Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Питна вода
Очікувана вартість
139 152,00 UAH
UA-2021-01-11-000596-a ● cdfffdf204a648e7940b0df0d1ac0329
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Томаківська центральна районна лікарня" Томаківської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01989450 |
Місцезнаходження: | 53500, Україна , Дніпропетровська обл., Томаківський район, селище міського типу Томаківка, ВУЛ. ШОСЕЙНА, буд. 22 |
Контактна особа: |
Ольга Романюк +380976830277 tom_crl_buch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Частиною 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» передбачено, що перелік суб’єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України (далі – АМКУ) відповідно до його повноважень. За даними офіційного веб-сайту АМКУ (www.amk.gov.ua.).
КП «ВУВКГ ММР» є суб’єктом природних монополій на території Дніпропетровської області з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. На підставі п.2,ч.2, ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) необхідно застосування переговорної процедури через відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Також згідно п.7 замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів –у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених п.3 ч.2 цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
КП «ВУВКГ ММР» є суб’єктом природних монополій на території Дніпропетровської області з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. На підставі п.2,ч.2, ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) необхідно застосування переговорної процедури через відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Також згідно п.7 замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів –у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених п.3 ч.2 цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2021 11:34 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 січня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 метр кубічний
Питна вода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | На підставі рахунків | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
11 січня 2021 11:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2021 11:29 |
Рисунок.jpg | |
11 січня 2021 11:29 |
Рисунок (2).jpg | |
11 січня 2021 11:29 |
Рисунок (4).jpg | |
11 січня 2021 11:29 |
Рисунок (3).jpg |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #03340989 |
Переможець |
139 152,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2021 11:34
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 січня 2021 11:34
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" #03340989 |
139 152,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2022 20:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2021 15:59
|
Додаткова угода 3.jpeg | зміни до договору |
08 квітня 2021 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2021 08:42
|
дод.угода 2 ВУВКГ.jpeg | зміни до договору |
24 березня 2021 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2021 13:45
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2021 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 15:05
|
Рисунок.jpg | укладений |
18 січня 2021 15:04
|
Рисунок (4).jpg | укладений |
18 січня 2021 15:04
|
Рисунок (3).jpg | укладений |
18 січня 2021 15:04
|
Рисунок (2).jpg | укладений |
18 січня 2021 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін щодо: - місця надання послуги; - строки надання послуги. - умови розрахунків за спожиті послуги; -строки набрання чинності договору. |
Номер договору про закупівлю: | 13/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | рішення виконкому про встановлення тарифів |
Номер договору про закупівлю: | 13/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 13/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |