Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і поточний ремонт комп'ютерного обладнання та офісної техніки
Очікувана вартість
4 614,00 UAH
UA-2021-01-04-000204-b 2eab9a5314c74f09abd1e622c652e6eb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куліковська Каріна Ігорівна

+380960386760 cbdczn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Централізована бухгалтерія установ соціального захисту населення"
Код ЄДРПОУ: 43411416
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Миру, 70
Контактна особа: Куліковська Каріна Ігорівна
+380960386760
cbdczn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2021 10:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2021 10:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2021 10:38
Початок аукціону: 19 січня 2021 14:59
Очікувана вартість: 4 614,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 од
Заправка картриджа Xerox WC 3025 DNI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Металургів, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 од
Відновлення картриджа Xerox WC 3025 DNI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Металургів, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 од
Заправка картриджа Canon 6140dn
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Металургів, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 од
Відновлення картриджа Canon 6140dn
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Металургів, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 од
Заправка картриджа Canon LBP 6030
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Металургів, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 од
Відновлення картриджа Canon LBP 6030
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Металургів, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
8 од
Заправка картриджа Xerox WC 3225 DNI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Металургів, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
4 од
Відновлення картриджа Xerox WC 3225 DNI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Металургів, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 од
Заправка картриджа Canon MF217W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Металургів, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 од
Відновлення картриджа Canon MF217W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Металургів, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 од
Заправка картриджа Canon I-Sensys MF3010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Металургів, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 од
Відновлення картриджа Canon I-Sensys MF3010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Металургів, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
4 од
Заправка картриджа Samsung ML 1661
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Металургів, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 од
Відновлення картриджа Samsung ML 1661
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Металургів, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник повинен сплатити рахунок за послуги не пізніше 30 днів з дати підписання рахунку. Але у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Платником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 січня 2021 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2021 10:34
SCAN0000.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 січня 2021 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ 4 180,00
UAH з ПДВ
1 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ " 3 000,00
UAH з ПДВ
1 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна 3 450,00
UAH з ПДВ
2 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Журавльова Марина Анатоліївна 3 400,00
UAH з ПДВ
3 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2021 19:35
Електронний підпис
17 січня 2021 19:34
10. Паспорт.pdf
17 січня 2021 19:34
Аналогічні договори.pdf
17 січня 2021 19:34
4. Витяг з ЄДР.pdf
17 січня 2021 19:34
13.1. Настанова.pdf
17 січня 2021 19:34
Аналогічний договір.pdf
17 січня 2021 19:34
15. Лист Санкції.pdf
17 січня 2021 19:34
Кваліфікація 1.pdf
17 січня 2021 19:34
3. Виписка з реєстру.pdf
17 січня 2021 19:34
14. Додаток.pdf
17 січня 2021 19:34
11. ІПН.pdf

Публічні документи

18 січня 2021 09:18
довкілля.pdf
18 січня 2021 09:18
сертиф лиценз.pdf
18 січня 2021 09:07
3 дог.pdf
18 січня 2021 09:07
договора Таблица 1.pdf
18 січня 2021 09:07
сан фотобар.pdf
18 січня 2021 09:07
Висновок СЕС Тонер.pdf
18 січня 2021 09:07
Сертификат.jpg
18 січня 2021 09:07
ПАСПОРТ СМОЛЯНОЙ.pdf
18 січня 2021 09:07
ВИТЯГ.pdf
18 січня 2021 09:07
ВИПИСКА.pdf
18 січня 2021 09:07
КП.pdf

Публічні документи

13 січня 2021 11:56
КП.pdf
13 січня 2021 11:56
ВВМ.pdf
13 січня 2021 11:56
ІПН.pdf
13 січня 2021 11:56
Витяг Журавлевап 040121.pdf
13 січня 2021 11:56
Виписка 2020р..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ

ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ "

Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна

ФОП Журавльова Марина Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
Відхилено 1 500,00
UAH з ПДВ
25 січня 2021 16:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ "
#2107311234
Переможець 1 900,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 10:59

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ #3360211252

№ рішення у справі

70/112-р/к

Дата рішення у справі

08.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

25 січня 2021 16:49
Електронний підпис
25 січня 2021 16:46
Протокол 4.pdf

Документи

28 січня 2021 10:58
Електронний підпис
28 січня 2021 10:53
протокол 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ "
#2107311234
1 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 січня 2021 10:58
Електронний підпис
28 січня 2021 10:53
протокол 5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 12:03
Протокол укладений
08 липня 2021 12:01
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 12:00
DocScan_07_08_2021.pdf зміни до договору
08 липня 2021 11:57
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 13:00
д.угода.pdf зміни до договору
15 лютого 2021 12:47
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 11:19
договор 5цб.pdf укладений
05 лютого 2021 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення у новій редакції п. договору
Номер договору про закупівлю: 5цб
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Смерть Виконавця
Номер договору про закупівлю: 5цб
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол від 08.07.2021 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 724,00
UAH
Причини розірвання договору: Смерть Виконавця