Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги доступу до сервісу та технічної підтримки програмного забезпечення "Є-Книга"
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2021-01-11-000772-b c28170a345df4dc9bedfa59e2982d04c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурков Олександр

+380982832737 BIBINFO@META.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЬКА ЦЕНТРАЛІЗОВАНА БІБЛІОТЕЧНА СИСТЕМА"
Код ЄДРПОУ: 43062107
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 93-Б
Контактна особа: Бурков Олександр
+380982832737
BIBINFO@META.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 17:00
Очікувана вартість: 72 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Комерційна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів, складених іншою, ніж українська, мовою, вони мають бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги доступу до сервісу та технічної підтримки програмного забезпечення "Є-Книга"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Платник здійснює оплату за фактично надані послуги шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахуногк Виконавця протягом 10 банківських днів з дня підписання Замовником Акту приймання - передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОГИЛЬНИЙ СТАНІСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ 72 000,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2021 09:44
Електронний підпис
19 січня 2021 09:30
ScanDoc5_2019.pdf
19 січня 2021 09:30
d004.pdf
19 січня 2021 09:30
ScanDoc6_2019.pdf
19 січня 2021 09:30
d006.pdf
19 січня 2021 09:30
d003.pdf
19 січня 2021 09:30
d001.pdf
19 січня 2021 09:30
d005.pdf
19 січня 2021 09:30
d002.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МОГИЛЬНИЙ СТАНІСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОГИЛЬНИЙ СТАНІСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3019417837
Переможець 72 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 14:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОГИЛЬНИЙ СТАНІСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3019417837
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 11:43
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 11:12
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2021 12:55
Повідомлення 2 зміни до Договору тех_підтримка E-книга 2021 (1).pdf зміни до договору
24 лютого 2021 12:55
До_угода-2 тех_підтримка E-книга 2021 (1).pdf зміни до договору
24 лютого 2021 12:55
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 13:57
Повідомлення про внесення змін до Договору 2 Тех_підтримка ПЗ (1).pdf зміни до договору
08 лютого 2021 13:57
До_угода-1 до Договору Тех_підтримка E-книга (1).pdf зміни до договору
08 лютого 2021 13:57
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 12:57
Договір 2 Тех_підтримка E-книга.pdf укладений
08 лютого 2021 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди зменшити суму Договору на 6000,00 (Шість тисяч грн. 00 коп.) гривень.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із рішенням Маріупольської міської ради № 8/3-54 від 27.01.2021р., за Договором Замовником є Комунальна установа "Центральна міська публічна бібліотека Маріупольської міської ради з філіями".
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 66 000,00
UAH