Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
692 570,74 UAH
UA-2021-01-06-002876-b 69a4620f038247039fd71157a16a6d39
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ковалик

+380677974943 nrc107@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-II СТУПЕНІВ З ДОШКІЛЬНИМ ВІДДІЛЕННЯМ ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 24898135
Місцезнаходження: 21030, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Келецька, 107
Контактна особа: Тетяна Ковалик
+380677974943
nrc107@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Теплова мережа закладу підключена до загальної мережі КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго». Отже, ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції з технічних причин не маємо можливості забезпечувати заклад теплопостачанням з іншими організаціями теплопостачання. На території знаходження замовника теплова енергія може бути поставлена лише певним постачальником – КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго». Інша альтернатива відсутня. Не укладання договору на закупівлю теплової енергії призведе до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків. Це ставить під загрозу організацію процесу навчання у закладі та здоров’я та життя відвідувачів. Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України “Про природні монополії” зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України. Згідно з розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http:/www.amcu.gov.ua) Ураховуючи те, що Комунальне підприємство ВМР «Вінницяміськтеплоенерго” входить до зведеного переліку суб’єктів природних монополій на ринку послуг з постачання теплової енергії в м. Вінниці, закупівля теплової енергії здійснюється у зазначеного підприємства.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2021 19:24
Оскарження наміру укласти договір: 12 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Місце знаходження замовника: 21030, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Келецька, будинок 107. Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"- юридична особа, яка забезпечуює потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі: відповідно до абз.4 п.2 ч.2 ст.40 ЗУ "Про публічні закупівлі" - переговорна процедура, скорочена.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
459.344 гігакалорія
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Келецька, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
0.156 гігакалорія
Теплове навантаження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Келецька, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 31 Календарні 70
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 30

Тендерна документація

06 січня 2021 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
Переможець 692 570,74
UAH з ПДВ
06 січня 2021 19:24

Документи

06 січня 2021 19:24
Електронний підпис
06 січня 2021 19:23
Протокол тепло.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2021 19:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
692 570,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 січня 2021 19:24
Електронний підпис
06 січня 2021 19:23
Протокол тепло.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 12:01
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 19:16
Ду 3 Тепло 112021.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 19:15
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2021 17:52
Ду 2 ВМТКЕ 102021 опал.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 17:48
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 12:35
ДУ 1 Тепло.pdf зміни до договору
27 січня 2021 12:34
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 12:05
Д Тепло.pdf укладений
27 січня 2021 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити кількість теплової енергії на 69,777 Гкал та внести зміни до п.1.3. Договору та викласти його в наступній редакції: «Теплова енергія поставляється Споживачу у кількості 389,567 Гкал (для потреб опалення), __-__ Гкал (для потреб гарячого водопостачання), згідно з Додатком №1 до цього договору.» Зменшити суму договору на 96 071,00 грн. (Дев’яносто шість тисяч сімдесят одна гривня 00 копійок) , внести зміни до п.3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 596 499,74 грн. (П’ятсот дев’яносто шість тисяч чотириста дев’яносто дев’ять гривень 74 копійок), в т.ч. ПДВ 99 416,62 грн (Дев’яносто дев’ять тисяч чотириста шістнадцять гривень 74 копійок)»
Номер договору про закупівлю: 4008
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни в Розділ 4 Договору, доповнивши його наступними підпунктами: «4.2.41. Споживач зобов’язаний передавити показники Постачальнику з комерційних та/або розподільних вузлів обліку теплової енергії та гарячої води, якими оснащений об’єкт теплопостачання та по яким проводиться розрахунок за спожиту теплову енергію та/або послугу з постачання гарячої води в останні три робочі дні розрахункового періоду (місяця) за допомогою Особистого кабінету у вкладці «Внесення показників лічильника». 4.2.42. Споживач повинен зареєструватися на сайті КП BMP «Вінницяміськгеплоенерго» (vmte.vn.ua) за посиланням «Споживачі/Особистий кабінет/Зареєструватися» вказавши електронну адресу, № договору, код ЕДРПОУ та ввести індивідуальний пароль відомий виключно Споживачу. 4.2.43. Споживач повинен по завершенню кожного розрахункового періоду контролювати достовірність інформації зазначеної в особистому кабінеті та у разі виявлення відмінностей повідомляти Постачальника листом з наданням підтверджуючих документів. 4.2.44. За подачу некоректних показників з комерційних та/або розподільних вузлів обліку теплової енергії та гарячої води штраф у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». 2. Сторони домовились внести зміни в п. 7.4. Договору, виклавши його в новій редакції наступного змісту: «7.4. Споживач передає Постачальнику показники з комерційних та/або розподільних вузлів обліку теплової енергії та гарячої води, якими оснащений об’єкт теплопостачання та по яким проводиться розрахунок за спожиту теплову енергію та/або послугу з постачання гарячої води в останні три робочі дні розрахункового періоду (місяця) за допомогою Особистого кабінету у вкладці «Внесення показників лічильника» в порядку, визначеному п. 4.2.42. Договору. Виключення становить зняття показань Постачальником за допомогою систем дистанційного зняття показників». 3. Керуючись п. 7.2. Договору, на підставі Рішення Виконавчого комітету' Вінницької міської ради від 23.092021 р. за №2271, Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 1.2. Додатку №1 цього Договору, виклавши його в наступній редакції: Для потреб опалення по двоставковому тарифу на теплову енергію за такими складовими: - з урахування витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів без урахуванням витрат на утримання індивідуальних теплових пунктів - умовно-постійна частина - 130061,00 грн/Гкал/год в місяць з ПДВ; - умовно-змінна частина - 2506,52 грн/Гкал з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 4008
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 7.2. Договору, на підставі Рішення Виконавчого комітету Вінницької міської ради від 13.10.2021 р. за №2448, Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 1.2. Додатку №1 цього Договору, виклавши його в наступній редакції: Для потреб опалення по двоставковому тарифу на теплову енергію за такими складовими: - з урахування витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів без урахуванням витрат на утримання індивідуальних теплових пунктів - умовно-постійна частина - 130061,00 грн/Гкал/год в місяць з ПДВ; - умовно-змінна частина - 2863,51 грн/Гкал з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 4008
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 596 499,74
UAH (в тому числі ПДВ 99 416,62 UAH)