Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (какао-порошок)
Очікувана вартість
76 942,44 UAH
UA-2021-01-11-001382-a 68720cf994ec4c82949be91eb0c133df
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Грицаєнко

+380935574869 osvita-snig.otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Снігурівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43426836
Місцезнаходження: 57300, Україна , Миколаївська обл., м. Снігурівка, вул. Жовтнева, буд. 124
Контактна особа: Вікторія Грицаєнко
+380935574869
osvita-snig.otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 76 942,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 384,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Закупівля какао-порошку для закладів загальної середньої освіти та закладів дошкільної освіти Снігурівської міської ради Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад має бути зроблений перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус, або подається переклад документа, вірність якого засвідчується безпосередньо учасником або нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
593.4 кілограми
Какао-порошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57300, Україна, Миколаївська область, Снігурівський район, заклади та установи замовника (додаток 1 до проекту договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Замовником за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 7 банківських днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 76 904,64
UAH з ПДВ
76 904,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2021 21:05
Електронний підпис
19 січня 2021 20:40
Медична книжка водія.pdf
19 січня 2021 20:39
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
19 січня 2021 20:34
Рішення про призн..pdf
19 січня 2021 20:29
Цінова пропозиція.pdf
19 січня 2021 20:29
Статут.pdf
19 січня 2021 20:29
Проект договору.pdf
19 січня 2021 20:28
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
19 січня 2021 20:28
Довідка з банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Переможець 76 904,64
UAH з ПДВ
20 січня 2021 13:24

Документи

20 січня 2021 13:24
Електронний підпис
20 січня 2021 13:23
протокол какао.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2021 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
76 904,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 січня 2021 13:24
Електронний підпис
20 січня 2021 13:23
протокол какао.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 14:02
ДУ розірвання КАКАО.pdf укладений
21 липня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 09:57
ДУ №2.pdf зміни до договору
05 березня 2021 09:56
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 17:42
8.1.pdf зміни до договору
29 січня 2021 17:41
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 17:34
8.pdf укладений
29 січня 2021 17:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми Договору та зміна юридичної адреси Замовника
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна адреси постачання.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 31 788,32
UAH (в тому числі ПДВ 5 298,05 UAH)
Причини розірвання договору: Реорганізація підприємства заявника