Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Макаронні вироби вищого ґатунку в асортименті
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2021-01-11-002363-a 175f2b4c37f9469e8f19c43e602dc2ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортник Марія

380414842772 ovruch.otg.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41818470
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 43
Контактна особа: Бортник Марія
380414842772
ovruch.otg.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 січня 2021 13:50
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15850000-1: Макаронні вироби


Макаронні вироби вищого ґатунку в асортименті для харчування дітей закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кілограми
Макаронні вироби вищого ґатунку в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Коростенський район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15850000-1 — Макаронні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником здійснюється протягом 10 ( десяти )банківських днів від дня поставки товарів з урахуванням вимог договору за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2021 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 15:23
Оголошення спрощена макарони.docx
11 січня 2021 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 15:23
Оголошення спрощена макарони.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс" 59 850,00
UAH з ПДВ
57 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА" 65 800,00
UAH з ПДВ
57 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2021 14:56
Електронний підпис
18 січня 2021 14:54
ХАСПП ISO.pdf
18 січня 2021 14:54
Статут.pdf
18 січня 2021 14:54
Статистика.pdf
18 січня 2021 14:54
Сертифікат Лінькова.pdf
18 січня 2021 14:54
Рішення 20.pdf
18 січня 2021 14:54
рішення 5.pdf
18 січня 2021 14:54
Потужності.pdf
18 січня 2021 14:54
паспорт код.pdf
18 січня 2021 14:54
Наказ на директора.pdf
18 січня 2021 14:54
договір СЕС.pdf
18 січня 2021 14:54
довідка ощадбанк.pdf
18 січня 2021 14:54
Витяг з ЄДР 04.01.2021.pdf
18 січня 2021 14:54
виписка зЄДР.pdf
18 січня 2021 14:54
Акт СЕС.pdf
18 січня 2021 14:54
технічні вимоги.pdf
18 січня 2021 14:54
тендерна пропозиція.pdf
18 січня 2021 14:54
проект договір.pdf
18 січня 2021 14:54
лист щодо транспорту.pdf
18 січня 2021 14:54
лист санкції.pdf
18 січня 2021 14:54
лист сан паспорти.pdf
18 січня 2021 14:54
лист довкілля.pdf
18 січня 2021 14:54
код до Статуту.pdf
18 січня 2021 14:54
інформація ст 17.pdf
18 січня 2021 14:54
Довідки щодо підпису.pdf
18 січня 2021 14:54
довідка працівників.pdf
18 січня 2021 14:54
Довідка потужності.pdf
18 січня 2021 14:54
довідка МТБ.pdf
18 січня 2021 14:54
довідка ГМО.pdf
18 січня 2021 14:54
довідка бенефіціар.pdf
18 січня 2021 14:54
декларація макарони.pdf

Публічні документи

20 січня 2021 15:11
Електронний підпис
20 січня 2021 15:00
Макарони.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Продцентр-плюс"

ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Переможець 57 540,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 21:17

Документи

22 січня 2021 21:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 21:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
57 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2021 21:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 18:14
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 18:12
Дод угода 6 макарони.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 18:11
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 18:06
Дод угода 6 макарони.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 18:06
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 12:35
Дод угода 5 макарони.PDF зміни до договору
17 грудня 2021 12:34
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 17:47
Дод угода 4 макарони.PDF зміни до договору
30 червня 2021 17:47
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 22:02
Дод угода 3 макарони.PDF зміни до договору
09 червня 2021 22:02
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 16:30
Дод угода 2 макарони.PDF зміни до договору
24 травня 2021 16:29
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 19:54
Дод угода 1 макарони.PDF зміни до договору
27 січня 2021 19:53
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 19:40
Договір макарони.PDF укладений
27 січня 2021 19:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в сумі 20 000 грн.00 коп. , сторони уклали додаткову угоду №1 до договору № 10 від 26 січня 2021 року про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в п. 3.1. розділу «Ціна договору» договору №10 від 26 січня 2021 року та викласти його у наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить: Загальна вартість Товару з ПДВ 57540 грн 00 коп (п’ятдесят сім тисяч п’ятсот сорок грн 00 коп), в тому числі ПДВ – 9590 грн 00 коп (девять тисяч п’ятсот дев’яносто грн 00 коп), з них січень – червень 2021 року – 20 000 грн.00 коп. (двадцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ – наявні кошторисні призначення, липень – грудень 2021 року – 37 540 грн.00 коп.(тридцять сім тисяч п’ятсот сорок грн 00 коп)з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з підвищенням споживчих цін на товар, що підтверджується довідкою Головного управління статистики у Житомирській області від 14.05.2021 року № 03.2-16/1-148, листа Учасника від 17.05.2021 року №2636, відповідно п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.6.3.4, п.11.1 договору, сторони уклали додаткову угоду № 2 (далі - додаткова угода) до договору № 10 від 26 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з відкриттям другої групи Великофоснянського закладу дошкільної освіти в с. Невгоди згідно рішення виконавчого комітету Овруцької міської ради від 27.05.2021 року №163 та наказу по відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради від 28.05.2021 року № 164 , сторони уклали додаткову угоду №3 (далі - додаткова угода) до договору № 10 від 26.01.2021 року
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з припиненням діяльності шляхом ліквідації Черепинського закладу дошкільної освіти з 18.06.2021 року згідно рішення восьмої сесії VIII скликання Овруцької міської ради від 10.06.2021 №558 та наказу від 15.06.2021 року №186 по відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради, сторони уклали додаткову угоду №4 (далі - додаткова угода) до договору № 10 від 26.01.2021 року
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в сумі 1 100 грн.00 коп. , сторони уклали додаткову угоду №5 (далі - додаткова угода) до договору № 10 від 26 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зменшенням обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 36 545,43 грн,(в т.ч наявних кошторисних призначень на 105,43 грн.), відповідно п.1.3, пп.1 п.11.1договору, п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони уклали додаткову угоду №6 (далі - додаткова угода) до договору № 10 від 26 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зменшенням обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 36 545,43 грн,(в т.ч наявних кошторисних призначень на 105,43 грн.), відповідно п.1.3, пп.1 п.11.1договору, п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони уклали додаткову угоду №6 (далі - додаткова угода) до договору № 10 від 26 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 20 994,57
UAH (в тому числі ПДВ 3 499,09 UAH)