Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з передрейсового та післярейсового медичного огляду одного водія
Очікувана вартість
5 911,29 UAH
UA-2021-01-05-000242-b 551792c799cb42dda40d9aeb6c7d80a7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лаюк Євгенія

+380676014728 mariupoldkmolod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 січня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Палац культури "Молодіжний" Маріупольської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 37233574
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Харлампіївська, 17/25
Контактна особа: Лаюк Євгенія
+380676014728
mariupoldkmolod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Послуги здійснюються щомісяця
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
Ціна за одиницю: 537.39UAH з ПДВ
Послуги з передрейсового та післярейсового медичного огляду одного водія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Харлампіївська,17/25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється до 15-го числа місяця,наступного за місяцем,у якому надавалися послуги на підставі акту здавання-приймання наданих послуг. Але у разі затримки бюджетного фінансування-оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Платника. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

05 січня 2021 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління"
#05393725
Переможець 5 911,29
UAH з ПДВ
05 січня 2021 12:16

Документи

05 січня 2021 12:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 13:52
ДУ _ 2 МТТУ.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 13:49
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 12:00
ДУ 1 МТТУ.pdf зміни до договору
15 січня 2021 11:59
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:20
Договір № 4 від 04.01.2021 р. укладений
05 січня 2021 12:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з передрейсового та післярейсового медичного огляду одного водія 11 послуга 537,39
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника та Платника
Номер договору про закупівлю: 4
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору до 31 грудня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з передрейсового та післярейсового медичного огляду одного водія 11 послуга 537,39
UAH з ПДВ