Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт насосів ОВ6-55 МБК (4 од.) насосної станції №ІХ МК (інв. №101310113) ПК 252+88 Управління Головного Каховського магістрального каналу за адресою: Херсонська область, Каховський район, Зеленопідська сільська рада»
Очікувана вартість
785 446,00 UAH
UA-2021-01-11-002449-a 7edf702a1074437f82e1e2ccef32dec5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Сергіївна Карасевич

+380553641046 kanal.dzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ
Код ЄДРПОУ: 01034662
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., Каховський р-н, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, буд. 4
Контактна особа: Інна Сергіївна Карасевич
+380553641046
kanal.dzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 785 446,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 854,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт насосів ОВ6-55 МБК (4 од.) насосної станції №ІХ МК (інв. №101310113) ПК 252+88 Управління Головного Каховського магістрального каналу за адресою: Херсонська область, Каховський район, Зеленопідська сільська рада»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Херсонська область, Каховський район, Зеленопідська сільська рада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2021 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 15:28
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
11 січня 2021 15:28
Документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СТЕЙДЖ АЛЬЯНС 785 446,00
UAH з ПДВ
785 446,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2021 18:02
Електронний підпис
19 січня 2021 18:00
56-Реєстр.pdf
19 січня 2021 18:00
52-Дов субпідрядники.pdf
19 січня 2021 18:00
47- Дозвил копия (1).pdf
19 січня 2021 18:00
43-лист код доступу (1).pdf
19 січня 2021 18:00
42-Статут копия (1).pdf
19 січня 2021 18:00
40-Витяг з ПДВ (1).pdf
19 січня 2021 18:00
30-локал кошторис.pdf
19 січня 2021 18:00
28-Договірна ціна.pdf
19 січня 2021 18:00
25-Проет договору.pdf
19 січня 2021 18:00
24-Тех дод 2 (1).pdf
19 січня 2021 18:00
22-Дог оренди мех (1).pdf
19 січня 2021 18:00
20-Дов МТБ.pdf
19 січня 2021 18:00
16-Дов ПРАЦІВНИКИ.pdf
19 січня 2021 18:00
15-Відгук (1).pdf
19 січня 2021 18:00
14-Аналог договор.pdf
19 січня 2021 18:00
10-дов. з банку (1).pdf
19 січня 2021 18:00
6-Дов. повноваження.pdf
19 січня 2021 18:00
1-Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СТЕЙДЖ АЛЬЯНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СТЕЙДЖ АЛЬЯНС
#43209597
Переможець 785 446,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 14:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СТЕЙДЖ АЛЬЯНС
#43209597
785 446,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 14:11
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
14 квітня 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 14:05
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 13:49
Повідомлення про внесення змін до договору 3.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 14:19
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 2.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 14:07
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 12:47
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 1.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 12:12
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 12:12
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 15:50
Договір.pdf укладений
02 лютого 2021 15:44

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 березня 2021 10:24
767 904,97 UAH UA188201720343111003200004329
УГКМК
UA483204780000026006924900806
ТОВ"Стейдж альянс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9.3 розділу 9, розділу 11 Договору № 28 від 02.02.2021 р. уклали цю Додаткову угоду про наступне: У зв’язку з тривалим строком укладання договору за результатами проведення спрощеної закупівлі, Сторони домовилися внести зміни до Додатку № 3 «Календарний графік виконання робіт» та Додатку № 4 «План фінансування робіт» до Договору підряду № 28 від 02.02.2021 року (надалі - Договір) та викласти їх в новій редакції, що додаються до цієї угоди.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, уклали цю Додаткову угоду до Договору підряду № 28 від 02.02.2021 року (далі-Договір) про наступне про наступне: У зв’язку з погіршенням погодних умов та відсутністю технологічної можливості Генпідрядника виконати роботи в строки, які передбачені Договором, Сторони домовились: Викласти п. 9.1 Договору в наступній редакції: « п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та діє до повного виконання Сторонами взятих на себе за Договором зобов’язань, тобто до 31.12.2021 р. Строк виконання робіт – до 23.03.2021р.». Внести зміни до Додатку № 3 «Календарний графік виконання робіт» та Додатку № 4 «План фінансування робіт» до Договору та викласти їх в новій редакції, що додаються до цієї угоди. У зв’язку із зміною банківських реквізитів «ГЕНПІДРЯДНИКА», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору підряду № 28 від 02.02.2021 року та викласти реквізити «ГЕНПІДРЯДНИКА», що містяться в Розділі 6 Договору «Адреси, реквізити, підписи та печатки Сторін» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, уклали цю Угоду про наступне: Враховуючи динамічну договірну ціну Договору про закупівлю робіт № 28 від 02.02.2021 року (надалі – Договір) та відповідно до Акту виконаних робіт Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 17541,03 грн. (сімнадцять тисяч п’ятсот сорок одна грн. 03 коп.). Сторони вирішили абзац перший п. 4.1 Договору викласти в новій редакції: Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису і складає 767904,97 грн. (сімсот шістдесят сім тисяч дев’ятсот чотири грн. 97 коп.), у тому числі ПДВ 127984,16 грн. (сто двадцять сім тисяч дев’ятсот вісімдесят чотири грн. 16 коп.). Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують обов'язковість виконання прийнятих по ньому зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 767 904,97
UAH (в тому числі ПДВ 127 984,16 UAH)