Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4
Очікувана вартість
9 800,00 UAH
UA-2020-12-30-001850-b c1ea349ebd104696b4262414940e6db2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ховайба Володимир Іванович

380964207273 rotmistrivka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РОТМІСТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 26359075
Місцезнаходження: 20726, Україна , Черкаська обл., село Ротмістрівка, ВУЛ. Михайлівська, будинок 18
Контактна особа: Ховайба Володимир Іванович
380964207273
rotmistrivka@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Технічні та якісні характеристики визначені згідно з умовами договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
98 штуки
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20726, Україна, Черкаська область, Смілянський район, село Ротмістрівка, вулиця Михайлівська, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів Замовником після пред’явлення Постачальником накладної на оплату товару протягом 14 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар, здійснюється протягом 3 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

30 грудня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець МОСЕНКО ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#3031109128
Переможець 9 800,00
UAH
30 грудня 2020 14:53

Документи

30 грудня 2020 14:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:56
Зіскановане_20201229 (12).jpg укладений
30 грудня 2020 14:54
Зіскановане_20201229 (14).jpg укладений
30 грудня 2020 14:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 98 штуки 100,00
UAH