Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг по встановленню пакетів оновлень (компоненти) комп'ютерної програми «Комплексна система автоматизації підприємства «IS-pro»в складі модулів «Заробітна плата» та «Облік кадрів» на 3 робочих місця
Очікувана вартість
17 700,00 UAH
UA-2021-01-08-000115-b bc85c8f094eb44bd8a5b77c2b40491f3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Олена

066-903-50-77 19ELENA_68@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Колесник Олена
066-903-50-77
19ELENA_68@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2021 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2021 09:00
Очікувана вартість: 17 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48440000-4: Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет (підрозділ Навчально-науковий медичний центр «Університетська клініка»).
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 (підрозділ вул. Ак. Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником:
Надання послуг по встановленню пакетів оновлень (компоненти) комп'ютерної програми «Комплексна система автоматизації підприємства «IS-pro»в складі модулів «Заробітна плата» та «Облік кадрів» на 3 робочих місця) ( код ДК021:2015 - 48440000-4 Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку)
5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Надання послуг по встановленню пакетів оновлення (компонент) до Програмного комплексу «IS-pro» засобами онлайн-сервісу з правом використання 1 рік (ДК 021:2015 – 48440000-4 Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (код CPV ДК 021:2015 ––48440000-4 Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку) окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
зазначені в додатку №2 до цієї документації.
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
підрозділ вул. Ак. Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 17 700 ,00 з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 14.01.2021 р. 09-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 20.01.2021р. 09-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): здійснюються згідно Актів виконаних (наданих послуг) протягом 30 банківських днів з дати їх підписання, у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Переможець торгів після отримання Повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає Замовнику підписану уповноваженою особою учасника Цінову пропозицію, з урахуванням аукціону (у разі, якщо ціну було змінено), складену у відповідності до форми Додатку 1 з відповідним розрахунком ціни (надається через електронну систему закупівель)
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з моменту підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє до 31 січня 2022 р. Цей договір складений в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної сторони.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Надання послуг по встановленню пакетів оновлення (компонент) до Програмного комплексу «IS-pro» засобами онлайн-сервісу з правом використання 1 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Академіка Амосова,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48440000-4 — Пакети програмного забезпечення для фінансового аналізу та бухгалтерського обліку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2021 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2021 10:29
оголошення.docx
08 січня 2021 10:29
Додаток 3.doc
08 січня 2021 10:29
Додаток 2.docx
08 січня 2021 10:29
Додаток 1.docx
08 січня 2021 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2021 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2021 10:29
оголошення.docx
08 січня 2021 10:29
Додаток 3.doc
08 січня 2021 10:29
Додаток 2.docx
08 січня 2021 10:29
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОРЄЛКО СЕРГІЙ ОПАНАСОВИЧ 17 700,00
UAH з ПДВ
17 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2021 17:17
Електронний підпис
19 січня 2021 17:17
Електронний підпис
19 січня 2021 17:17
Електронний підпис
19 січня 2021 17:16
Цінова пропозиція.pdf
19 січня 2021 17:16
НЕВИКЛЮЧНА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
19 січня 2021 17:16
ВИТЯГ.pdf
19 січня 2021 17:16
Персональні дані.pdf
19 січня 2021 17:16
Довідка ст17.pdf
19 січня 2021 17:16
Довідка замовники.pdf
19 січня 2021 17:16
Реквізити.pdf
19 січня 2021 17:16
паспорт код.pdf
19 січня 2021 17:16
expert2018.PDF
19 січня 2021 17:16
Довідка МТБ.pdf
19 січня 2021 17:16
Згода договір.pdf
19 січня 2021 17:16
АВТОРСЬКЕ ПРАВО.pdf
19 січня 2021 17:16
Договір Замовника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОРЄЛКО СЕРГІЙ ОПАНАСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОРЄЛКО СЕРГІЙ ОПАНАСОВИЧ
#2727410297
Переможець 17 700,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 09:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОРЄЛКО СЕРГІЙ ОПАНАСОВИЧ
#2727410297
17 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 14:41
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 15:38
01-25.pdf укладений
04 лютого 2021 15:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 700,00
UAH