Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великоберезнянська селищна рада Ужгородського району Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 04351127 |
Місцезнаходження: | 89000, Україна , Закарпатська обл., смт Великий Березний, Шевченка, буд. 12 |
Контактна особа: |
Навроцький Володимир 380502410210 vova.navrotskyy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Відповідно до п.3 ч.1 ст.10 ЗУ „Про благоустрій населених пунктівˮ, до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить: створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення спільно з іншими суб'єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб), відповідно до п.2 ч.2 статті 40 Закону України „Про публічні закупівліˮ, а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, у тому числі за відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Рішенням Великоберезнянської селищної ради ХХХІІ сесії VІІ скликання № 642 від 20.12.2019 року затверджено Проект титульного списку КП «Комунал-Сервіс» Великоберезнянської селищної ради», відповідно до якого фінансування видатків на надання послуг з прибирання вулиць селища здійснюватиметься за рахунок КПКВК – 0116030, «Благоустрій міст, сіл, селищ» для КП «Комунал-Сервіс», який у зв’язку з відсутністю альтернативи є єдиним виконавцем таких послуг.
Крім того, серед видів діяльності КП «Комунал-Сервіс» є надання інших видів діяльності з прибирання ( код КВЕД – 2010 «81.29»), що включає підмітання вулиць, прибирання снігу та льоду, посипання сіллю чи піском. КП «Комунал-Сервіс» - єдине підприємство в межах селища, яке володіє спеціальною технікою, що використовується для прибирання вулиць та тротуарів селища міського типу Великий Березний, а саме: трактор МТЗ 82.1; комбінована дорожно-мийна машина ЗІЛ-130; спецавтомобіль LIAZ 111.811; щітка комунальна; комбінований підмітальний агрегат.
КП «Комунал-Сервіс» має штат працівників, які безпосередньо залучаються для прибирання вулиць селища з наданням відповідного інвентаря. Штатний розпис таких працівників затверджується рішенням виконавчого комітету Великоберезнянської селищної ради.
На території смт Великий Березний відсутні суб’єкти підприємницької діяльності, які можуть надавати послуги з прибирання та підмітання вулиць (відсутність конкуренції з технічних причин).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2020 09:41 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 січня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оплата за виконану роботу здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
30 грудня 2020 17:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-31-000010 ● 8ec85a9b3e9e43828c3869e8435a7685
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2021 13:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.05.2021
Ужгород
№ 350
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 28.05.2021№ 350
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-12-30-003103-b 30.12.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-04 14:05:13
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуги «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-30-003103-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином фактично підтверджено відсутність конкуренції з технічних причин, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з КП «Комунал-Сервіс»?
Просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію з посиланням на відповідні документи (нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують відсутність конкуренції з технічних причин).
Крім того надати підтвердні документи щодо перебування (балансоутримувач) у комунальній власності Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області об’єктів благоустрою (вулиці, кладовища, парки, автостоянки тощо), первинні документи, що свідчать про виконання (часткове виконання) договору № 1 від 11.01.2021 (накладних, актів приймання-передачі, тощо).
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-09 17:15:17
Про надання інформації (пояснень)
інформація (пояснення) на вимогу Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області щодо моніторингу закупівлі UA-2020-12-30-003103-b „Послуги з прибирання та підмітання вулицьˮ від 04.06.21р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Номер провадження 260/2747/21. Дата подання 02.07.2021 року |
Дата публікації: | 07 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 260/2747/21 |
Дата відкриття провадження: | 19 липня 2021 |
Документи:
07 липня 2021 14:29
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Комунал-Сервіс" #36917235 |
Переможець |
2 058 134,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2020 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 15:05
|
Акт звірки до договору 1.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 15:44
|
ДУ №5 договору 1.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 11:04
|
ДУ №4 договору №1.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2021 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 13:54
|
Специфікація до Договору від 11.01.2021.PDF | зміни до договору |
30 червня 2021 13:53
|
ДУ 3.PDF | зміни до договору |
30 червня 2021 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2021 16:49
|
Дод. уг. №1 до №1 11.01.21.PDF | зміни до договору |
03 лютого 2021 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 11:14
|
Договір №1 від 11.01.2021.PDF | укладений |
11 січня 2021 11:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з відкриттям нових реєстраційних рахунків |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі рішення XII сесії VIII скликання від 16.06.2021 року №181 "Про внесення змін до рішення ІІІ сесії VIII скликання від 25 грудня 2020 року №30 "Про бюджет Великоберезнянської селищної територіальної громади на 2021 рік" (зі змінами від 18.02.2021 №87, 05.03.2021 №101, 11.05.2021 №148)" |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сума бюджетних асигнувань за договором на 2021 рік становить 1 908 134,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення загальної вартості за Договором на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |