Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
196 850,00 UAH
UA-2021-01-07-000030-a 93e57b5e883944ca8c1c6f8675a65e96
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ракшина Алевтина Володимирівна

+380506039393 sk-krona@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський дошкільний навчальний заклад № 27
Код ЄДРПОУ: 22061835
Місцезнаходження: 10007, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Київське шосе, будинок 24
Контактна особа: Ракшина Алевтина Володимирівна
+380506039393
sk-krona@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 січня 2021 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 196 850,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

07 січня 2021 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 січня 2021 18:40
Оголошення СЗ Овочі Фрукти - 27.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 Овочі (ДК 021:2015 – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 73 150,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 365,75 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 січня 2021 12:17
Закінчення: 21 січня 2021 12:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

300 кг
Капуста рання
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київське шосе,24
Дата доставки: 31 грудня 2021
200 кг
Цибуля рання
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київське шосе,24
Дата доставки: 31 грудня 2021
300 кг
Морква рання
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київське шосе,24
Дата доставки: 31 грудня 2021
300 кг
Буряк ранній
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київське шосе,24
Дата доставки: 31 грудня 2021
200 кг
Огірки свіжі
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київське шосе,24
Дата доставки: 31 грудня 2021
200 кг
Помідори свіжі
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київське шосе,24
Дата доставки: 31 грудня 2021
1000 кг
капуста
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київське шосе,24
Дата доставки: 31 грудня 2021
1000 кг
цибуля
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київське шосе,24
Дата доставки: 31 грудня 2021
1000 кг
морква
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київське шосе,24
Дата доставки: 31 грудня 2021
1000 кг
буряк
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київське шосе,24
Дата доставки: 31 грудня 2021
250 кг
кабачки
ДК 021:2015: 03221250-3 — Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київське шосе,24
Дата доставки: 31 грудня 2021
150 кг
капуста цвітна
ДК 021:2015: 03221420-6 — Капуста цвітна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київське шосе,24
Дата доставки: 31 грудня 2021
300 кг
гарбуз
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київське шосе,24
Дата доставки: 31 грудня 2021
10 кг
часник
ДК 021:2015: 03221000-6 — Овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Київське шосе,24
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2021 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ 46 704,00
UAH з ПДВ
45 604,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ходюк Тамара Адамівна 55 465,00
UAH з ПДВ
45 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2021 22:20
Електронний підпис
20 січня 2021 22:20
овочі.rar

Публічні документи

18 січня 2021 14:11
Електронний підпис
18 січня 2021 14:09
проект овчі фрукти 27.pdf
18 січня 2021 14:09
лист санітарні.pdf
18 січня 2021 14:09
ІПН.pdf
18 січня 2021 14:09
паспорт код Ходюк.pdf
18 січня 2021 14:09
ходюк ЄП.pdf
18 січня 2021 14:09
якісне овочі фрукти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ

ФОП Ходюк Тамара Адамівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ
#3116123694
Переможець 45 604,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 11:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ
#3116123694
45 604,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2022 20:12
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 20:05
додаткова угода 1 овочі.PDF зміни до договору
30 листопада 2021 20:03
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 19:41
договір 45 21 ОВ.PDF укладений
08 лютого 2021 19:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45/21 ОВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 719,25
UAH