Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення медичних оглядів для працівників ВП РАЕС в умовах здоровпукту ВП РАЕС та в умовах поліклініки КНП ВМР "ВБЛ"
Очікувана вартість
1 479 046,50 UAH
UA-2020-12-30-000830-c 3ccfb79e7c484bac9b3a2d041bf25ffc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Огребчук Галина Іванівна

03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Огребчук Галина Іванівна
03636-64-6-20
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Комунальне некомерційне підприємство Вараської міської ради «Вараська багатопрофільна лікарня» є єдиним на території монофункціонального міста-супутника ядерних установок закладом охорони здоров’я, що надає вторинну медичну допомогу та засноване на кому-нальній формі власності. Комунальне некомерційне підприємство Вараської міської ради «Вараська багатопрофі-льна лікарня» створене з метою надання допомоги будь-яким особам, в тому числі медично-го забезпечення працівників атомної енергетики і промисловості, та підпадає під дію Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» і є частиною єдиної сис-теми радіаційної безпеки та захисту на об’єктах ядерного паливного циклу. Діяльність закла-ду проводиться на підставі Статуту у чіткій відповідності до чинного законодавства України Працівники ВП «Рівненська АЕС» підлягають медичним оглядам відповідно до вимог наступних нормативно-законодавчих документів:  ст. 17 Закону України «Про охорону праці»;  ст. 31 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я»;  ст. 35, ст. 36 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпе-ку»;  ст. 26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»;  ст. 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб»;  ст. 9 Закону України «Про психіатричну допомогу»;  ст. 45, ст. 46 Закону України «Про дорожній рух»;  Постанова КМУ від 17.09.1996 № 1138 «Про затвердження переліку платних послуг, які надаються в державних закладах охорони здоров’я та вищих медичних закладах освіти»;  Постанова КМУ від 27.09.2000 р. № 1465 «Про затвердження Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, про-фесій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка прова-дить цю діяльність, або оточуючих»;  Постанова КМУ від 06.11.1997 р. № 1238 «Про обов’язковий профілактичний нарко-логічний огляд і порядок його проведення»;  Постанова КМУ від 23.05.2001 р. № 559 «Про затвердження переліку професій, виро-бництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним ме-дичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних кни-жок»;  наказ МОЗ України від 21.05.2007 р. № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»;  наказ МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 «Щодо організації проведення обов'язко-вих профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»;  наказ МОЗ та МВС України від 31.01.2013 р. № 65/80 «Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів». КНП ВМР «ВБЛ» проводить попередні при прийомі на роботу, періодичні, передз-мінні та інші медичні огляди працівникам ВП «Рівненська АЕС» з метою:  своєчасного виявлення ранніх ознак гострих і хронічних професійних захворювань (отруєнь), загальних та виробничо-зумовлених захворювань у працівників;  вирішення питання щодо можливості працівників продовжувати роботу в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу;  забезпечення динамічного спостереження за станом здоров’я працівників в умовах дії шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу;  розробка індивідуальних та групових лікувально-профілактичних та реабілітаційних заходів працівникам, що віднесені за результатами медичного огляду до групи ризику розвитку професійних захворювань;  встановлення придатності особи до виконання окремих видів діяльності (робіт, про-фесій) з особливими вимогами до стану її психічного здоров’я;  виявлення хворих на алкоголізм, наркоманію чи токсикоманію та визначення наявно-сті чи відсутності наркологічних протипоказань до виконання функціональних обов’язків та провадження певних видів діяльності;  визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 10:31
Оскарження наміру укласти договір: 10 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85120000-6: Лікарська практика та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Проведення медичних оглядів для працівників ВП РАЕС в умовах здоровпукту ВП РАЕС та в умовах поліклініки КНП ВМР "ВБЛ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються шляхом перерахування Замовником грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Виконавця протягом 12-ти календарних днів з дати підписання обома Сторонами акту надання послуг. Пiсляоплата 12 Календарні 100

Тендерна документація

30 грудня 2020 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЗ "СМСЧ № 3 МОЗ України"
#33992414
Переможець 1 479 046,50
UAH
30 грудня 2020 10:31

Документи

30 грудня 2020 10:31
Електронний підпис
30 грудня 2020 10:31
протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2020 10:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЗ "СМСЧ № 3 МОЗ України"
#33992414
1 479 046,50
UAH
Документи

Документи

30 грудня 2020 10:31
Електронний підпис
30 грудня 2020 10:31
протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 14:21
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2022 11:21
301-21-ПП_ДУ_2.pdf зміни до договору
24 березня 2022 11:21
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2022 09:28
301-21-ПП_ДУ_1.pdf зміни до договору
14 січня 2022 09:27
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 15:18
договір.pdf укладений
22 січня 2021 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: Продовження терміну дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20% суми договору. Випадки для внесення змін: Відповідно до частини 6 статті 41 розділу VIII Закону України «Про публічні закупівлі» №922- VIII від 25.12.2021 року «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку». Сума договору змінилась з 1 479 046,50 грн (один мільйон чотириста сімдесят дев’ять тисяч сорок шість гривень п’ятдесят копійок) без ПДВ на суму 1 700 903,46 грн (один мільйон сімсот тисяч дев’ятсот три гривні сорок шість копійок) без ПДВ. Строк дії договору: до 31.03.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 15-122-04-21-10300
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни, що внесені до істотних умов: Зміна вартості договору про закупівлю під фактично отримані послуги. Випадки для внесення змін: Відповідно до абзацу 5 частини 5 статті 41 розділу VIII Закону України «Про публічні закупівлі» №922- VIII від 25.12.2021 року «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку». Сума договору змінилась з 1 700 903,46 грн (один мільйон сімсот тисяч дев’ятсот три гривні сорок шість копійок) без ПДВ на суму 1 565 461,97 грн ( Один мільйон п’ятсот шістдесят п’ять тисяч чотириста шістдесят одна гривня 97 копійок) без ПДВ. Строк дії договору: до 31.03.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 15-122-04-21-10300
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 565 377,94
UAH