
Електронний підпис
13 лютого 2023 18:00
Позовна заява
13 лютого 2023 18:00
Цінний лист та накладна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2021 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ 17 870 120,40
UAH з ПДВ
17 870 120,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ТАНДЕМ РІЕЛ 18 890 520,20
UAH з ПДВ
18 890 520,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "БІОПАВЕР-ІНЖИНІРИНГ" 19 032 814,80
UAH з ПДВ
19 032 814,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 лютого 2021 11:57
Електронний підпис
10 лютого 2021 11:53
Довідка ВПВ17
10 лютого 2021 11:53
Довідка МВС
28 січня 2021 14:43
Електронний підпис
28 січня 2021 14:28
0000002053571434.1.0 (1).pdf
28 січня 2021 14:28
30_Договірна ціна.pdf
28 січня 2021 14:28
28_Проект договору.pdf
28 січня 2021 14:28
23_Довідки з УДКСУ.pdf
28 січня 2021 14:28
18_ВПВ17_2.pdf
28 січня 2021 14:28
17_Довідка про ВПВ17.pdf
28 січня 2021 14:28
14_Штатний розпис.pdf
28 січня 2021 14:28
13_Копія звіту 1_ДФ.pdf
28 січня 2021 14:28
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 січня 2021 22:09
Електронний підпис
27 січня 2021 22:05
42. Виписка з ЄДР.pdf
27 січня 2021 22:05
23. Ліцензія.pdf
27 січня 2021 22:05
13_Витяг з ЄДРПОУ.pdf
27 січня 2021 22:05
Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2021 22:05
Технічна частина.pdf
27 січня 2021 22:05
Проект договору.pdf
27 січня 2021 22:05
Інші документи.pdf

Публічні документи

28 січня 2021 14:28
Електронний підпис
28 січня 2021 14:24
Доверенность ЕЦП.pdf.p7s
28 січня 2021 14:24
Доверенность ЕЦП.pdf
28 січня 2021 14:24
Банківська ліцензія.pdf
28 січня 2021 14:24
210083_DKBO_Гарантия.pdf.p7s
28 січня 2021 14:24
210083_DKBO_Гарантия.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ТАНДЕМ РІЕЛ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "БІОПАВЕР-ІНЖИНІРИНГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ
#35630286
Переможець 17 870 120,40
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 18:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ
#35630286
17 870 120,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2023 16:30
Додаткова про розривання Договору укладений
19 травня 2023 16:29
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 17:17
Службова _.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 17:15
Додаткова до 02-1.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 17:14
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:31
Додаткова угода до 02-1.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 10:51
Договір укладений
18 лютого 2021 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 02-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 02-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 9 853 866,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 642 311,00 UAH)
Причини розірвання договору: керуючись ст. 651, 654 Цивільного кодексу України сторони дійшли згоди щодо дострокового розірвання дії Договору