Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка лазерного картриджа, заміна фотобарабан)
Очікувана вартість
2 100,00 UAH
UA-2020-12-31-004044-c c97d762a100e4fbcbcfa7922e02c1bbb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Люба Канюга

+380673511270 tenderpmcd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 42588046
Місцезнаходження: 47740, Україна , Тернопільська обл., смт. Великі Бірки, вул. Грушевського, буд. 51
Контактна особа: Люба Канюга
+380673511270
tenderpmcd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Якість послуги повинна відповідати загальним критеріям якості, визначеним відповідними стандартами, технічними умовами, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості послуг. Картридж після відновлення та/або заправки повинен відпрацювати заявлений виробником картриджів ресурс без погіршення якості друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка лазерного картриджа, заміна фотобарабан)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, Острозького 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

31 грудня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШАШУРІН ВІТАЛІЙ ВЛАДИСЛАВОВИЧ
#3145416359
Переможець 2 100,00
UAH
31 грудня 2020 15:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:24