Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Хмельницька область (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
63 463 303,00 UAH
UA-2020-12-30-005294-a 0c472ba2c2294459b19193e0e1833778
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

+380382783250 TENDERHM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ, будинок 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
+380382783250
TENDERHM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2021 15:00
Початок аукціону: 01 лютого 2021 15:27
Очікувана вартість: 63 463 303,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 634 633,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63463.3 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Хмельницька область (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов проєкту договору Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Відповідно до умов проєкту договору Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Закон України "Про санкції"
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Форма підтвердження: документ
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Форма підтвердження: документ
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Форма підтвердження: документ

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000085 ● 719c5b210d374fc4a23d43c668be4481
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 13:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.02.2021 № 40

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2020-12-30-005294-a 30.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-16 17:29:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкціі мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Хмельницька область (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-005294-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-19 15:40:24

Про надання пояснень

Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Згідно отриманого запиту замовнику на пояснення щодо відкритих торгів №UA-2020-12-30-005294-a по предмету закупівлі: «Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Хмельницька область (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» тендерним комітетом було прийняте наступне рішення:
У зв’язку з тим, що стан автомобільного мосту перебуває в 4-му експлуатаційному стані (обмежено працездатний) та запланованому виконанні робіт з реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир — Чернівці на ділянці км 163+212 — км 166+247 виникла необхідність виконання робіт з реконструкції мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці.
Для виконання даних робіт, Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області розроблено завдання на розробку робочого проекту «Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир — Чернівці, Хмельницька область» (затверджено відповідним наказом Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області). ТОВ «ВІАКОН УКРАЇНИ» (Україна, 03191, м. Київ, вул. Ак. Вільямса, буд. 4, www.viacon.ua) виготовлено проектно-кошторисну документацію (Кваліфікаційний сертифікат Серія АР №015280 та АР №001606).
Проектною організацією проведено комплекс робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації, що включало в себе геодезичні, геологічні, проектні та кошторисні роботи. Проектно-кошторисну документацію розглянуто та схвалено Технічною раду Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор). Проведено незалежну експертизу робочого проекту ТзОВ «ПРОЕКСП» (25 травня 2020 року №V-0110-20/ПРОЕКСП) та отримано позитивний експертний звіт.
В робочому проекті на об’єкт «Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир — Чернівці, Хмельницька область» в частині ТОМ 3.1 «Кошторисна документація. Частина 1. Зведений кошторисний розрахунок» зазначено кошторисну вартість виконання всього комплексу робіт, в тому числі: вартість будівельних робіт, кількість коштів на інші роботи, кошти на утримання служби замовника, проектно-вишукувальні роботи, проходження експертизи та авторський нагляд та інше).
Додатки додаються:
- ПРОТОКОЛ №13 засідання Технічної ради Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 08 жовтня 2019 року на 9 аркушах;
- РОБОЧИЙ ПРОЕКТ «Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир — Чернівці, Хмельницька область» на 18 аркушах;
- ЗВІДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБЄКТА БУДІВНИЦТВА «Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир — Чернівці, Хмельницька область» на 4 аркушах;
- ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир — Чернівці, Хмельницька область» від 25 травня 2020 року №V-0110-20/ПРОЕКСП на 2 аркушах;
- НАКАЗ №106-ОД від «07» липня 2020 року Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області на 1 аркуші.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-03-04 16:08:25

Запит за роз'ясненнями щодо висновку

Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі по моніторингу закупівлі №UA-M-2021-02-10-000085 ● 719c5b210d374fc4a23d43c668be4481 Державної аудиторської служби України щодо відкритих торгів №UA-2020-12-30-005294-a по предмету закупівлі: «Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Хмельницька область (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» та на підставі частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень» тендерним комітетом було прийнято рішення щодо надання роз’яснення до висновку:
1. Тендерний комітет просить пояснити зміст висновку, а саме: які конкретні заходи/дії повинен вчинити Замовник щоб не допускати порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону?
2. Які конкретні заходи (яким чином і куди вносити відповідну інформацію) потрібно здійснити Замовнику стосовно вищезазначеного порушення щодо недопущення встановлених порушень в подальшому?

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" 61 557 777,00
UAH з ПДВ
60 923 143,97
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» 63 463 042,80
UAH з ПДВ
61 557 776,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 лютого 2021 12:00
Електронний підпис
17 лютого 2021 12:00
ЗВВ_АВ_ЗП.pdf
17 лютого 2021 12:00
6_ДЦ.pdf
17 лютого 2021 12:00
5_ДЦ.pdf
17 лютого 2021 12:00
4_ДЦ.pdf
17 лютого 2021 12:00
3_ДЦ.pdf
17 лютого 2021 12:00
2_ДЦ.pdf
17 лютого 2021 11:59
1_ДЦ.pdf
16 лютого 2021 10:53
Електронний підпис
16 лютого 2021 10:52
Копія ліцензії.pdf
16 лютого 2021 10:52
Довідка МВС.pdf
05 лютого 2021 09:12
Електронний підпис
29 січня 2021 10:36
Електронний підпис
29 січня 2021 10:35
Відгук до 43_19.pdf
29 січня 2021 10:35
розрахунок прибутку.pdf
28 січня 2021 16:28
Електронний підпис
28 січня 2021 16:26
ISO.pdf
28 січня 2021 16:26
Фінансова звітність.rar
28 січня 2021 16:26
Транспортна схема.pdf
28 січня 2021 16:26
Статут.pdf
28 січня 2021 16:26
Свідоцтво ПДВ.pdf
28 січня 2021 16:26
Проєкт договору.pdf
28 січня 2021 16:26
Повноваження.pdf
28 січня 2021 16:26
Об_єми робіт.pdf
28 січня 2021 16:26
МТБ.pdf
28 січня 2021 16:26
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
28 січня 2021 16:26
Інформація ст17.pdf
28 січня 2021 16:26
Дозвіл МЗ-112.pdf
28 січня 2021 16:26
9. Радковський Д.В..pdf
28 січня 2021 16:26
8. Сорока І. М..pdf
28 січня 2021 16:26
7. Нечипор Е.О..pdf
28 січня 2021 16:26
6. Мельник І.І..pdf
28 січня 2021 16:26
5. Жовмір О.М..pdf
28 січня 2021 16:26
4. Бас А.В..pdf
28 січня 2021 16:26
3. Конопліцький А.І..pdf
28 січня 2021 16:26
28. Антонюк Б.М..pdf
28 січня 2021 16:26
27. Чеботарьов О.Г..pdf
28 січня 2021 16:26
26. Бондар Ю.Б_0001.pdf
28 січня 2021 16:26
25. Бабич В.М_0001.pdf
28 січня 2021 16:26
24. Михайлов Ю.В..pdf
28 січня 2021 16:26
23. Цибульський В.В..pdf
28 січня 2021 16:26
22. Цимбалюк І.Г..pdf
28 січня 2021 16:26
21. Паламарчук В.А..pdf
28 січня 2021 16:26
20. Малий О.Л..pdf
28 січня 2021 16:26
2. Семенова О.М.pdf
28 січня 2021 16:26
19. Добрянський Я.Ю..pdf
28 січня 2021 16:26
18. Шевчук М.М..pdf
28 січня 2021 16:26
17. Сапрун Ю.А..pdf
28 січня 2021 16:26
16. Цапок Ю.М..pdf
28 січня 2021 16:26
15. Шатайло Роман.pdf
28 січня 2021 16:26
14. Машталер М.М.pdf
28 січня 2021 16:26
13. Мінаков А.О..pdf
28 січня 2021 16:26
12. Одукалець В.А..pdf
28 січня 2021 16:26
11. Ягніченко Д.М..pdf
28 січня 2021 16:26
10. Бевз В.А..pdf
28 січня 2021 16:26
1. Волосінчук М.М.pdf
28 січня 2021 16:26
Трудові частина 2.rar
28 січня 2021 16:26
Трудові частина 1.rar
28 січня 2021 16:26
Накази.rar
28 січня 2021 16:26
Дипломи.rar
28 січня 2021 16:26
частина 3.pdf
28 січня 2021 16:26
частина 2.pdf
28 січня 2021 16:26
частина 1.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 12:53
Електронний підпис
28 січня 2021 17:52
20.1.2. км 270-275 М-12 ч. 3.rar
28 січня 2021 17:52
19.9. Водії1.rar
28 січня 2021 17:52
19.5. ІТР.rar
28 січня 2021 17:51
ліцензія.zip
28 січня 2021 17:51
20.1.1. км 270-275 М-12 ч. 2.rar
28 січня 2021 17:51
19.14. Дорожні3.rar
28 січня 2021 17:51
19.17. Бетонярі.rar
28 січня 2021 17:51
19.13. Дорожні2.rar
28 січня 2021 17:51
15.1. Власна техніка.rar
28 січня 2021 17:51
6. Ліцензія.pdf
28 січня 2021 17:51
20.1. км 270-275 М-12 ч. 1.rar
28 січня 2021 17:51
19.10. Водії2.rar
28 січня 2021 17:51
016-001-3497-2021.zip
28 січня 2021 17:50
20.2.1. км 399+395-2.rar
28 січня 2021 17:50
19.12. Дорожні1.rar
28 січня 2021 17:50
19.6. Механізатори1.rar
28 січня 2021 17:50
15.3. Віртген.rar
28 січня 2021 17:50
016-001-2475-2021.zip
28 січня 2021 17:50
20.2.2. км 399+395-3.rar
28 січня 2021 17:50
20.2. км 399+395-1.rar
28 січня 2021 17:50
19.16. Арматурники.rar
28 січня 2021 17:50
19.15. Дорожні4.rar
28 січня 2021 17:50
19.11. Водії3.rar
28 січня 2021 17:50
19.8. Механізатори3.rar
28 січня 2021 17:50
19.7. Механізатори2.rar
28 січня 2021 17:50
19.4. Накази.rar
28 січня 2021 17:50
19.3. Дипломи.rar
28 січня 2021 17:50
15.2. САТ.rar
28 січня 2021 17:50
6.2. Дозвіл Держпраці.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
#22202218
Переможець 60 923 143,97
UAH з ПДВ
08 лютого 2021 16:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 лютого 2021 17:15

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 4 лютого 2021 року м. Хмельницький Інформація про: 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорію: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області; вул. Свободи, 77, м. Хмельницький, Україна, 29000; 25879878; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (3 категорія). 2. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН №112»; Юридична адреса: 07400, Київська область, м. Бровари, вул. Щолківська (Січових стрільців), 2, Фактична адреса: 07400, Київська область, м. Бровари, вул. Щолківська (Січових стрільців), 2; 22202218. 3. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2020-12-30-005294-a. 4. Назву предмета закупівлі: Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Хмельницька область (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частиною 16 статті 29: «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН №112», тендерний комітет виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані через електронну систему закупівель системі ProZorro учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією від 20 січня 2021 року №142/2, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: 1. ДОДАТОК № 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). 1) перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до наданої учасником ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН №112» Довідки про наявність лабораторії №47 від 28.01.2021 року, у вказаному документі виявлено відсутність переліку спроможності виконання послуг. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну (випробувальні) дорожню (дорожні) лабораторію (лабораторії) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної (вимірювальних) лабораторії (лабораторій) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної (вимірювальних) лабораторії (лабораторій) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої (сторонніх) вимірювальної (вимірювальних) лабораторії (лабораторій) Учасником (надається щодо залученої (залучених) лабораторії (лабораторій)); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт/надання послуг вимірювальна (вимірювальні) лабораторія (лабораторії), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі; - документ (документи) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно вимог затвердженої тендерної документації нової редакції від 20 січня 2021 року №142/2, учасник ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН №112» повинен привести у відповідність довідку в довільній формі про наявність вимірювальної (вимірювальних) лабораторії (лабораторій) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг. Тендерний комітет керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частинами 9 та 16 статті 29 та частиною 9 статті 26: «9. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною». «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». «Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Тендерний комітет керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частинами 9 та 16 статті 29 та частиною 9 статті 26 та на підставі протокольного рішення тендерного комітету №142/4 від 04.02.2021 року та вище зазначеного, прийшли до спільної згоди щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН №112», що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Голова тендерного комітету М. П. Пастухов

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2021 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
#22202218
60 923 143,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2023 11:03
ДУ 12 до Договору 35І21Р.pdf зміни до договору
21 квітня 2023 11:03
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2023 09:22
ДУ №11 до Договору №35І21Р.pdf зміни до договору
14 квітня 2023 09:22
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2023 09:15
ДУ №10 до Договору №35І21Р.pdf зміни до договору
14 квітня 2023 09:15
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 15:27
ДУ №9 до Договору №35І21Р.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:27
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2022 08:43
ДУ № 8 до Договору № 35І21Р.pdf зміни до договору
08 серпня 2022 08:42
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 16:52
ДУ № 7 до Договору № 35І21Р.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 16:52
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 11:26
ДУ №6 до Договору №35І21Р.pdf зміни до договору
26 жовтня 2021 11:26
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 09:03
ДУ №5 до Договору №35І21Р.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 09:02
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 12:04
ДУ № 4 до Договору № 35І21Р (1).pdf зміни до договору
02 липня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 14:44
ДУ №3 до Договору № 35І21Р (1).pdf зміни до договору
07 травня 2021 14:43
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 16:17
ДУ № 2 до Договору № 35І21Р (1).pdf зміни до договору
05 травня 2021 16:17
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 15:42
ДУ№ 1 до Договору № 35І21Р (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 16:48
Договір №35І21Р від 22.02.21.pdf укладений
22 лютого 2021 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець та Генпідрядник керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 « Деякі питання дорожнього господарства» та постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року №327 « Питання фінансування об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії », прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 35/21Р від “22” лютого 2021 року «Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Хмельницька область» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) виклавши Додаток № 1 – «Календарний план фінансування та виконання робіт» у новій редакції. 2. У зв’язку зі зміною реквізитів ЗАМОВНИКА, викласти розділ XIV. Юридичні адреси та реквізити Сторін Договору №35/21Р від “22” лютого 2021 року у наступній редакції: « XIV. Юридичі адреси та реквізити Сторін ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області ГЕНПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Мостобудівельний загін №112» Юридична адреса: 07400, Київська обл, м.Бровари, вул.Щолківська(Січових стрільців),2 Фактична адреса: 07400, Київська обл, м.Бровари, вул.Щолківська(Січових стрільців),2 р/р UA693 3950 0000 0026 0061 6817 6001 в АТ «ТАКСОМБАНК» р/р UA718 2017 2035 5329 1170 0070 6991 в ОПЕРУ Державного казначейства України ЄДРПОУ 22202218» 29000, м. Хмельницький, вул. Свободи, 77 р/р UA748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 р/р UA978 2017 2034 3101 0013 0000 2424 Держказначейська служба України м. Київ в ГУДКСУ Хмельницької області , ЄДРПОУ 25879878 3. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 35/21Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2021 року №122 « Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами та доповненнями) та постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327 « Питання фінансування об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії », прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 35/21Р від “22” лютого 2021 року «Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Хмельницька область» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) виклавши Додаток № 1 – «Календарний план фінансування та виконання робіт» у новій редакції (додається). 2. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 35/21Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець та Генпідрядник керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 « Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами та доповненнями) , прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 35/21Р від “22” лютого 2021 року «Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Хмельницька область» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) виклавши Додаток № 1 – «Календарний план фінансування та виконання робіт» у новій редакції (додається). 2. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 35/21Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець та Генпідрядник керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 « Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами та доповненнями) , постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327 « Питання фінансування об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії » прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 35/21Р від “22” лютого 2021 року «Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Хмельницька область» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) виклавши Додаток № 1 – «Календарний план фінансування та виконання робіт» у новій редакції (додається). 2. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 35/21Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець та Генпідрядник керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 « Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами та доповненнями) , постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327 « Питання фінансування об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії » прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 35/21Р від “22” лютого 2021 року «Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Хмельницька область» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) виклавши Додаток № 1 – «Календарний план фінансування та виконання робіт» у новій редакції (додається). 2. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 35/21Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець та Генпідрядник керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 « Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами та доповненнями) , постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327 « Питання фінансування об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії » прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 35/21Р від “22” лютого 2021 року «Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Хмельницька область» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) виклавши Додаток № 1 – «Календарний план фінансування та виконання робіт» у новій редакції (додається). 2. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 35/21Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець та Генпідрядник керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами та доповненнями), постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327 «Питання фінансування об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії» та постановою Кабінету Міністрів від 26 травня 2021 року № 521 «Питання фінансування об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії» прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 35/21Р від “22” лютого 2021 року «Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Хмельницька область» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), виклавши Додаток № 1 – «Календарний план фінансування та виконання робіт» у новій редакції (додається). 2. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 35/21Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1. доповнити новим абзацом наступного змісту: «Враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803) обсяг фінансування робіт у 2022 році складає 2 319 020,24 гривень. Оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX).». 2. Пункт 4.4. викласти у наступній редакції: «У разі затримки надходження бюджетних коштів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати надходження бюджетних коштів на спеціальний реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в територіальному управлінні Казначейства. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3. Факт надходження чи відсутності грошових коштів може підтверджуватись випискою з відповідного реєстраційного рахунку Замовника. Акти форми № КБ-2в виконаних робіт підписані сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані обсяги робіт згідно з формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». 3. Пункт 5.1. викласти у наступній редакції: «Термін виконання робіт – до «31» грудня 2023 року у відповідності до календарного плану фінансування та виконання робіт (Додаток №1). Термін початку виконання Робіт за цим Договором обумовлюється датою його укладання Сторонами. Генпідрядник може ставити перед Замовником питання про перегляд строків виконання Робіт виключно у таких випадках: - виникнення обставин непереборної сили; - невиконання чи неналежне виконання Замовником своїх зобов’язань за Договором; - дії третіх осіб, які унеможливлюють належне виконання Робіт, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від Генпідрядника обставинами; - неможливості розпочати будівельні роботи відповідно до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою КМУ № 466 від 13.04.2011 року; 4. Пункт 7.5. доповнити новим абзацом наступного змісту: «При відтермінуванні оплат на умовах, визначених пунктом 4.1. в обсязі фінансування, що визначено пунктом 3.1., 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». 5. Пункт 11.1. викласти у наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2023 року, але в будь-якому разі, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 6. Додаток № 1 – «Календарний план фінансування та виконання робіт» викласти у новій редакції (додається). 7. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 8. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 9. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 35/21Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 13.1 та 13.3. Договору № 35/21Р від «22» лютого 2021 року, Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), постановою КМУ від 27 вересня 2022 року № 1081 «Деякі питання фінансового забезпечення підтримки функціонування дорожнього господарства та транспортної інфраструктури в умовах воєнного стану», постановою КМУ від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами) та пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до Договору № 35/21Р від «22» лютого 2021 року «Реконструкція мосту через річку Бужок на км 164+917 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Хмельницька область» (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), уклавши дану Додаткову угоду про наступне: 1. Викласти пункт 4.1 Договору у наступній редакції: «4.1. Підставою для проведення розрахунків за виконані роботи є підписані Сторонами в установленому порядку «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-3-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (Форма №КБ-3), складені у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення та в межах вартості, визначеної і договірній ціні. Генпідрядник подає Замовнику визначені форми не пізніше, ніж за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або терміну, встановленого Замовником для поетапної оплати виконаних робіт. За підсумками роботи за місяць Генпідрядник визначає обсяги та вартість наданих послуг, що підлягають оплаті, готує відповідні документи, погоджує їх з відповідними відділами Служби автомобільних доріг у порядку, визначеному внутрішніми нормативними документами Замовника та подає для підписання Замовнику. Замовник за участю представника Генпідрядника перевіряє виконання робіт згідно представленого акту (форма №КБ-2в) і підписує його в частині виконаних робіт в межах виділених бюджетних асигнувань, або обґрунтовує причини відмови від підписання протягом 10 днів з дня одержання. Візування актів ф.№КБ-2в відповідальними працівниками Замовника здійснюється до подання актів на підписання Замовнику та не підтверджує факту прийняття робіт. Відповідно до погодженого Сторонами Графіку здачі виконаних робіт, представник Замовника протягом обґрунтованого строку перевіряє виконані роботи на відповідність поданим формам №КБ-2в та №КБ-3 та в межах наданих бюджетних асигнувань. У разі наявності обґрунтованих причин, Замовник повертає форми №КБ-2в та №КБ-3 Генпідряднику з мотивованою відмовою. Замовник підписує перевірені форми після надходження бюджетних коштів на спеціальний реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в територіальному управлінні Казначейства. Роботи вважаються прийнятими після підписання форм обома Сторонами.». 2. Додаток № 1 «Календарний план фінансування та виконання робіт» викласти у новій редакції (додається). 3. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 35/21Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до Господарського та Цивільного кодексів України, законів України «Про управління об’єктами державної власності», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», «Про автомобільні дороги», підпункту 13 пункту 10 Положення про Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 року № 439 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2023 року № 193), наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області від 31.03.2023 року № Н-136 СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ перейменована на: «СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ». В зв’язку із вищенаведеним, Сторони домовились, що зміна назви ЗАМОВНИКА – СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (колишнє найменування - СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ), не впливає на реалізацію своїх прав та обов’язків за Договором № 35/21Р від 22.02.2021 року. 2. В зв’язку із зміною реквізитів Генпідрядника Розділ XIV. «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в частині реквізитів ГЕНПІДРЯДНИКА викласти у новій редакції: « ГЕНПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Мостобудівельний загін №112» Юридична адреса: 07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Січових стрільців, 2 р/р UA673 0052 8000 0026 0074 5502 5969 в АТ «ОТП БАНК» ЄДРПОУ 22202218». 3. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 35/21Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 11.2, пунктом 13.1 та пунктом 13.3. Договору № 35/21Р від «22» лютого 2021 року (далі – Договір), Указом Президента України від 24 лютого 2022р. №64 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від «21» березня 2023 року № 254 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 березня 2018р. № 382», постановою Кабінету Міністрів України від «21» березня 2023 року № 255/ДСК «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування у 2023 році», постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами) та пунктом 3, 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до Договору № 35/21Р від «22» лютого 2021 року, уклавши дану Додаткову угоду про наступне: 1. Викласти пункт 5.1 Договору у наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт – до «31» грудня 2024 року у відповідності до календарного плану фінансування та виконання робіт» (Додаток №1). Термін початку виконання Робіт за цим договором обумовлюється датою його укладання Сторонами. Генпідрядник може ставити перед Замовником питання про перегляд строків виконання Робіт виключно у таких випадках: - виникнення обставин непереборної сили; - невиконання чи неналежне виконання Замовником своїх зобов’язань за договором; - дії третіх осіб, які унеможливлюють належне виконання Робіт, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від Генпідрядника обставинами; - неможливості розпочати будівельні роботи відповідно до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою КМУ №466 від 13.04.2011р.» 2. Викласти пункт 11.1 Договору у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 року, але в будь-якому разі, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 3. Додаток № 1 «Календарний план фінансування та виконання робіт» викласти у новій редакції (додається). 4. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. 6. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 35/21Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 13.1 та пунктом 13.3. Договору № 35/21Р від «22» лютого 2021 року, Указом Президента України від 24 лютого 2022р. №64 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від «21» березня 2023 року № 254 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 березня 2018р. № 382» та пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до Договору, виклавши Додаток № 1 «Календарний план фінансування та виконання робіт» викласти у новій редакції (додається). 2. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 35/21Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML