Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення та складування (передачі на захоронения) твердих побутових відходів,які утворилися у закладах освіти)
Очікувана вартість
196 584,48 UAH
UA-2021-01-04-000772-c 20cb276f87bc4d3d9afe573097f47208
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Болотіна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА
Код ЄДРПОУ: 04653220
Вебсайт: http://osvita-yu.mk.ua
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16
Контактна особа: Олеся Болотіна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2021 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2021 15:00
Очікувана вартість: 196 584,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 982,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Мова підготовки пропозиції українська. Подання пропозиції з дотриманням умов ст.12 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Джерела фінансування: місцевий бюджет, загальний фонд, річний бюджет 2021 року, рішення сесії ЮМР від 22.12.2020 №62
Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16.
Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2070.4 метр кубічний
Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності Южноукраїнської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90512000-9 — Послуги з перевезення сміття
2070.4 метр кубічний
Послуги з складування твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності Южноукраїнської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90511000-2 — Послуги зі збирання сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за надані Послуги не пізніше 25 числа місяця, наступного за звітним на підставі виставленого Рахунку та Акту виконаних робіт (наданих послуг). Учасник/Переможець не пізніше 15 числа кожного місяця наступного за звітним пред’являє Рахунок для оплати за надані Послуги на підставі Акту виконаних робіт (наданих послуг). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься на протязі 2 (двох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" 196 584,48
UAH з ПДВ
196 584,48
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ОБ'ЄДНАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
#31537375
Переможець 196 584,48
UAH з ПДВ
16 січня 2021 09:54

Документи

16 січня 2021 09:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2021 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
#31537375
196 584,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 січня 2021 09:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2022 11:47
виконання договору від 22.01.2021 року №18.pdf укладений
27 липня 2022 11:46
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2022 11:14
Дод.угода №5 до договору №18 від 22.01.2021 року.pdf зміни до договору
15 березня 2022 11:05
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 10:40
додаткова угода 4 від 13.01.2022 року до договору 18.pdf зміни до договору
13 січня 2022 10:28
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:54
додаткова угода 3 від 30.12.2021 до договору 18.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 11:39
Додаткова угода №2 до договору №18.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 16:48
допугода 1 від 02.09.2021 до договору №18.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 16:47
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 11:40
договір 18 від 22.01.2021.pdf укладений
22 січня 2021 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна тарифу на послуги з поводження з побутовимим відходами (вивізення), які надає комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційне обєднання на території Южноукраїнської міської територіальної громади " від 14.07.2021 №221 та збільшення відповідно ціни договору на 95342,88 грн. без зміни обсягу
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни договору та обсягу вивізення та захоронення твердих побутових відходів у зв'язку зі зменшенням фінасування на 85614,95 грн (рішення сесії ЮМР від 25.11.2021 №765) та корегування затвердженого тарифу на захоронення твердих побутових відходів ( рішення виконавчого комітету ЮМР від 17.11.2021 №385)
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 31 березня 2022 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу закупівлі: відповідно до затверджених видатків на 2022 рік обсяг, що не перевищує 20% від суми початкового договору про закупівлю складає 43470,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з проведенням спрощеної закупівлі послуги ДК 021 2015: 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги по поводженню з побутовими відходами, які утворилися у закладах освіти Южноукраїнської міської територіальної громади), ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-04-013351-b, продовження строку дії договору по 20 березня 2022 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2021 — 20 березня 2022
Сума оплати за договором: 184 372,72
UAH (в тому числі ПДВ 30 728,79 UAH)