Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації (включаючи експертизу та розрахунок класу наслідків) на реконструкцію з добудовою корпусу №2 КНП «Волноваська ЦРЛ» для розміщення комп’ютерного томографу, за адресою: пров. Матросова, б.5, м.Волноваха, Донецької обл.» (Код ДК 021:2015 – 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2021-01-04-001166-b f7519a94780a4d01897e0fb198d9dc56
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Саранов Віктор Федорович

380624445170 volnovcrb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Волноваська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01989763
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., Волноваха, провулок Матросова, 5
Контактна особа: Саранов Віктор Федорович
380624445170
volnovcrb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2021 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 15 січня 2021 12:17
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації (включаючи експертизу та розрахунок класу наслідків) на реконструкцію з добудовою корпусу №2 КНП «Волноваська ЦРЛ» для розміщення комп’ютерного томографу, за адресою: пров. Матросова, б.5, м.Волноваха, Донецької обл.» (Код ДК 021:2015 – 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, Волноваха, провулок Матросова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 січня 2021 15:48
Проект договору.docx
04 січня 2021 15:44
Технічне завдання.doc
04 січня 2021 15:43
Додаток 3.docx
04 січня 2021 15:42
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо порядку надання копій документів
Дата подання: 05 січня 2021 11:31
Дата відповіді: 05 січня 2021 12:16
Просимо уточнити наступне питання: в тендерній пропозиції Учаснику потрібно зазначати в проеткті договору вартість пропозиції Учасника чи заповнювати лише реквізити?
Відповідь: Доброго дня. Заповнити реквізити та назву підприємсива
Щодо працівників
Дата подання: 05 січня 2021 11:57
Дата відповіді: 06 січня 2021 13:13
Відповідно до Додатку 3 до Оголошення передбачено: До довідки обовязково мають бути включені: - інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування забезпечення механічного опору та стійкості (не нижче об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки)); - інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації; - архітектор в частині архітектурного об’ємного планування; - інженер-проектувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки; - інженер-проектувальник в частині забезпечення економії енергії щодо об’єктів будівництва; - - інженер-проектувальник у частині забезпечення безпеки експлуатації; - інженер-проектувальник у частині виконання інженерних вишукувань. Вказані спеціалісти повинні перебувати у трудових відносинах із учасником не менше 1 місяця. Наявність працівників відповідної кваліфікації підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції копій дипломів про вищу освіту або скан копій відповідних кваліфікаційних сертифікатів, скан копій наказів на призначення на відповідну посаду працівників, скан копій угод цивільно-правового характеру (в разі залучення працівників за угодами цивільно-правового характеру). Просимо надати рояснення, чи вірно Учасник розуміє вимогу, працівники зазначені в переліку можуть бути залучені на піставі угод цивільно- правового характеру, а зазначена угода має бути укладена не раніше місячного строку.?Відповідно дані договори будуть слугувати належним підтвердженням наявності відповідних працівників.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мається на увазі, що з цим фахівцем вже проектна організація мала чи має трудові відносини на постійній основі чи з залученням на окреме проектування, це може бути один ГІП чи архітектор, який має кваліфікаційний сертифікат відповідно вимогам додатку №3 тендерної документації ,та які визначені сертифікатом, щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середніх наслідків), чи декілька за напрямком. Офіційні трудові відносини.
Щодо кількості осіб
Дата подання: 06 січня 2021 09:53
Дата відповіді: 06 січня 2021 13:14
Вкажіть будь ласка кількість осіб, що постійно перебувають на об'єкті реконструкції?
Відповідь: Пунк 1.4 технічного завдання
Завдання на проектування
Дата подання: 06 січня 2021 10:09
Дата відповіді: 06 січня 2021 13:11
У технічному завданні відсутня інформація щодо інженерних вишукувань, а також звіту з технічного обстеження існуючих конструкцій. Чи є в Замовника звіт з технічного обстеження та експлуатаційної придатності існуючих будівельних конструкцій ?? Без технічного обстеження не можна робити реконструкцію. Надайте будь ласка звіт. Чи є в наявності у Замовника топографія ділянки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектування приміщень(добудови) потребує проведення інженерних вишукувань п 1,2 технічного завдання,
Звіт з технічного обстеження існуючої будівлі не потребується.
щодо строків виконання робіт
Дата подання: 06 січня 2021 10:10
Дата відповіді: 06 січня 2021 13:11
Вкажіть будь ласка строки виконання робіт.
Відповідь: Доброго дня. . Строк поставки товарів/виконання робіт/надання послуг: протягом 45 днів з дати підписання договору
працівники
Дата подання: 06 січня 2021 13:27
Дата відповіді: 11 січня 2021 08:36
Чи можуть бути зазначені працівники : - інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування забезпечення механічного опору та стійкості (не нижче об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки)); - інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації; - архітектор в частині архітектурного об’ємного планування; - інженер-проектувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки; - інженер-проектувальник в частині забезпечення економії енергії щодо об’єктів будівництва; - - інженер-проектувальник у частині забезпечення безпеки експлуатації; - інженер-проектувальник у частині виконання інженерних вишукувань. бути залучені за цивільно-правовими угодами, оскільки відповідно до Додатку 3 зазначені угоди є належним підтвердженням наявності працівника.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вказані спеціалісти повинні перебувати у трудових відносинах із учасником не менше 1 місяця, згідно Додатку 3.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-01-04-001166-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 05 січня 2021 12:39
Невідповідність законодавству
Згідно ст. 19 ЗУ "Про архітектурну діяльність" виконання проектних робіт не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт. ПКД виготовляється під керівництвом ГІП, який призначається наказом по підприємству, який несе особисту відповідальність за всі проектні рішення, який підписує титульні листи та рамки всіх розділів, в тому числі і кошторисну документацію. Тобто це означає, що при розробці комплексної ПКД достатньо одного фахівця з сертифікатом будь якого профілю. Враховуючи вищевикладене, просимо видалити вимогу щодо надання сертифікатів співробітників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 січня 2021 13:09
Відповідно ст.. 23 «Про архітектурну діяльність» замовники на проектування і будівництво об'єктів мають право:обирати архітектора - розробника проекту або залучати його за результатами архітектурного чи містобудівного конкурсу, залучати осіб, які мають кваліфікаційний сертифікат, для здійснення функцій замовника та інжинірингу.
Якщо ГІП чи архітектор мають кваліфікаційний сертифікат відповідно вимогам додатку №3 тендерної документації ,та які визначені сертифікатом, щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середніх наслідків), тоді не потребується додавання сертифікатів співробітників.
Номер вимоги: UA-2021-01-04-001166-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 05 січня 2021 15:14
Дискримінаційна вимога
Просимо видалити вимогу про надання довідки про обов'язкове відвідування об'єкту, адже вимога про надання зазначеної довідки з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 січня 2021 13:07
Відповідно ст.. 23 «Про архітектурну діяльність» замовники на проектування і будівництво об'єктів мають право:обирати архітектора - розробника проекту або залучати його за результатами архітектурного чи містобудівного конкурсу, залучати осіб, які мають кваліфікаційний сертифікат, для здійснення функцій замовника та інжинірингу.
Якщо ГІП чи архітектор мають кваліфікаційний сертифікат відповідно вимогам додатку №3 тендерної документації ,та які визначені сертифікатом, щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середніх наслідків), тоді не потребується додавання сертифікатів співробітників.
Номер вимоги: UA-2021-01-04-001166-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 06 січня 2021 13:23
Відповідь на вимогу
Шановний Замовник! Зверніть, будь-ласка, увагу на свої відповіді на вимоги, Ви на дві різні вимоги відповідаєте одним і тим самим текстом. Надайте, будь-ласка, відповідь на вимогу що дискримінації у вигляді попереднього відвідування об'єкта.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2021 08:31
Доброго ранку. Не бачу в даній вимозі жодної дискримінації учасників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-01-04-001166-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 11 січня 2021 09:02
Неадекватність відповідей
Шановний Замовник! По Вашій закупівлі було постарвлено вимоги, а саме: 05 січня 2021 року об 15 год.14 хв. та 05 січня об 12 год. 39 хв. Дані вимоги стосуються зовсім різним тем закупівлі. Ви ж, в свою чергу, відповідаєте на дві вимоги абсолютно однаковим текстом текстом, тим самим не надавши адекватної відповіді по темі вимоги порушуючи порошення законодавства про публічні закупівлі. Дивіться, будь-ласка, на що Ви відповідаєте і як відповідаєте. та уважніше ставтеся до закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 січня 2021 15:59
Дякуємо за заувеження, надалі будемо уважніше.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2021 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер" 349 000,00
UAH з ПДВ
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-КОНСАЛТИНГОВЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРТ" 357 814,73
UAH з ПДВ
342 800,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 370 253,42
UAH з ПДВ
343 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЙСТЕРНЯ С" 380 000,00
UAH з ПДВ
344 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2021 17:31
Електронний підпис
14 січня 2021 17:20
ТЗ.pdf
14 січня 2021 17:20
Дог. ГІС 6.PDF
14 січня 2021 17:20
Договір оренди.PDF
14 січня 2021 17:20
Дог. кошторис.PDF
14 січня 2021 17:20
дог. 4-А.19.PDF
14 січня 2021 17:20
Дог. 3-А.PDF
14 січня 2021 17:20
Untitled.FR12.pdf
14 січня 2021 17:20
1111111.pdf
14 січня 2021 17:20
jpg2pdf (3).pdf
14 січня 2021 17:20
jpg2pdf (2).pdf
14 січня 2021 17:20
jpg2pdf (1).pdf
14 січня 2021 17:20
jpg2pdf.pdf

Публічні документи

14 січня 2021 10:13
Електронний підпис
14 січня 2021 10:08
7. Інші документи.rar
14 січня 2021 10:08
6. Проект договору.pdf
14 січня 2021 10:08
5. Повноваження.rar
14 січня 2021 10:08
4. Досвід.rar
14 січня 2021 10:08
3. Обладнання та МТБ.rar
14 січня 2021 10:08
2. Працівники.rar
14 січня 2021 10:08
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

14 січня 2021 10:29
Електронний підпис
14 січня 2021 10:29
33. Обмірні креслення.pdf
14 січня 2021 10:29
32. Кошторис.PDF
14 січня 2021 10:29
29. Акт огляду обєкту.pdf
14 січня 2021 10:29
19. Відомості ЄДРПОУ.pdf
14 січня 2021 10:29
18.Витяг ПДВ 21.10.20.pdf
14 січня 2021 10:29
17.Витяг_ЄДРПОУ_04.11.20.pdf
14 січня 2021 10:29
14. Проект договору.PDF
14 січня 2021 10:29
11. Технічне завдання.PDF
14 січня 2021 10:29
07. Паспорт директора.pdf

Публічні документи

14 січня 2021 16:32
2.jpg
14 січня 2021 16:32
11.Статут 13 стор..jpg
14 січня 2021 16:32
10.Статут 1 стор..jpg
14 січня 2021 16:32
1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Фірма "Інженер"

ТОВ "ПРОЕКТНО-КОНСАЛТИНГОВЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРТ"

ТОВ Проектна компанія АРКОН

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЙСТЕРНЯ С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер"
#32536922
Переможець 342 000,00
UAH з ПДВ
18 січня 2021 13:03

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2021 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "Фірма "Інженер"
#32536922
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 15:52
доп. угода.pdf зміни до договору
04 березня 2021 15:50
6.pdf укладений
18 січня 2021 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В ході виконання робіт виникла необхідність виконання технічного обстеження та проведення інженерно – геологічних вишукувань вищевказаного об’єкта реконструкції
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML