Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код УКТЗЕД 9022 Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)
Очікувана вартість
33 950 000,00 UAH
UA-2020-12-29-010813-a 18f6fa3c529b44f5bd66e7c886aa0db8
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Волчко

+380362266734 upovnovajenaosoba.uozroda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02013136
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., М.РІВНЕ , ВУЛ. 16 ЛИПНЯ БУД. 38
Контактна особа: Богдан Волчко
+380362266734
upovnovajenaosoba.uozroda@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг - наводиться у медико-технічних вимогах -додаються.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Код УКТЗЕД 9022 Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)/ Рентгенографічна система Moviplan
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, 16 липня, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за товар здійснюються Замовником на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої плати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" шляхом проведення попередньої оплати в розмірі 100% від загальної вартості Товару на підставі рахунку-фактури Постачальника протягом 3 (трьох) банківських днів Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІПРАЙМ"
#41530346
Переможець 33 950 000,00
UAH
29 грудня 2020 19:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 12:48
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 17:07
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 17:05
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 17:02
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:28
ДУ 1 Рентген.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 20:12
Рентген.pdf укладений
29 грудня 2020 19:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились викласти пункт 3.2. Договору про закупівлю за № 29.12.2020-Р від 29.12.2020 року розділу 3. Поставка товарів «3.2. Товар поставляється на умовах DDP (у значенні міжнародних правил Інкотермс -2010 (за адресою, яка вказана Замовником) викласти в редакції додаткової угоди, уточнити реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 29.12.2020-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 3.2 Договору. Інші умови Договору залишаються незмінними
Номер договору про закупівлю: 29.12.2020-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з неможливістю прийняти Товар у строк, визначений у Договорі з незалежних від Сторін обставин, а саме: тривалого оформлення закладами охорони здоров’я (кінцевими користувачами) в ДІЯР України дозвільних документів у сфері провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання, Сторони дійшли згоди продовжити строк поставки Товару до 30.04.2021 року
Номер договору про закупівлю: 29.12.2020-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 33 950 000,00
UAH