Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Морква, капуста, цибуля, буряк
Очікувана вартість
136 650,00 UAH
UA-2020-12-31-000577-a e91140cd4d364ff283c631090fecad4e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Лариса Миколаївна

068 913 41 17 ECONHOSP1000@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01986397
Місцезнаходження: 50056, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2
Контактна особа: Сидоренко Лариса Миколаївна
068 913 41 17
ECONHOSP1000@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 грудня 2020 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2021 16:00
Початок аукціону: 18 січня 2021 15:28
Очікувана вартість: 136 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 683,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1176 кг.
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
6955 кг.
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1077 кг.
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4753 кг.
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом 100% оплати Замовником вартості Товару, зазначеного в специфікації договору, після його отримання та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної на поставку товару протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 грудня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 грудня 2020 10:27
Оголош.-овочі, фрукти та горіхи.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2021 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУСІЄНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 66 729,80
UAH з ПДВ
66 729,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Лях Серафим Антонович " 83 766,00
UAH з ПДВ
83 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2021 15:38
ОВОЩИ.zip

Публічні документи

14 січня 2021 23:26
Електронний підпис
14 січня 2021 23:18
Техпаспорт авто.pdf
14 січня 2021 23:18
сан.обработка.pdf
14 січня 2021 23:18
Паспорт, ІНН.pdf
14 січня 2021 23:18
Медична карта.pdf
14 січня 2021 23:18
договір оренди авто.pdf
14 січня 2021 23:18
довідка транспорт.pdf
14 січня 2021 23:18
Витяг..pdf
14 січня 2021 23:18
Витяг з держ.реєстру.pdf
14 січня 2021 23:18
Акт_обстеження.pdf
14 січня 2021 23:18
Акт_НАССР.pdf
14 січня 2021 23:18
акт на авто.pdf
14 січня 2021 23:18
ЦП.pdf
14 січня 2021 23:18
специфічні вимоги.pdf
14 січня 2021 23:18
ПД.pdf
14 січня 2021 23:18
декларація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МУСІЄНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "Лях Серафим Антонович "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МУСІЄНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2594506232
Переможець 66 729,80
UAH з ПДВ
22 січня 2021 16:29

Документи

22 січня 2021 16:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МУСІЄНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2594506232
66 729,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2021 16:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 11:51
Дод.уг.№2+додатки.PDF зміни до договору
11 листопада 2021 11:50
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 13:58
Дод.уг.№1-№24 від 28.01.2021 р. (1).PDF зміни до договору
19 березня 2021 13:56
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 12:08
№24-Овочі.PDF укладений
28 січня 2021 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди №1
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди №2
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 66 729,80
UAH