Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 tender@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2021 04:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2021 13:54 |
Очікувана вартість: | 3 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських дня після отримання Товару. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2021 04:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2021 04:17 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000049 ● 8a1f0460e86f4e12acc8b1a78b5208c2
- Статус: вирішено ● Дата: 06 травня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2021 № 78
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-01-08-000002-a 08.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-19 11:35:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фруктів для закладів освіти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-08-000002-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-26 10:02:40
Пояснення щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікувану вартість
Товар повинен відповідати вимогам державних стандартів, а також іншій нормативно-технічній документації, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством України порядку, вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-У, спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», від 15.08.2006 р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», Наказу № 1140 від 29.12.2012 Мін охорони здоров’я.
Кількість продуктів розраховувалась відповідно до кількості дітей в закладах.
Для обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником проаналізовано середньоринкові ціни, посилаючись на загальнодоступну інформацію, а саме:
- http://www.ukrstat.gov.ua/ Держстат України: середні споживчі ціни на товари (послуги)
- https://agro.me.gov.ua/ Інформаційно-аналітичний портал АПК України
- https://kyivopt.com/сайт Ринок "Столичний"
Ціни на продукти з вищевказаних сайтів додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація
2021-04-15 11:04:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
порушення усунуто
2021-05-06 11:53:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2021 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Бізнес Плюс ЛТД” |
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Руол Стандарт" |
3 135 000,00
UAH з ПДВ
|
3 135 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Бізнес Плюс ЛТД” #36240869 |
Переможець |
3 090 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2021 20:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2021 19:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 18:44
|
Звіт про вконання договору 73.pdf | укладений |
08 лютого 2022 18:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:53
|
Дод угода № 3 до дог 73.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2021 08:30
|
дог 73_1638164701.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 08:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2021 15:50
|
дог 73.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2021 08:33
|
договір 73.pdf | укладений |
08 лютого 2021 08:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |