Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Питна вода
Очікувана вартість
139 152,00 UAH
UA-2021-01-11-000596-a cdfffdf204a648e7940b0df0d1ac0329
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Романюк

+380976830277 tom_crl_buch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Томаківська центральна районна лікарня" Томаківської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 01989450
Місцезнаходження: 53500, Україна , Дніпропетровська обл., Томаківський район, селище міського типу Томаківка, ВУЛ. ШОСЕЙНА, буд. 22
Контактна особа: Ольга Романюк
+380976830277
tom_crl_buch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Частиною 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» передбачено, що перелік суб’єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України (далі – АМКУ) відповідно до його повноважень. За даними офіційного веб-сайту АМКУ (www.amk.gov.ua.).
КП «ВУВКГ ММР» є суб’єктом природних монополій на території Дніпропетровської області з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. На підставі п.2,ч.2, ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) необхідно застосування переговорної процедури через відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Також згідно п.7 замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів –у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених п.3 ч.2 цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2021 11:34
Оскарження наміру укласти договір: 17 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 метр кубічний
Питна вода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі рахунків Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

11 січня 2021 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 11:29
Рисунок.jpg
11 січня 2021 11:29
Рисунок (2).jpg
11 січня 2021 11:29
Рисунок (4).jpg
11 січня 2021 11:29
Рисунок (3).jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#03340989
Переможець 139 152,00
UAH з ПДВ
11 січня 2021 11:34

Документи

11 січня 2021 11:34
Електронний підпис
11 січня 2021 11:31
Рисунок (3).jpg
11 січня 2021 11:31
Рисунок.jpg
11 січня 2021 11:31
Рисунок (2).jpg
11 січня 2021 11:31
Рисунок (4).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2021 11:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#03340989
139 152,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 січня 2021 11:34
Електронний підпис
11 січня 2021 11:31
Рисунок (3).jpg
11 січня 2021 11:31
Рисунок.jpg
11 січня 2021 11:31
Рисунок (2).jpg
11 січня 2021 11:31
Рисунок (4).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2022 20:30
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 15:59
Додаткова угода 3.jpeg зміни до договору
08 квітня 2021 15:58
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 08:42
дод.угода 2 ВУВКГ.jpeg зміни до договору
24 березня 2021 08:39
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 13:45
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
11 лютого 2021 13:44
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 15:05
Рисунок.jpg укладений
18 січня 2021 15:04
Рисунок (4).jpg укладений
18 січня 2021 15:04
Рисунок (3).jpg укладений
18 січня 2021 15:04
Рисунок (2).jpg укладений
18 січня 2021 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін щодо: - місця надання послуги; - строки надання послуги. - умови розрахунків за спожиті послуги; -строки набрання чинності договору.
Номер договору про закупівлю: 13/21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): рішення виконкому про встановлення тарифів
Номер договору про закупівлю: 13/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 13/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 139 152,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 192,00 UAH)