Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до автобусів (ДК 021:2015 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів)
Очікувана вартість
7 973,00 UAH
UA-2021-01-11-001579-a 3259d9cbe43945e48f5a4c9260375b8f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Кузнєцова

+380956740140 vosololone@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41760708
Місцезнаходження: 52400, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Солоне, вул. Гагаріна, буд. 7
Контактна особа: Олена Кузнєцова
+380956740140
vosololone@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 13:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 13:59
Початок аукціону: 21 січня 2021 13:13
Очікувана вартість: 7 973,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів


Відділ освіти виконавчого комітету Солонянської селищної ради
Місце знаходження замовника: 52400, Дніпропетровська область, Солонянський район, смт. Солоне, вул. Гагаріна, буд.7.
Категорія замовника – підприємства , установи, організації, зазначені у пункті 1 частини третьої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Тендерна пропозиція та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Диск зчеплення ведений ХАЗ-3250
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52400, Україна, Дніпропетровська область, смт.Солоне, вул. Шевченко, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
1 штуки
Диск нажимний в зборі ХАЗ-3250
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52400, Україна, Дніпропетровська область, смт.Солоне, вул. Шевченко, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
1 штуки
Підшипник вижимний ХАЗ-3250
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52400, Україна, Дніпропетровська область, смт.Солоне, вул. Шевченко буд.33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вопрос по номенклатуре
Дата подання: 14 січня 2021 11:23
Дата відповіді: 14 січня 2021 16:40
Добрый день Для правильного подбора деталей. Просим предоставить винкод(номер ДВС) или каталожные номера деталей
Відповідь: Доброго дня!
WIN - LGC17DCD26F150272, каталожних номерів немає.
Запасні частини до двигуна
Дата подання: 15 січня 2021 13:44
Прошу рассмотреть нашу продукцию на сайте www.mzvn.com.ua
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-11-001579-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНТЕРБУС-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38129892
Дата подання: 25 січня 2021 10:07
Оскарження визнання переможця
Шановний Тендерний комітет Замовника!

Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 21.01.2021 року № 150 про визнання переможця, вимушені оскаржити Ваше рішення щодо визначення переможцем ФОП "ФУРМАН СВІТЛАНА СТАНІСЛАВІВНА" .
Просимо звернути увагу на таке:
1.В тендерній документації було зазначено,що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, але надається лист-роз'яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання таких документів(Примітки пункт 2)».
Надаємо пункти ,згідно яких переможець повинен був надати такі листи-роз'яснення,але їх надано не було:
-відповідно до пункту 1.5. тендерної документації-«Копія (завірена власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, або довіреність, або доручення, чи інше (для юридичних осіб)» .
-відповідно до пункту 1.6.- «Завірена копія статуту, чи іншого установчого документа (для юридичних осіб). У випадку проведення діяльності філією (чи іншим відокремленим підрозділом ) - належним чином засвідчену копію рішення власника (засновника) про створення даної філії (відокремленого підрозділу) та копію статуту власника (засновника) даної юридичної особи» .
-відповідно до пункту 1.16.-«Копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом».

2. В розділі «Інша інформація» зазначено :
«У разі якщо учасник який визнаний переможцем спрощеної закупівлі не підписав договір про закупівлю на протязі 20 днів то пропозиція такого учасника буде відхилена за підставою відмови від укладення договору про закупівлю про що учасник має надати погодження у складі пропозиції» -погодження надано не було.

3.Відповідно до п.3 Примітки-«Учасник несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за надання недостовірної інформації. За підроблення документів учасник тендерних торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі ст.358 Кримінального кодексу України відповідно до чого учасник має надати інформацію в складі пропозиції що документи надані ним не підроблені.»-Учасник не надав такої інформації.

4. В Додатку 2 Тендерної пропозиції Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі ,пункт 2 зазначено,що :
«1.4. Доставку товару здійснює Постачальник., про що Учасник має надати гарантійний лист.
2. Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі сканованих копій наступних документів завірених мокрою печаткою учасника:
2.1. Гарантійний лист про надання гарантії на обладнання строком не менше 12 місяців.
2.2. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо).
3. У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.»/
Гарантійних листів надано Учасником не було.

Враховуючи вищевикладене, просимо Вас ще раз переглянути рішення Тендерного комітету та обґрунтувати свою відповідь відповідно до норм чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2021 19:22
Шановний учасник, дякую за запитання. Вимушені відхилити вашу вимогу в зв'язку з тим, що: згідно пунктів 1.5 та 1.6 які вказуються - вони стосуються тільки юридичних осіб (ФОП не стосуються - прописано в дужках). Стосовно п. 1.16 - нас задовольнив КВЕД, який вказаний в виписці з ЄДР. Згода з умовами договору, технічними та якісними і кількісними характеристиками присутня. Що стосується сертифікатів якості - є довідка, яка аргументує відсутність сертифікації данного виду товарі.Так як постачальник, якого визначили переможцем - одноосібник, вона являється і підписантом всіх документів. Враховуючи, що дана пропозиція була найбільш економічно вигідна - було прийнято рішення про перемогу даного учасника.

Документи подані скаржником

25 січня 2021 10:07
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ФУРМАН СВІТЛАНА СТАНІСЛАВІВНА" 6 489,00
UAH з ПДВ
6 489,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРБУС-СЕРВІС" 7 392,00
UAH з ПДВ
7 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДМИТРЕНКО ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 7 973,00
UAH з ПДВ
7 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТИМКО ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 7 900,00
UAH з ПДВ
7 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2021 13:49
Електронний підпис
19 січня 2021 13:48
тендерні документи.pdf

Публічні документи

20 січня 2021 11:12
Електронний підпис
20 січня 2021 10:49
Гарант лист.pdf
18 січня 2021 17:09
Електронний підпис
18 січня 2021 16:52
Виписка 2.pdf
18 січня 2021 16:52
Лист сертифікація.pdf
18 січня 2021 16:52
Лист несертифікація.pdf
18 січня 2021 16:52
Довідка ГОСТ.pdf
18 січня 2021 16:52
Технічне завдання.pdf
18 січня 2021 16:52
Технічні вимоги.pdf
18 січня 2021 16:52
Проект договору.pdf
18 січня 2021 16:52
Цінова.pdf
18 січня 2021 16:52
Модельний статут ИБС.pdf
18 січня 2021 16:52
ИБС_Наказ директора.pdf
18 січня 2021 16:52
Протокол № 3.pdf
18 січня 2021 16:52
Витяг ПДВ з печаткою.pdf
18 січня 2021 16:52
Виписка.pdf
18 січня 2021 16:52
Виписка 1.pdf
18 січня 2021 16:52
Паспорт ПАВ.pdf
18 січня 2021 16:52
ИНН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ФУРМАН СВІТЛАНА СТАНІСЛАВІВНА"

ТОВ "ІНТЕРБУС-СЕРВІС"

ФОП ДМИТРЕНКО ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП "ТИМКО ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ФУРМАН СВІТЛАНА СТАНІСЛАВІВНА"
#3079820462
Переможець 6 489,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 17:23

Документи

21 січня 2021 17:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2021 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ФУРМАН СВІТЛАНА СТАНІСЛАВІВНА"
#3079820462
6 489,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2021 17:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 10:11
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 07:48
Запчастини автобус тендер.pdf укладений
26 січня 2021 14:25

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 лютого 2021 10:57
6 489,00 UAH UA378201720344280011000024191
Відділ освіти
UA323052990000026000050532554
ФОП Фурман С.С.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 489,00
UAH