Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-01-04-000273-c 8f302025ed134e238c12be01e61da0c9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Задоя

+380675913092 mahaon2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21926724
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРА ПОЛЯ, будинок 18, приміщення 119
Контактна особа: Тетяна Задоя
+380675913092
mahaon2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2021 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 метр погонний
Стрічка траурна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Полігонна, будинок 18Б, приміщення 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44173000-3 — Стрічки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата 100% вартості Товару проводиться протягом 90 календарних днів після реалізації товару та після отримання оплати за такий Товар від споживачів (замовників). Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2021 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 15:06
нова редакція додаток_4_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
11 січня 2021 15:06
нова редакція додаток_3_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
11 січня 2021 15:06
нова редакція додаток_2_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
11 січня 2021 15:06
нова редакція додаток_1_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
11 січня 2021 15:06
нова редакція Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
11 січня 2021 15:06
Перелік змін, що внесено до нової редакції оголошення про проведення спрощеної закупівлії 1doc.doc
11 січня 2021 15:06
нова редакція додаток_5_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
04 січня 2021 09:50
додаток_2_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
04 січня 2021 09:50
додаток_4_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
04 січня 2021 09:50
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
04 січня 2021 09:50
додаток_1_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
04 січня 2021 09:50
додаток_3_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
04 січня 2021 09:50
додаток_5_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
11 січня 2021 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2021 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2021 15:06
нова редакція додаток_4_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
11 січня 2021 15:06
нова редакція додаток_3_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
11 січня 2021 15:06
нова редакція додаток_2_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
11 січня 2021 15:06
нова редакція додаток_1_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
11 січня 2021 15:06
нова редакція Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
11 січня 2021 15:06
Перелік змін, що внесено до нової редакції оголошення про проведення спрощеної закупівлії 1doc.doc
11 січня 2021 15:06
нова редакція додаток_5_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
04 січня 2021 09:50
додаток_2_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
04 січня 2021 09:50
додаток_4_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
04 січня 2021 09:50
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
04 січня 2021 09:50
додаток_1_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
04 січня 2021 09:50
додаток_3_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx
04 січня 2021 09:50
додаток_5_до_Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо оплати
Дата подання: 04 січня 2021 11:10
Дата відповіді: 04 січня 2021 14:34
Доброго дня, шановний замовнику! Чи можлива оплата швидше ніж 90 календарних днів? Чи наявні кошти на дану закупівлю?
Відповідь: Доброго дня! Оплата товару проводиться на протязі 90 днів, в залежності від наявності коштів. Щодо другого питання, то згідно Статуту замовник є комерційним підприємством, метою якого є отримання прибутку. Враховуючи вказане, кошти на дану закупівлю на даний момент, відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Столяров Станіслав Миколайович 24 000,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2021 15:00
Електронний підпис
21 січня 2021 14:57
Цінова пропозиція.pdf
21 січня 2021 14:57
Проект договору.pdf
21 січня 2021 14:57
Кошторис.pdf
21 січня 2021 14:57
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Столяров Станіслав Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Столяров Станіслав Миколайович
#2433320077
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 15:29

Документи

22 січня 2021 15:29
Електронний підпис
22 січня 2021 15:27
протокол.рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Столяров Станіслав Миколайович
#2433320077
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2021 15:29
Електронний підпис
22 січня 2021 15:27
протокол.рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 13:48
Звіт стрічка траурна.pdf укладений
13 січня 2022 13:47
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 13:46
Доп.угода дог 7.pdf зміни до договору
13 січня 2022 13:45
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 11:30
Доп.угода дог 7.pdf зміни до договору
13 січня 2022 11:29
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 08:49
договір 7.pdf укладений
28 січня 2021 08:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі п. 4.2. договору на підставі зменшення обсягів поставленого товару, Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору на 18921 грн. 60 коп. (вісімнадцять тисяч дев’ятсот двадцять одна грн, 60 коп). У зв’язку із застосуванням п.1. цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти «Специфікацію» Додаток №1 до Договору в новій редакції.Внести зміни в п. 4.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «4.1. Загальна сума цього Договору становить: 5078 грн. 40 коп. (п’ять тисяч сімдесят вісім грн, 00 коп.) з ПДВ, та залишається незмінною на весь строк дії цього Договору, крім випадків узгодженого зменшення Сторонами суми Договору. Інші умови вказаного договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі п. 4.2. договору на підставі зменшення обсягів поставленого товару, Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору на 18921 грн. 60 коп. (вісімнадцять тисяч дев’ятсот двадцять одна грн, 60 коп). У зв’язку із застосуванням п.1. цієї Додаткової угоди Сторони домовились викласти «Специфікацію» Додаток №1 до Договору в новій редакції.1. Внести зміни в п. 4.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «4.1. Загальна сума цього Договору становить: 5078 грн. 40 коп. (п’ять тисяч сімдесят вісім грн, 00 коп.) з ПДВ, та залишається незмінною на весь строк дії цього Договору, крім випадків узгодженого зменшення Сторонами суми Договору. Інші умови вказаного договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 078,40
UAH (в тому числі ПДВ 846,40 UAH)