Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів (50310000-1) код за ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2021-01-02-000170-c ea2e4faec1654ec892f86eaf468d8df9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775
+380508508932
newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01983134
Вебсайт: http://lcrl.com.ua/
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775,+380508508932
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2021 22:06
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2021 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 14 січня 2021 13:30
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Заправка та відновлення картриджів (50310000-1) код за ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки. Строк надання послуг: з моменту укладення договору до 31 грудня 2021 р., відповідно до заявки замовника. Більш детально - в оголошенні, технічних вимогах та проекті договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 послуга
Заправка та відновлення картриджів (50310000-1) код за ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг проводиться Замовником по виставленому рахунку та Акту прийому-передачі наданих послуг шляхом перерахування суми на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 календарних днів з моменту оформлення Акту прийому-передачі Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2021 22:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2021 22:06
Оголошення 50310000-1.docx
02 січня 2021 22:06
Проект договору 50310000-1.doc
02 січня 2021 22:06
Технічні вимоги 50310000-1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2021 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ 15 760,00
UAH з ПДВ
14 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТ СЕРВІС" 18 170,00
UAH з ПДВ
14 865,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЄРКОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 18 600,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2021 15:49
Електронний підпис
13 січня 2021 15:47
Пропозиція.pdf

Публічні документи

13 січня 2021 16:54
Електронний підпис
13 січня 2021 16:51
відомості.PDF
13 січня 2021 16:51
Установчі.PDF
13 січня 2021 16:51
цінова.PDF
13 січня 2021 16:51
договір райлікарня.PDF
13 січня 2021 12:00
Єдиний2.JPG
13 січня 2021 12:00
Єдиний1.JPG
13 січня 2021 12:00
Витяг2.JPG
13 січня 2021 12:00
Виписка2.JPG
13 січня 2021 12:00
Виписка1.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТ СЕРВІС"

ФОП "СЄРКОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ
#3161301295
Переможець 14 864,00
UAH з ПДВ
18 січня 2021 23:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2021 23:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ
#3161301295
14 864,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 22:29
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 11:15
Додугода до дог 5031.pdf зміни до договору
27 січня 2021 11:14
Договір 5031 заправка картриджів.pdf зміни до договору
27 січня 2021 11:13
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 11:07
Договір 5031 заправка картриджів.pdf укладений
27 січня 2021 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту, затвердженого рішенням Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області № 21/2 від 06.11.2020 р.(далі – «Замовник»), з однієї сторони та Фізична особа-підприємець Матковський Олег Любомирович, в особі Матковського Олега Любомировича, що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця Серія В02 № 616763 від 19.03.2007 року, надалі «Виконавець», з іншої сторони, разом - Сторони, враховуючи рішення Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області № 21/2 від 06.11.2020 року «Про прийняття із спільної власності територіальних громад сіл, селищ Луцького району у комунальну власність Підгайцівської сільської ради комунального підприємства «Луцька центральна районна лікарня Луцької районної ради», керуючись ст.104, 107, 512 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду 1 до Договору № ____ від ___________(далі – Договір) про наступне: 1. У зв’язку з державною реєстрацією дії щодо прийняття із спільної власності територіальних громад сіл, селищ Луцького району у комунальну власність Підгайцівської сільської ради комунального підприємства «Луцька центральна районна лікарня Луцької районної ради, визнанням того, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ є правонаступником усіх майнових і немайнових прав КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ", Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, замінивши по тексту Договору, додатках до нього та реквізитній частині Договору слова: «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"» на КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ. 2.Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3.Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця додаткова угода вступає в силу з моменту підписання сторонами, вважається невід’ємною частиною Договору та діє впродовж дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 5031
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 864,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 477,33 UAH)