Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Проектування Реконструкція ПС 330 кВ «Кам’янець-Подільська» з заміною порталів 330 кВ та 110 кВ. Хмельницька обл., Кам’янець-Подільський р-н., Пановецька сільська рада, комплекс будівель та споруд №1. Інв. № 030165, 030166 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Очікувана вартість
781 225,55 UAH
UA-2021-01-06-000347-b 09cedd90dce842e397aae1f6597eed1f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко Андрій Анатолійович

(44) 249-1079 KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Харченко Андрій Анатолійович
(44) 249-1079
KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2021 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 12:00
Початок аукціону: 22 січня 2021 14:35
Очікувана вартість: 781 225,55 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 812,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4687 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація, що вимагається пунктами 3, 11, 12 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у файлі з оголошенням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Проектування Реконструкція ПС 330 кВ «Кам’янець-Подільська» з заміною порталів 330 кВ та 110 кВ. Хмельницька обл., Кам’янець-Подільський р-н., Пановецька сільська рада, комплекс будівель та споруд №1. Інв. № 030165, 030166 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору аванс (не більше 20%) ____% від загальної вартості проектних робіт протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Аванс 25 Банківські 20
Виконання робіт подальша оплата здійснюється Замовником, після повного погашення Підрядником авансу, протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами двох примірників акту здачі-приймання виконаних робіт (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) та за наданим Підрядником (після підписання Замовником зазначених Актів) рахунком-фактурою Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення об’єму робіт
Дата подання: 13 січня 2021 10:11
Дата відповіді: 13 січня 2021 12:52
Просимо уточнити об’єми робіт згідно п. 14.4 Додатка 3, а саме, що мається на увазі під обстеженням існуючого контуру - виконання лабораторних замірів опору, чи візуальне обстеження наземних частин контуру заземлення?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що згідно п.14.4 завдання на проектування необхідно провести саме лабораторні заміри опору існуючого контуру заземлення.
об'єм ошинування та лінійної ізоляції
Дата подання: 14 січня 2021 08:07
Дата відповіді: 14 січня 2021 12:07
Просимо роз'яснити, який об'єм ошинування та лінійної ізоляції необхідно (можливо) передбачити проектними роботами при заміні порталів.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що об'єм ошинування та лінійної ізоляції при заміні порталів визначається в залежності від конструкції нових запроектованих порталів.
Субпідрядники
Дата подання: 14 січня 2021 10:36
Дата відповіді: 14 січня 2021 12:09
Просимо підтвердити, що згідно вимог тендерної документації спрощеної процедури закупівлі, Учасник не має надавати документи можливого субпідрядника. У разі, якщо в складі тендерної пропозиції Учасник має показати субпідрядні організації - просимо надати перелік документів який вимагається від субпідрядника.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що у відповідності до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник встановив вимоги/кваліфікаційні критерії та їх підтвердження лише до учасника закупівлі. Згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, залучення субпідрядних організацій – не передбачено. У разі підписання з учасником закупівлі договору, останній на свій розсуд та з власної ініціативи може залучити сторонні організації для виконання своїх договірних зобов’язань
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2021 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ПРОЕКТ" 623 385,46
UAH
249 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЦЕНТРЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУДПРОЕКТ" 701 000,00
UAH
250 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕНЕРГОКОНСАЛТИНГ" 703 103,00
UAH
260 000,00
UAH
Документи
ТОВ "БЛОК МАЙСТЕР УКРАЇНА" 742 164,27
UAH
330 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКЕНЕРДЖІ" 640 000,00
UAH
419 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» 737 500,00
UAH
420 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Проектно-дослідницький інститут "Енергоінжпроект" 730 151,20
UAH
499 999,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 08:44
Електронний підпис
21 січня 2021 08:34
14.Трудові книжки 1-40.pdf
21 січня 2021 08:34
4.Проект договору.pdf
21 січня 2021 08:34
14.Трудові книжки41-80.pdf
21 січня 2021 08:34
1.Пропозиція.pdf
21 січня 2021 08:34
18.Статут.pdf
21 січня 2021 08:34
garant_G0121-8531-GL_tender.zip
21 січня 2021 08:34
20.Виписка ЄДР.pdf
21 січня 2021 08:34
19.Свідоцтво ПДВ.pdf
21 січня 2021 08:34
16.Згода з ТУ.pdf
21 січня 2021 08:34
12.Сертифікати.pdf

Публічні документи

20 січня 2021 19:15
Електронний підпис
20 січня 2021 19:14
Пропозиція.zip
20 січня 2021 19:14
Гарантія.rar
20 січня 2021 19:14
Листи-згоди.pdf.p7s
20 січня 2021 19:14
Листи-згоди.pdf
20 січня 2021 19:14
Акт ПС 330 кВ Кам.-Под..pdf

Публічні документи

21 січня 2021 09:56
Електронний підпис
21 січня 2021 09:56
G8838.21.7z
21 січня 2021 09:56
Пропозиція ТОВ КЕБК.pdf

Публічні документи

21 січня 2021 08:28
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ПРОЕКТ"

ТОВ "ЦЕНТРЕЛЕКТРОМЕРЕЖБУДПРОЕКТ"

ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕНЕРГОКОНСАЛТИНГ"

ТОВ "БЛОК МАЙСТЕР УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКЕНЕРДЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Проектно-дослідницький інститут "Енергоінжпроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ПРОЕКТ"
#38835170
Переможець 249 000,00
UAH
28 січня 2021 09:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ПРОЕКТ"
#38835170
249 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 14:27
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 10:35
ДУ 3 до 01-199327-21 ЕДС Проект.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 10:35
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 07:29
ДУ 2 до 01-199327-21 ЕДС-проект.pdf зміни до договору
16 вересня 2021 07:23
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 17:23
ДУ 1 від 28-04-21 до Договору 01-199327-21 (1).pdf зміни до договору
28 квітня 2021 17:23
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 13:29
Договір 01-199327-21 від 17.02.21.pdf укладений
18 лютого 2021 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону Укрїни "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01-199327-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частина 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (пункт 1 обрано лише для технічної можливості продовжити термін виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 01-199327-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 01-199327-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2021 — 30 січня 2022
Сума оплати за договором: 296 324,50
UAH (в тому числі ПДВ 49 387,42 UAH)