Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Солодке печиво, сухарі панірувальні
Очікувана вартість
55 075,52 UAH
UA-2021-01-06-002272-b 14c37b638c164fb6af8fc3ba947e6d7a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Семенцова

+380574251768 tender.2vokmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Олена Семенцова
+380574251768
tender.2vokmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2021 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2021 15:13
Очікувана вартість: 55 075,52 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Солодке печиво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м.Куп'янськ, Куп'янські заклади дошкільної та загальної середньої освіти Куп’янської міської ради Харківської області та заклади загальної середньої освіти Куп’янської районної ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
341 кілограми
Сухарі панірувальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м.Куп'янськ, Куп'янські заклади дошкільної та загальної середньої освіти Куп’янської міської ради Харківської області та заклади загальної середньої освіти Куп’янської районної ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: - Постачальник зобов'язується поставити у встановлений строк Замовнику товар за цінами, що надаються до цього Договору в Специфікації, яка є його невід'ємною частиною, а Замовник зобов'язується оплатити його; - розрахунки за поставлений товар здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування відповідних грошових коштів на рахунок «Постачальника» в установі банку, протягом 7 (семи) банківських днів «Замовником» Товару після підписання видаткової накладної, яка підтверджує прийняття Товару «Замовником». - у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 (семи) банківських днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, при цьому штрафні санкції до «Замовника» при затримці оплати не застосовуються. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 січня 2021 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2021 15:19
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2021 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець БАТУРІН ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ 53 912,00
UAH
53 912,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 січня 2021 13:32
Електронний підпис
18 січня 2021 13:32
Паспорт.PDF
18 січня 2021 13:32
Витяг платника ЄП.PDF
18 січня 2021 13:32
Виписка з ЄДР.PDF
18 січня 2021 13:32
Витяг з ЄДР.PDF
18 січня 2021 13:32
Технічні вимоги.PDF
18 січня 2021 13:32
Якісні документи.PDF
18 січня 2021 13:32
Проект договору.PDF
18 січня 2021 13:32
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець БАТУРІН ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець БАТУРІН ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ
#2860517274
Переможець 53 912,00
UAH
20 січня 2021 13:17

Документи

20 січня 2021 13:17
Електронний підпис
20 січня 2021 13:16
Протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2021 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець БАТУРІН ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ
#2860517274
53 912,00
UAH
Документи

Документи

20 січня 2021 13:17
Електронний підпис
20 січня 2021 13:16
Протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:12
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 16:34
ду 5 до Договору 31.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 11:44
ДУ5.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:43
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 15:49
Додаткова угода №4.PDF зміни до договору
14 вересня 2021 15:49
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 14:46
ДУ №3.PDF зміни до договору
19 серпня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 15:08
ду№2 дог 31.PDF зміни до договору
03 березня 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 14:29
ду1дог31.PDF зміни до договору
29 січня 2021 14:28
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 17:01
дог 31.PDF укладений
25 січня 2021 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.5.2.розділу V таДодаток №1 до Договору №31 від 25.01.2021
Номер договору про закупівлю: № 31
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.5,2 розділу V та до Додатку №2 (ГРАФІК ТА МАРШРУТ ПОСТАЧАННЯ) до Договору
Номер договору про закупівлю: № 31
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни п.5.2. розділу V та додаток №2 до Договору
Номер договору про закупівлю: № 31
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни п.5.2. розділу V та додаток №2 до Договору
Номер договору про закупівлю: № 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до додатку 1 (Специфікація товару ), п.1.2. розділу І та п 3.1. розділу ІІІ
Номер договору про закупівлю: № 31
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до додатку 1 (Специфікація товару ), п.1.2. розділу І та п 3.1. розділу ІІІ
Номер договору про закупівлю: № 31
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 797,00
UAH