Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"код ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)"
Очікувана вартість
29 996,55 UAH
UA-2020-12-30-000153-b a614ed21642f4bdb80addf5c11cc031b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрощук Богдана Вікторівна

+380385542248 osvitayuliya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Красилівської районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38418100
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, пл. Незалежності, 2
Контактна особа: Андрощук Богдана Вікторівна
+380385542248
osvitayuliya@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Технічні та якісні характеристики відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
349 пачка
Ціна за одиницю: 85.95UAH без ПДВ
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, м.Красилів, пл.Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

30 грудня 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сукачук Ірина Степанівна
#2931918265
Переможець 29 996,55
UAH
30 грудня 2020 09:30

Документи

30 грудня 2020 09:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:32

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний 349 пачка 85,95
UAH