Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуг з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, які належать Замовнику та встановлені в адмінбудівлях ГУ ДПС у Миколаївській області
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2020-12-30-002456-c ● b0438d48389e4eec99529c13f0c03df4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43144729 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА будинок 6 |
Контактна особа: |
Волкова Тетяна Володимирівна +380512501857 mk.official@tax.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2021 12:11 |
Очікувана вартість: | 330 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Закупівля на 2021 рік, яку оголошують у 2020 році.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо).
Строк надання послуг: з моменту підписання договору по 31 грудня 2021 року (включно)
Розгорнути
Згорнути
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо).
Строк надання послуг: з моменту підписання договору по 31 грудня 2021 року (включно)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуг з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, які належать Замовнику та встановлені в адмінбудівлях ГУ ДПС у Миколаївській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за Послуги, надані Виконавцем, здійснюється Замовником щомісячно за фактично надані Послуги, протягом 10 банківських днів, на підставі отриманого від Виконавця рахунку та Акту наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті на поточний рахунок Виконавця, при наявності фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2020 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2020 14:47 |
ТД Послуги з охорони ТЗО_2021.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2021 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
110 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕДР-25" |
247 500,00
UAH з ПДВ
|
247 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40109016 |
Переможець |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2021 09:18
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 січня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 20:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2021 13:48
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2021 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 13:36
|
Договір №90_34_14-2021.pdf | укладений |
01 лютого 2021 13:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі умов викладених в п.13.8 Договру від 01.02.2021 №90/34/14-2021, відповідно до ч.1 ст. 104 Цивільного кодексу України та п.1 Положення про ГУ ДПС у Миколаївській області, Сторони узгодили реквізити Замовника викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 90/34/14-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |