Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по водовідведенню стічних вод
Очікувана вартість
841 500,00 UAH
UA-2020-12-31-002954-c 19f3279323e24560862bfb627c853b94
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Гладко

+380980955938 ogiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05506690
Місцезнаходження: 35311, Україна , Рівненська обл., смт Клевань, вул. Деражненська, 39
Контактна особа: Надія Гладко
+380980955938
ogiv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Підприємство Клевань «Комунсервіс» проваджує господарську діяльність у сфері послуг по водовідведенню стічних вод на підставі ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері послуг по водовідведенню стічних вод.
На офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України зазначено зведений перелік суб’єктів природних монополій України, яким визначено – Підприємство Клевань «Комунсервіс», що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку у сфері послуг по водовідведенню стічних вод у територіальних межах смт.Клевань. Отже ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції, в тому числі з технічних причин, не маємо можливості здійснювати закупівлю у сфері послуг по водовідведенню стічних вод в інших організацій. Дані послуги за нашим місцезнаходженням можуть бути виконані лише певним постачальником, а саме Підприємство Клевань «Комунсервіс». Інша альтернатива відсутня.
Тому, враховуючи викладене та керуючись вимогами аб.3 підпункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме яким визначено про відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, в наслідок чого договір про закупівлі може бути укладено лише з одним постачальником, надає Замовнику можливість застосувати переговорну процедуру ,щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 90430000-0 «Послуги з відведення стічних вод»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2020 12:51
Оскарження наміру укласти договір: 06 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25200 метр кубічний
Послуги по водовідведенню стічних вод (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клевань, вул. Деражненська,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
7800 метр кубічний
Послуги по водовідведенню стічних вод (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клевань, вул. Деражненська,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг у сфері водовідведення стічних вод здійснюється після надання рослуг та оформлення акта в термін, що не перевищує 7 календарних днів з моменту поступлення коштів на рахунок Замовника, що слідує за розрахунковим перірдом. Розрахунковим періодом є календарний місяць. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

31 грудня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2020 12:46
Протокол №199.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО КЛЕВАНЬ "КОМУНСЕРВІС"
#30490059
Переможець 841 500,00
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 12:51

Документи

31 грудня 2020 12:51
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:49
Протокол №200.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2020 12:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО КЛЕВАНЬ "КОМУНСЕРВІС"
#30490059
841 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 грудня 2020 12:51
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:49
Протокол №200.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 17:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:30
Додаткова угода № 5 від 29.12.2021 р..PDF зміни до договору
29 грудня 2021 17:16
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 15:39
Додаткова угода № 4 від 01.12.2021 р..PDF зміни до договору
03 грудня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 15:36
Додаткова угода № 3 від 01.12.2021 р..PDF зміни до договору
03 грудня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2021 14:11
Додаткова угода № 2 від 01.10.2021 р..PDF зміни до договору
05 жовтня 2021 14:05
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 11:46
Додаткова угода № 1 від 24.06.2021 р..PDF зміни до договору
24 червня 2021 11:41
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 13:47
Договір №01.PDF укладений
15 січня 2021 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до згоди внести зміни до п.1.2 Договору та викласти його в наступній редакції "1.2.Вартість послуг становить 28,00 гривень за 1 метр кубічний в т.ч. ПДВ".
Номер договору про закупівлю: №01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до згоди внести зміни до п.1.2 Договору та викласти його в наступній редакції "1.2.Вартість послуг становить 30,00 гривень за 1 метр кубічний в т.ч. ПДВ".
Номер договору про закупівлю: №01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зіміною банківський реквізитів сторони дійшли згоди внести зміни в розділ 8 Договору.
Номер договору про закупівлю: №01
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до згоди внести зміни до п.1.2 Договору та викласти його в наступній редакції "1.2.Вартість послуг становить 32,00 гривень за 1 метр кубічний в т.ч. ПДВ".
Номер договору про закупівлю: №01
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти п 3.1. в наступній редакції: "п.3.1. Загальна сума наданих послуг становить: 447711,75 грн., в т.ч. ПДВ - 74618,63 грн., в т.ч.: 354438,47 грн.-кошти місцевого бюджету; 93273,28 грн.-кошти державного бюджету".
Номер договору про закупівлю: №01
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 447 711,75
UAH (в тому числі ПДВ 74 618,62 UAH)