Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95, А-92 (талони та скретч-карти), дизельне паливо (талони та скретч-карти)
Очікувана вартість
1 750 000,00 UAH
UA-2021-01-06-000825-c ● 459f002a27754e0f9678e652f78b460d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кузнецовське міське комунальне підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 30536302 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., ВАРАШ, майдан Незалежності, буд. 2 |
Контактна особа: |
Андрощук Альона Андріївна 0363623865 prozorro.kmkp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2021 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2021 12:34 |
Очікувана вартість: | 1 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Бензин А-95, А-92 (талони та скретч-карти), дизельне паливо (талони та скретч-карти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 літр
Бензин А-95 (талони та скретч-карти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34400, Україна, Рівненська область, Вараш, майдан Незалежності,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
41500 літр
Бензин А-92 (талони та скретч-карти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34400, Україна, Рівненська область, Вараш, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
30000 літр
Дизельне паливо (талони та скретч-карти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34400, Україна, Рівненська область, Вараш, майдан Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2021 10:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 10:33 |
Перелік змін до ТД.docx | |
12 січня 2021 10:33 |
Додаток 3.doc | |
12 січня 2021 10:33 |
Тендерна документація 2021.doc | |
12 січня 2021 10:33 |
Додаток 5.docx | |
12 січня 2021 10:33 |
Додаток 4.docx | |
06 січня 2021 11:21 |
Додаток 1.doc | |
06 січня 2021 11:21 |
Додаток 2.doc |
15 січня 2021 10:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 січня 2021 10:33 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||||||||
12 січня 2021 10:33 |
Додаток 3.doc
|
|||||||||
12 січня 2021 10:33 |
Тендерна документація 2021.doc
|
|||||||||
12 січня 2021 10:33 |
Додаток 5.docx
|
|||||||||
12 січня 2021 10:33 |
Додаток 4.docx
|
|||||||||
06 січня 2021 11:21 |
Додаток 1.doc
|
|||||||||
06 січня 2021 11:21 |
Додаток 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перегляд вартості закупівлі
Дата подання: 11 січня 2021 15:11
Дата відповіді: 12 січня 2021 10:51
Звертаємося до Замовника переглянути очікувану вартість закупівлі або відповідно зменшити обсяги закупівлі, у зв'язку з тим, що Замовником занижена вартість товару, ціни на відповідний товар не відповідають ринковим та мають тенденцію до зростання. Під час розгляду даної закупівлі ми побачили, що Замовник вже другий раз її оголошує, перший раз закупівля не відбулася. На першу закупівлю пройшов тільки один Учасник, напевно тільки він зміг запропонувати таку ціну. Тому просимо Замовника переглянути очікувану вартість закупівлі або зменшити обсяги закупівлі, що дасть змогу забезпечити конкуренцію в торгах
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Середні ціни на пальне по Рівненській області станом на 11.01.2020 дійсно дещо зросли порівняно зі станом на 11.12.2020 (коли перший раз Замовником оголошувалась дана процедура закупівлі).
Тому замовник зменшив обсяг закупівлі.
Відповідні зміни Замовник розмістив на майданчику.
Середні ціни на пальне по Рівненській області станом на 11.01.2020 дійсно дещо зросли порівняно зі станом на 11.12.2020 (коли перший раз Замовником оголошувалась дана процедура закупівлі).
Тому замовник зменшив обсяг закупівлі.
Відповідні зміни Замовник розмістив на майданчику.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-06-000825-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 29 січня 2021 08:59
Невідповідністю тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" вимогам тендерної документації
Звертаємось із вимогою щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" (далі - Учасник), у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації. Учасником ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" не було надано:
реєстр документів відповідно до розділу 3 тендерної документації. Також Учасником ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" не було подано: чинну ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним та на зберігання пального;
гарантійний лист, в довільній формі, щодо можливості постачання достатнього обсягу товару, що є предметом закупівлі, з дотриманням вимог, щодо технічних та якісних вимог, в обсягах та у строки, які визначені замовником відповідно до вимог додатку 3 тендерної документації, а саме Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме:
чинну ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним та на зберігання пального;
гарантійний лист, в довільній формі, щодо можливості постачання достатнього обсягу товару, що є предметом закупівлі, з дотриманням вимог, щодо технічних та якісних вимог, в обсягах та у строки, які визначені замовником.
Враховуючи вищенаведене просимо тендерний комітет Замовника прийняти до уваги невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації та відхилити пропозицію Учасника торгів ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ". Додатково повідомляємо, що, враховуючи здійснені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийняття неправомірного рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі Учасника торгів ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ", у разі якщо Замовником не будуть прийняті до уваги вказані нами невідповідності пропозиції ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" умовам тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження зі скаргою на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийняття неправомірних рішень Замовника, та зобов’язання Замовника скасувати свої рішення. Інформуємо Замовника, що при оскарженні рішень Замовника у відповідності до ст. 7 та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на уповноважених осіб Замовника буде накладено штрафи на підставі та у розмірах, визначених ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Розгорнути
Згорнути
реєстр документів відповідно до розділу 3 тендерної документації. Також Учасником ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" не було подано: чинну ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним та на зберігання пального;
гарантійний лист, в довільній формі, щодо можливості постачання достатнього обсягу товару, що є предметом закупівлі, з дотриманням вимог, щодо технічних та якісних вимог, в обсягах та у строки, які визначені замовником відповідно до вимог додатку 3 тендерної документації, а саме Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме:
чинну ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним та на зберігання пального;
гарантійний лист, в довільній формі, щодо можливості постачання достатнього обсягу товару, що є предметом закупівлі, з дотриманням вимог, щодо технічних та якісних вимог, в обсягах та у строки, які визначені замовником.
Враховуючи вищенаведене просимо тендерний комітет Замовника прийняти до уваги невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації та відхилити пропозицію Учасника торгів ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ". Додатково повідомляємо, що, враховуючи здійснені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийняття неправомірного рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі Учасника торгів ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ", у разі якщо Замовником не будуть прийняті до уваги вказані нами невідповідності пропозиції ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" умовам тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження зі скаргою на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийняття неправомірних рішень Замовника, та зобов’язання Замовника скасувати свої рішення. Інформуємо Замовника, що при оскарженні рішень Замовника у відповідності до ст. 7 та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на уповноважених осіб Замовника буде накладено штрафи на підставі та у розмірах, визначених ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2021 09:33
Вимога задоволена, згідно протоколу №20 від 01.02.2021р та протоколу №21від 01.02.2021р
Номер вимоги: UA-2021-01-06-000825-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 03 лютого 2021 09:18
Невідповідністю тендерної пропозиції Учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ" вимогам тендерної документації
Звертаємось із вимогою щодо відхилення пропозиції Учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ" (далі - Учасник), у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації. Учасником ПП "ОККО КОНТРАКТ" не було надано:
чинну ліцензію на право зберігання пального, а саме Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме:
чинну ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним та на зберігання пального. Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним була подана Учасником ПП "ОККО КОНТРАКТ", але не було подано ліцензії на право зберігання пального, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації та вимогам додатку 3 тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене просимо тендерний комітет Замовника прийняти до уваги невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації та відхилити пропозицію Учасника торгів ПП "ОККО КОНТРАКТ". Додатково повідомляємо, що, враховуючи здійснені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийняття неправомірного рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі Учасника торгів ПП "ОККО КОНТРАКТ", у разі якщо Замовником не будуть прийняті до уваги вказані нами невідповідності пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" умовам тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження зі скаргою на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийняття неправомірних рішень Замовника, та зобов’язання Замовника скасувати свої рішення. Інформуємо Замовника, що при оскарженні рішень Замовника у відповідності до ст. 7 та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на уповноважених осіб Замовника буде накладено штрафи на підставі та у розмірах, визначених ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Розгорнути
Згорнути
чинну ліцензію на право зберігання пального, а саме Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме:
чинну ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним та на зберігання пального. Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним була подана Учасником ПП "ОККО КОНТРАКТ", але не було подано ліцензії на право зберігання пального, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації та вимогам додатку 3 тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене просимо тендерний комітет Замовника прийняти до уваги невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації та відхилити пропозицію Учасника торгів ПП "ОККО КОНТРАКТ". Додатково повідомляємо, що, враховуючи здійснені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийняття неправомірного рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі Учасника торгів ПП "ОККО КОНТРАКТ", у разі якщо Замовником не будуть прийняті до уваги вказані нами невідповідності пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" умовам тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження зі скаргою на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийняття неправомірних рішень Замовника, та зобов’язання Замовника скасувати свої рішення. Інформуємо Замовника, що при оскарженні рішень Замовника у відповідності до ст. 7 та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на уповноважених осіб Замовника буде накладено штрафи на підставі та у розмірах, визначених ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2021 16:20
Відповідь зазначена у протоколі №25
Номер вимоги: UA-2021-01-06-000825-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 10 лютого 2021 15:46
Відміна закупівлі
Учасником виявлено невідповідність інформації зазначеній у Плані закупівлі UA-2021-01-06-000825-c (далі- План закупівлі), інформації яка зазначена в Тендерній документації, а саме – невідповідність у кількостях зазначених у Плані закупівлі та тендерній документації (Бензин марки А-92 в Плані зазначено кількість 45000 л, а у тендерній документації 41500 л.). Така невідповідність призведе до неможливості здійснення фінансування закупівлі та оплату Замовником товару за Договором і виконання умов Договору сторонами, що призведе до застосування санкцій до сторін договору а також до притягнення до відповідальності Замовника.
Дане порушення є підставою для відміни процедури закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі пп.1 п.1. розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та п.2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки положення Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачають можливості внесення змін до Плану закупівлі на етапі проведення закупівлі.
Тому, на підставі зазначеного, з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, забезпечення законності проведення торгів, та неупередженого і ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, вимагаємо відмінити процедуру закупівлі UA-2021-01-06-000825-c у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Дане порушення є підставою для відміни процедури закупівлі у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі пп.1 п.1. розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та п.2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки положення Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачають можливості внесення змін до Плану закупівлі на етапі проведення закупівлі.
Тому, на підставі зазначеного, з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, забезпечення законності проведення торгів, та неупередженого і ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, вимагаємо відмінити процедуру закупівлі UA-2021-01-06-000825-c у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 11:29
Обгрунтування Замовника зазначено у протоколі №30, що додається.
Номер вимоги: UA-2021-01-06-000825-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 11 лютого 2021 09:18
Відміна закупівлі у зв'язку з порушеннями
Просимо Замовника сьогодні до кінця дня скасувати закупівлю у зв'язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зазначені у попередній вимозі, у іншому випадку ми будемо змушенні звертатися до АМКУ на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийняття неправомірних рішень Замовника, та зобов’язання Замовника скасувати свої рішення
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 11:32
Обгрунтування Замовника зазначено в протоколі №31, що додається.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-06-000825-c.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 11 лютого 2021 18:02
Дата подання: 11 лютого 2021 18:02
Скарга на рішення та дії Замовника
Неправомірні рішення та дії Замовника, що призвели до порушення у сфері публічних закупівель
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 лютого 2021 09:46
рішення від 15.02.2021 № 2616 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2021 09:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.02.2021 № 3439.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2021 15:37
рішення від 24.02.2021 № 3439.pdf
Дата публікації: 01 березня 2021 19:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник на виконання постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасував рішення про визначення переможця ПП "ОККО КОНТРАКТ".
Дата виконання рішення замовником: 04 березня 2021 10:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2021 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
1 589 000,00
UAH з ПДВ
|
1 589 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
1 708 770,00
UAH з ПДВ
|
1 700 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" |
1 746 030,00
UAH з ПДВ
|
1 708 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Рішення скасоване |
1 589 000,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2021 09:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2021 13:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Рішення скасоване |
1 589 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 10:29
|
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Рішення скасоване |
1 700 020,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 10:29
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Відхилено |
1 589 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 15:00
|
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
1 700 020,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 15:40
|
|
ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ" #34781258 |
Переможець |
1 708 500,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2021 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2021 13:40
|
специфікація (1).pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 13:39
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2021 14:49
|
Специфікація.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 14:48
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 16:28
|
Специфікація.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 16:27
|
Дод.угода №4.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2021 14:00
|
Специфікація.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 14:00
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 15:15
|
Специфікація.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 15:14
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2021 16:22
|
Специфікація.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 16:22
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 11:44
|
Договір №29.pdf | укладений |
24 березня 2021 11:42
|
Специфікація.pdf | укладений |
24 березня 2021 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару до 10 % в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару до 10 % в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару до 10 % в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару до 10 % в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |