Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бетон,цемент
Очікувана вартість
62 095,40 UAH
UA-2020-12-31-000679-b ● 8571befae02d43ae9b7ddfb2cb24c429
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЕЛУАШ" |
Код ЄДРПОУ: | 03345018 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23 |
Контактна особа: |
Колодій Антон +380612343511 eluavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2021 14:34 |
Очікувана вартість: | 62 095,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 310,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 м.куб.
бетон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Волгоградська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
5 т.
Цемент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Волгоградська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Власні кошти. Розрахунки здійснюються шляхом перерахуванні коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 грудня 2020 12:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 грудня 2020 12:06 |
Тендерна документація.docx | |
31 грудня 2020 12:06 |
Оголошення.docx | |
31 грудня 2020 12:06 |
Додаток 6.docx | |
31 грудня 2020 12:06 |
Додаток 5.docx | |
31 грудня 2020 12:06 |
Додаток 4.docx | |
31 грудня 2020 12:06 |
Додаток 3.docx | |
31 грудня 2020 12:06 |
Додаток 2.docx | |
31 грудня 2020 12:06 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо поставки товару
Дата подання: 04 січня 2021 15:58
Дата відповіді: 05 січня 2021 15:14
Добрий день, шановний Замовнику. Уточніть , будь-ласка, скільки планується партій поставок товару?
Згідно документації зазначено оплата протяго 30 банківських днів. Чи є можливість того , що товар будет оплачено раніше зазначеного терміну?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за питання!
Щодо запланованих партій поставок Товару повідомляємо що їх кількість визначатиметься відповідно виробничої необхідності.
Щодо строків проведення оплати за товар. Згідно пункту 4.1. «Проекту договору», розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін протягом 30 банківських днів з моменту поставки Товару. Таким чином, оплата відбувається протягом 30 банківських днів з моменту поставки Товару, що передбачає можливість оплати в строк менше за 30 банківських днів, але не виключно.
Щодо запланованих партій поставок Товару повідомляємо що їх кількість визначатиметься відповідно виробничої необхідності.
Щодо строків проведення оплати за товар. Згідно пункту 4.1. «Проекту договору», розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін протягом 30 банківських днів з моменту поставки Товару. Таким чином, оплата відбувається протягом 30 банківських днів з моменту поставки Товару, що передбачає можливість оплати в строк менше за 30 банківських днів, але не виключно.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-31-000679-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ЗАПОРІЖБУДДЕТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:39046215
Дата подання: 20 січня 2021 09:51
Вимога на додавання листа-погодження з проектом договору про закупівлю та листа довідки з контактними данними ТОВ "ТД ЗБД"
ТОВ "ТД ЗБД" вважає свою пропозицію найвигиднішою для КП "ЕЛУАШ" та вимагає надати можливість додати необхідні довідки.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 січня 2021 16:16
Відповідно вимогам тендерної документації учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються у разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно ч.6 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України "Про Публічні закупівлі" якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Інших випадків усунення невідповідностей в інформації та/або документах Законом не передбачено.
Відповідно ч.6 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України "Про Публічні закупівлі" якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Інших випадків усунення невідповідностей в інформації та/або документах Законом не передбачено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2021 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ЗАПОРІЖБУДДЕТАЛЬ" |
62 000,00
UAH з ПДВ
|
60 649,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕРН ВМ" |
61 000,00
UAH з ПДВ
|
61 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" |
62 095,40
UAH з ПДВ
|
62 095,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ ЗАПОРІЖБУДДЕТАЛЬ" #39046215 |
Відхилено |
60 649,98
UAH з ПДВ
|
19 січня 2021 16:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНЦЕРН ВМ" #33986217 |
Переможець |
61 000,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2021 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 08:50
|
Договір 6_ЕЗ.pdf | укладений |
03 лютого 2021 08:49
|