Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та пожежне спостереження
Очікувана вартість
3 219,00 UAH
UA-2021-01-06-001450-c 56bbd990c0104a8d92c68ee3fca485a6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семенюта Тамара Євгенівна

+380667437715 tamara9417@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Терцентр Центрального р-ну м.Маріуполь
Код ЄДРПОУ: 25719947
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру,80
Контактна особа: Семенюта Тамара Євгенівна
+380667437715
tamara9417@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2021 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2021 17:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2021 17:49
Початок аукціону: 20 січня 2021 12:21
Очікувана вартість: 3 219,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 міс
Технічне обслуговування та пожежне спостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, проспект Миру, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 січня 2021 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2021 17:45
Оголошення з додатками 1,2
06 січня 2021 17:45
Додаток 4
06 січня 2021 17:45
Додаток 3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2021 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" 3 120,00
UAH з ПДВ
2 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Связьмонтаж" 2 799,96
UAH з ПДВ
2 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 15:51
Електронний підпис
21 січня 2021 09:43
Електронний підпис
19 січня 2021 11:42
Електронний підпис
19 січня 2021 11:41
Стахов_паспорт.pdf
19 січня 2021 11:41
Ліцензія завір.pdf
19 січня 2021 11:41
Ліцензія кол.pdf
19 січня 2021 11:41
статут.pdf
19 січня 2021 11:41
Виписка_ЄДРПОУ.pdf
19 січня 2021 11:41
Витяг ПДВ.pdf
19 січня 2021 11:41
Сертифікат_ISO_9001.pdf
19 січня 2021 11:41
Протокол_зборів.pdf
19 січня 2021 11:41
Витяг_ЄДРПОУ.pdf
19 січня 2021 11:41
Довідка про Учасника.pdf
19 січня 2021 11:41
Довідка про МТБ.pdf
19 січня 2021 11:41
довідка працівники.pdf
19 січня 2021 11:41
лист згода договор.pdf

Публічні документи

19 січня 2021 10:20
Електронний підпис
19 січня 2021 10:16
Ліцензія.pdf
19 січня 2021 10:16
Статутні документи.rar
19 січня 2021 10:16
Штатний розклад.pdf
19 січня 2021 10:16
Керівник робіт М_М.pdf
19 січня 2021 10:16
Тендерна пропозиція.pdf
19 січня 2021 10:16
Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лугспецтехносервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Связьмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс"
#38088364
Переможець 2 280,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 16:11

Документи

22 січня 2021 16:11
Електронний підпис
22 січня 2021 16:10
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс"
#38088364
2 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2021 16:11
Електронний підпис
22 січня 2021 16:10
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 14:37
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 11:08
ду_4_дог._6_2021_02_01.pdf зміни до договору
06 травня 2021 11:07
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 13:06
ду_3_дог.6.pdf зміни до договору
22 березня 2021 13:03
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 13:56
ду_2_дог._6.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 13:54
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 13:51
ду_1_дог._6_2021_02_01.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 13:49
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 13:34
договір укладений
01 лютого 2021 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити кількість надання послуг на 1 міс. та суму договору на 190,00грн. Розділ 3.2 договору прийняти в такій редакції : «За надання передбачених Договором послуг, Платник виплачує Виконавцю загальну суму 2090,00 грн. (Дві тисячі дев’яносто грн 00 коп.) у.ч. ПДВ 348,33 грн., протягом 30 календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Платником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Платника.»
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити кількість надання послуг на 1 міс. та суму договору на 190,04грн. П. 3.2 договору викласти у наступній редакції : «За надання передбачених Договором послуг, Платник виплачує Виконавцю загальну суму 2089,96 грн. (Дві тисячі вісімсот дев’ять грн 96 коп.) у.ч. ПДВ 348,33 грн., протягом 30 календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Платником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Платника.» 2. Внести зміни до додатку №1 до договору № 6 від «29» січня 2021 року та викласти його у наступній редакції, що додається. 3. П. 6.3 договору викласти у наступній редакції: «Зміни у цей Договір можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди п. 3.2 договору викласти у наступній редакції : «За надання передбачених Договором послуг, Платник виплачує Виконавцю загальну суму 2089,96 грн. (Дві тисячі вісімдесят дев’ять грн 96 коп.) у.ч. ПДВ 348,33 грн., протягом 30 календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Платником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Платника.»
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму договору на 190,04 грн. та викласти п. 3.1. договору в новій редакції: «п. 3.1. За надання передбачених Договором послуг, Платник виплачує Виконавцю загальну суму 2089,96 грн. (Дві тисячі вісімдесят дев’ять грн. 96 коп.) у.ч. ПДВ 348,33 грн., протягом 30 календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Платником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Платника.»
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 089,96
UAH (в тому числі ПДВ 348,33 UAH)