Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44110000-4 - Конструкційні матеріали (Конструкціійні матеріали: плитка, клей, крестик, затирка, старт гіпс, фініш гіпс)
Очікувана вартість
2 391,90 UAH
UA-2020-12-29-011438-a 4db1e96586e94320b1b330028f29a9cd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кисіль Світлана Вікторівна

+380465831281 hannaadamenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Новгород-Сіверський районний Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 38584715
Місцезнаходження: 16000, Україна , Чернігівська обл., місто Новгород-Сіверський, вулиця Шевченка 17
Контактна особа: Кисіль Світлана Вікторівна
+380465831281
hannaadamenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Конструкційні матеріали (Конструкціійні матеріали: плитка, клей, крестик, затирка, старт гіпс, фініш гіпс)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 шт
Конструкційні матеріали (Конструкціійні матеріали: плитка, клей, крестик, затирка, старт гіпс, фініш гіпс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, м. Новгород-Сіверський, вул. Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником за фактично поставлений товар, здійснюється щляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно накладних на товар, протягом 10 робочих днів після отримання товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

29 грудня 2020 22:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Матяшенко І.О.
#3100303170
Переможець 2 391,90
UAH
29 грудня 2020 22:54

Документи

29 грудня 2020 22:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2021 12:34
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 22:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 391,90
UAH