Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова |
Код ЄДРПОУ: | 02010669 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 56 |
Контактна особа: |
Прохоров Олег Дмитрович 380986672441 tender@vnmu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2021 14:46 |
Очікувана вартість: | 74 070 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 444 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | З урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Місцезнаходження замовника: вул. Пирогова, 56, м. Вінниця, 21018, Україна. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3) Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 10:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 10:13 |
Перелік змін_1.docx | |
21 січня 2021 10:13 |
ТД зі змінами_1.docx | |
20 січня 2021 16:22 |
Перелік змін.docx | |
31 грудня 2020 11:08 |
Додаток 3.docx | |
31 грудня 2020 11:08 |
Додаток 2.docx | |
31 грудня 2020 11:08 |
кошторис з нульовими цінами Стуса.ims | |
31 грудня 2020 11:08 |
підвал.jpg | |
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-16.rtf | |
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-15.rtf | |
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-17.rtf | |
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-18.rtf | |
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_6-1-1.rtf | |
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-11.rtf | |
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-14.rtf | |
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-12.rtf | |
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-9.rtf | |
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-10.rtf | |
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-13.rtf | |
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-6.rtf | |
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-7.rtf | |
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-8.rtf | |
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-4.rtf | |
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-3.rtf | |
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-5.rtf | |
31 грудня 2020 11:07 |
2пов.jpg | |
31 грудня 2020 11:07 |
1 пов.jpg | |
31 грудня 2020 11:07 |
4пов.jpg | |
31 грудня 2020 11:07 |
3пов..jpg | |
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-2.rtf | |
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-1.rtf | |
31 грудня 2020 11:07 |
Додаток 1.docx |
21 січня 2021 10:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 січня 2021 10:13 |
Перелік змін_1.docx
|
||||||
21 січня 2021 10:13 |
ТД зі змінами_1.docx
|
||||||
20 січня 2021 16:22 |
Перелік змін.docx
|
||||||
31 грудня 2020 11:08 |
Додаток 3.docx
|
||||||
31 грудня 2020 11:08 |
Додаток 2.docx
|
||||||
31 грудня 2020 11:08 |
кошторис з нульовими цінами Стуса.ims
|
||||||
31 грудня 2020 11:08 |
підвал.jpg
|
||||||
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-16.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-15.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-17.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-18.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_6-1-1.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-11.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-14.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-12.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:08 |
189_СД_ДФ_2-1-9.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-10.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-13.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-6.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-7.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-8.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-4.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-3.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-5.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:07 |
2пов.jpg
|
||||||
31 грудня 2020 11:07 |
1 пов.jpg
|
||||||
31 грудня 2020 11:07 |
4пов.jpg
|
||||||
31 грудня 2020 11:07 |
3пов..jpg
|
||||||
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-2.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:07 |
189_СД_ДФ_2-1-1.rtf
|
||||||
31 грудня 2020 11:07 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Великі підприємства, які не є емітентами цінних паперів, та середні підприємства зобов’язані не пізніше ніж до 1 червня року, що настає за звітним періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність разом з аудиторським висновком на своїй веб-сторінці (у повному обсязі).
Інші фінансові установи, що належать до мікропідприємств та малих підприємств, зобов’язані не пізніше ніж до 1 червня року, що настає за звітним періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність разом з аудиторським висновком на власній веб-сторінці (у повному обсязі).Враховуючи викладене вище просимо внести зміни у тендерну документацію та встановити, що роком, за який необхідно надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) - є 2019 рік, оскільки термін подачі звітності за останній 2020 рік ще не настав, а також, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, встановити у тендерній документації розмір обсягу річного доходу (виручки) не менше, ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі, що не дискримінує учасників і дає змогу взяти участь у тендері більшому колу осіб.
31 грудня 2020 Вінницьким національним медичним університетом ім. М.І. Пирогова на веб-сайті Уповноваженого органу було оголошено відкриті торги про здійснення закупівлі за предметом «Капітальний ремонт учбового корпусу № 2 по вул. В. Стуса, 2 Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова в м. Вінниця (Коригування)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-31-000852-a.
15 січня 2021 за номером UA-2020-12-31-000852-a.а1, учасником на веб-сайті Уповноваженого органу було оприлюднено вимогу «щодо дискримінаційних вимог», про що повідомляємо.
1) Абзацом 1 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, -«У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
2) Відповідні зміни, щодо періоду (року) за які вимагається підтвердження обсягу річного доходу (виручки), буде внесено до Тендерної документації у відповідності до частини 2 статті 24 Закону України «Про Публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-29-000011 ● 854b852734e44aeeae4882f45611efa3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2021 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2021 №35
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.01.2021 №35
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-12-31-000852-a 31.12.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-10 17:42:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту учбового корпусу №2 по вул. В. Стуса, 2 Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова в м. Вінниця (коригування) (ДК 021:2015:45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-31-000852-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1. З яких підстав закупівля, згідно оприлюдненого в електронній системі закупівель річного плану, внесена до річного плану закупівель на 2020 рік, тоді як, тендерною документацією та оголошенням про проведення процедури закупівлі, оприлюдненим 31.12.2020, визначено виконання робіт протягом 24 місяців з дати укладання договору, орієнтованим терміном - до 21.04.2023 року?
2. Яким чином замовником дотримано вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, а саме щодо зазначення в тендерній документації посади посадових осіб, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками ?
3. Чому замовником в пункті 18.1 проекту договору, що є додатком №2 до тендерної документації, зазначено термін його дії до 31 грудня 2021 року, тоді як пунктом 4.4 розділу І тендерної документації та оголошенням про проведення закупівлі, строк виконання робіт визначений протягом 24 місяців з дати укладання договору, зокрема орієнтовний термін завершення робіт - до 21.04.2023 року?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-15 16:02:14
Пояснення щодо запиту від 10.02.2021
1. Згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Також законом встановлено, що заплановані закупівлі включаються до річного плану. Вичерпний перелік інформації, яка повинна міститись у річному плані, передбачений ч. 2 ст. 4 Закону. Вимоги даної норми виконані нами в повному обсязі.
Враховуючи те, що ВНМУ ім. М.І. Пирогова отримує бюджетне фінансування (через Державну казначейську службу України), формування плану відбувається відповідно до затвердженого бюджетного призначення (кошторису на відповідний бюджетний рік).
Додатково зазначаємо, що під час публікації річного плану на авторизованому майданчику очікувано реалізовано лише функціонал, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно період «роки початку та кінця строку дії плану» під час вибору будь-якого типу процедури, крім рамкової угоди, не може знаходитись поза межами одного календарного року.
2. Під час оформлення тендерної документації в пункті 2.3. розділу 1 Тендерної документації з причин людського фактору було допущено технічну помилку, а саме, не зазначено посаду уповноваженої особи замовника, яка уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. Але, звертаємо Вашу увагу на те, що у тендерній документації зазначена назва відділу, співробітником якого є згадана особа, що, на нашу думку, є аналогією для забезпечення права Учасників на здійснення зв’язку з кваліфікованим спеціалістом Замовника.
На жаль, Законом № 922 та іншими нормативними актами в сфері державних закупівель не визначено перелік формальних помилок, які можуть бути допущені замовником під час оформлення тендерної документації, адже законодавцем затверджено нормативно лиш перелік формальних помилок, допущення яких учасником під час оформлення тендерної пропозиції не призведе до її відхилення.
Таким чином, з метою уникнення законодавчих прогалин правилом частини 1 статті 8 Цивільного кодексу України закріплено, у випадку якщо цивільні відносини не врегульовані цим Законом № 922, іншими актами цивільного законодавства, вони регулюються тими правовими нормами цього Закону № 922, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону).
Разом з тим, зважаючи на виконання Замовником вимог пункту 17 частини 2 статті 22, крім зазначення посади уповноваженої особи замовника, яка уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками, але натомість було зазначено назва відділу, вважаємо, що цей факт є малозначним і не змінює предмет, зміст та суть умов тендерної документації та не впливає на справедливий та конкурентний перебіг та кінцевий результат відкритих торгів (ст.22 КУпАП).
Однак, згадані вище недоліки в тендерній документації приймемо до уваги.
3. Відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України (надалі - Кодекс), бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну програму України, становить один календарний рік, який починається 01 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Водночас, нормою частини 1 статті 48 Кодексу, -«Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років; довгострокових зобов’язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України; середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я; середньострокових зобов’язань за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг; щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації».
Частиною 2 статті 49 Кодексу встановлено, Казначейство України здійснює платежі за дорученнями розпорядників бюджетних коштів у разі:
1) наявності відповідного бюджетного зобов'язання для платежу у бухгалтерському обліку виконання бюджету;
2) наявності затвердженого в установленому порядку паспорта бюджетної програми;
3) наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань.
З наведеного випливає, більше ніж на один бюджетний рік замовник укласти договір не може, адже, з метою продовження правовідносин між замовником та учасником для завершення робіт згідно проекту, сторонами буде укладено додаткову угоду на продовження строку дії договору на відповідний бюджетний рік.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання вимог абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та Висновку Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 18.02.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-31-000852-a, Замовником - ВНМУ ім. М.І. Пирогова надається у строки, встановлені згаданою вище нормою Закону, наступна інформація. Приписом частини 2 статті 24 Закону зазначено, що Замовник має право у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Однак, кінцевий строк подання тендерних пропозицій закінчився 29 січня 2021. Внесення змін до тендерної документації після закінчення строку подання тендерних пропозицій не передбачено Законом. Враховуючи наведене, усунення порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону в період розгляду тендерних пропозицій не є можливим. Зважаючи на виконання Замовником вимог пункту 17 частини 2 статті 22, крім зазначення посади уповноваженої особи замовника, яка уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками, але натомість було зазначено назва відділу, вважаємо, що цей факт є малозначним і не змінює предмет, зміст та суть умов тендерної документації та не впливає на справедливий та конкурентний перебіг та кінцевий результат відкритих торгів (ст.22 КУпАП). Також повідомляємо, що згадані вище недоліки в тендерній документації приймемо до уваги та в подальшому Замовником будуть вжиті заходи щодо недопущення такого порушення.
2021-02-23 12:51:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2021 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД" |
65 996 992,28
UAH з ПДВ
|
65 996 992,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Будівельник-А" |
68 067 920,12
UAH з ПДВ
|
68 067 920,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" |
70 000 000,00
UAH з ПДВ
|
70 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІННИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
73 451 375,55
UAH з ПДВ
|
73 451 375,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД" #01273444 |
Переможець |
65 996 992,28
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 15:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2021 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2022 12:16
|
ДУ № 5 від 07.07.2022 р. до №12-03К_21 від 15.03.2021 р.pdf | зміни до договору |
08 липня 2022 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2022 15:15
|
ДУ №4 від 20.01.2022 р. до №12-03К_21 від 15.03.2021 р.pdf | зміни до договору |
20 січня 2022 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2021 13:05
|
ДУ №3 від 20.07.221 р. до Дог. №12-03К_21 від 15.03.2021 р..pdf | зміни до договору |
20 липня 2021 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2021 11:05
|
ДУ №2 від 22.04.2021 р. до №12-03К_21 від 15.03.2021 р.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2021 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2021 16:32
|
ДУ№1 від 15.03.2021 р. до Д№12-03К-21 від 15.03.2021.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 16:16
|
Договір №12-03К-21 від 15.03.2021 р.pdf | укладений |
16 березня 2021 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Нормою частини 1 статті 3 Бюджетного кодексу України встановлено, що бюджетним період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, є один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Правилом абзацу 3 ч. 1.4. розділу 1 «Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» затвердженого Наказ Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 (надалі - Порядок) закріплено поняття - «Довгострокове зобов'язання», тобто, це зобов'язання розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), строк дії якого перевищує один бюджетний період та відповідно до якого необхідно здійснити платежі протягом поточного та майбутніх бюджетних періодів, узяте на облік органами Казначейства в межах бюджетних асигнувань з урахуванням календарного плану до довгострокового договору; Водночас, приписом азацу 5 ч. 2.2. Порядку встановлено, що за довгостроковими бюджетними зобов’язаннями, строк дії яких перевищує один бюджетний період (довгострокові договори, більше одного року), суми в Реєстрі проставляються в межах планових показників поточного бюджетного періоду на підставі даних календарного плану до довгострокового договору. У зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, з метою приведення у відповідність пункту 18.1. Договору до умов Тендерної документації та тендерної пропозиції Учасника, відповідно до вищенаведених вимог Цивільного кодексу України та Порядку, враховуючи встановлені Замовником та погоджені Підрядником строки виконання зобов’язань відповідно до Договору та на підставі пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 18.1 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 12-03К/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення допущеної описки. Пункт 3.2 Розділу 3 Договору, викладено у ноій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 12-03К/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості робіт, що не призводить до збільшення загальної договірної ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 12-03К/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Встановлення цни будівельних робіт на 2022 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 12-03К/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», від 14 березня 2022 року № 133/2022 «Про продовження воєнного стану», від 18 квітня 2022 року № 259/2022 «Про продовження воєнного стану», від 17 травня 2022 року № 341/2022 «Про продовження воєнного стану», постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 зі змінами, довідки торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1 про засвідчення форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили) (копія довідки додається), у зв’язку з настанням форс-мажорних обставин (агресія російської федерації проти України), що є наслідком перешкоди виконанню Сторонами взятих на себе зобов’язань згідно Договору, Сторони дійшли згоди призупинити строки виконання робіт та дію Договору на період дії форс-мажорних обставин починаючи з 24 лютого 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 12-03К/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт учбового корпусу № 2 по вул. В. Стуса, 2 Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова в м. Вінниця (Коригування) | 1 | роботи |
65 996 992,28
UAH з ПДВ
|