Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92, дизельне паливо
Очікувана вартість
2 633 500,00 UAH
UA-2020-12-30-001416-b ● 3e834cf20e1f46309437269c8413ec03
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Сквирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43934956 |
Місцезнаходження: | 09001, Україна , Київська обл., Сквира, вул.Богачевського, 55 |
Контактна особа: |
Костюк Олексій Юрійович +380456852575 alexblood85@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2021 13:52 |
Очікувана вартість: | 2 633 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 167,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09001, Україна, Київська область, м.Сквира, вул.Богачевського, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
65000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09001, Україна, Київська область, м.Сквира, вул.Богачевського, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2020 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2020 13:40 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПАЛЬНЕ 2021.doc | |
30 грудня 2020 13:40 |
Додаток 7.docx | |
30 грудня 2020 13:40 |
Додаток 6.docx | |
30 грудня 2020 13:40 |
Додаток 5.docx | |
30 грудня 2020 13:40 |
Додаток 3.docx | |
30 грудня 2020 13:40 |
Додаток 4.docx | |
30 грудня 2020 13:40 |
Додаток 2.docx | |
30 грудня 2020 13:40 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-30-001416-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАНГО-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39039648
Дата подання: 19 січня 2021 14:45
Вимога
Справжнім повідомляємо,що тендерний комітет Відділу освіти Сквирської міської ради безпідставно не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ", яка не відповідає тендерній документації та безпідставно визнав ПП "ОККО КОНТРАКТ" переможцем у торгах, так як даний учасник не має власної або орендованої автозаправної станції у місті Сквира. ПП "ОККО КОНТРАКТ" у складі своєї пропозиції надало Договір про надання послуг №ОК/2-2-19/5 від 07.08.2019р., згідно якого надаються послуги щодо обслуговування та організації відпуску нафтопродуктів, тобто ПП "ОККО КОНТРАКТ" є Замовником послуг, а не власником чи орендарем мережі АЗК ОККО.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо: відхилити пропозицію учасника торгів ПП «ОККО КОНТРАКТ» як таку, що проведена з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі".
ТОВ «МАНГО ГРУП» направляє цю вимогу з метою усунення Замовником порушень законодавства під час проведення процедури закупівлі та повідомляє про намір передачі відповідної інформації до контролюючих та правоохоронних органів у випадку незадоволення вищевказаних вимог, а також оскарження незаконних дій/бездіяльності Замовника шляхом подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо: відхилити пропозицію учасника торгів ПП «ОККО КОНТРАКТ» як таку, що проведена з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі".
ТОВ «МАНГО ГРУП» направляє цю вимогу з метою усунення Замовником порушень законодавства під час проведення процедури закупівлі та повідомляє про намір передачі відповідної інформації до контролюючих та правоохоронних органів у випадку незадоволення вищевказаних вимог, а також оскарження незаконних дій/бездіяльності Замовника шляхом подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 січня 2021 13:10
У складі пропозиції ПП «ОККО-КОНТРАКТ» містяться такі документи:
1) Довідка Вих. №2020/26 від 14.01.2021 р. про наявність АЗС ОККО у м.Сквира, на якій буде відбуватися отримання товару.
2) Договір про надання послуг від 07.08.2019р. №ОК/2-2-19/5, укладений між ТОВ «ОККО-Рітейл» та ПП «ОККО-КОНТРАКТ» з додатками та додатковими угодами, предметом якого є:
2.1.1. послуги з надання повного й безперешкодного доступу до інфраструктури
АЗС та обладнання АЗС Виконавця, за допомогою якого здійснюється обслуговування
пластикових смарт- карт, спецвідомостей, бланків-дозволів (талонів), відомостей обліку
відпуску нафтопродуктів Замовника.
2.1.2. послуги з надання повного й безперешкодного доступу до обладнання АЗС
Виконавця (паливно-роздавальних колонок та пов’язаного з ними інвентаря), за
допомогою якого здійснюється відпуск нафтопродуктів.
2.1.3. послуги з надання повного та безперешкодного доступу до
під’їзних шляхів та інших шляхів, які забезпечують заїзд та виїзд автотранспорту клієнтів
Замовника на/з АЗС Виконавця, з метою отримання Товарів та/або Послуг на АЗС;
2.1.4. послуги з надання повного та безперешкодного доступу клієнтів Замовника
до приміщень будівель, споруд, майданчиків, які розташовані на (входять до складу) АЗС
Виконавця (крім службових приміщень) з метою отримання Товарів та Послуг клієнтами
Замовника;
2.1.5. послуги з повного та безперешкодного доступу клієнтів Замовника до місць
розміщення транспортних засобів на території АЗС Виконавця.
Вказаний договір підтверджує право, зокрема, користування ПП «ОККО-КОНТРАКТ» вказаною автомобільною заправною станцією. Це підтверджує практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України (зокрема розгляд аналогічної скарги стосовно ПП «ОККО-КОНТРАКТ", рішення від 10.01.2020р. №564- р/пк-пз). ПП «ОККО-КОНТРАКТ» не порушило умови тендерної документації стосовно п.1 Кваліфікаційних критеріїв Додатку 1.
Отже, підстави для задоволення Вашої вимоги (скарги) – немає.
1) Довідка Вих. №2020/26 від 14.01.2021 р. про наявність АЗС ОККО у м.Сквира, на якій буде відбуватися отримання товару.
2) Договір про надання послуг від 07.08.2019р. №ОК/2-2-19/5, укладений між ТОВ «ОККО-Рітейл» та ПП «ОККО-КОНТРАКТ» з додатками та додатковими угодами, предметом якого є:
2.1.1. послуги з надання повного й безперешкодного доступу до інфраструктури
АЗС та обладнання АЗС Виконавця, за допомогою якого здійснюється обслуговування
пластикових смарт- карт, спецвідомостей, бланків-дозволів (талонів), відомостей обліку
відпуску нафтопродуктів Замовника.
2.1.2. послуги з надання повного й безперешкодного доступу до обладнання АЗС
Виконавця (паливно-роздавальних колонок та пов’язаного з ними інвентаря), за
допомогою якого здійснюється відпуск нафтопродуктів.
2.1.3. послуги з надання повного та безперешкодного доступу до
під’їзних шляхів та інших шляхів, які забезпечують заїзд та виїзд автотранспорту клієнтів
Замовника на/з АЗС Виконавця, з метою отримання Товарів та/або Послуг на АЗС;
2.1.4. послуги з надання повного та безперешкодного доступу клієнтів Замовника
до приміщень будівель, споруд, майданчиків, які розташовані на (входять до складу) АЗС
Виконавця (крім службових приміщень) з метою отримання Товарів та Послуг клієнтами
Замовника;
2.1.5. послуги з повного та безперешкодного доступу клієнтів Замовника до місць
розміщення транспортних засобів на території АЗС Виконавця.
Вказаний договір підтверджує право, зокрема, користування ПП «ОККО-КОНТРАКТ» вказаною автомобільною заправною станцією. Це підтверджує практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України (зокрема розгляд аналогічної скарги стосовно ПП «ОККО-КОНТРАКТ", рішення від 10.01.2020р. №564- р/пк-пз). ПП «ОККО-КОНТРАКТ» не порушило умови тендерної документації стосовно п.1 Кваліфікаційних критеріїв Додатку 1.
Отже, підстави для задоволення Вашої вимоги (скарги) – немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2021 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
2 327 340,00
UAH з ПДВ
|
2 327 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
2 548 980,00
UAH з ПДВ
|
2 548 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Відхилено |
2 327 340,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2021 16:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 січня 2021 13:47
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
2 548 980,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2021 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 08:16
|
ДУ 7 бензин.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 08:11
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 13:56
|
ДУ 6 бензин.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 10:34
|
ДУ _5 бензин.PDF | зміни до договору |
01 листопада 2021 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 12:05
|
ДУ _4 Бензин.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2021 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 12:26
|
Додаткова угода 3 бензин.PDF | зміни до договору |
19 липня 2021 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 12:05
|
Бензин додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
24 травня 2021 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 10:31
|
Дод угода 1 Бензин 2021.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2021 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 20:19
|
Договір | укладений |
02 лютого 2021 20:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |