Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services on current repair of sites of filters, wells and pits of LVDS "Brody". Lviv region, Brody district, Smilnivska village council, Tract "Industrial Center", 6 (DBN A.2.2-3: 2014) (code 45220000-5 for DK 021: 2015, engineering works and construction works)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Богдана Фединець +380322919948 b.fedynets@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Join Stock Company "Ukrtransnafta" |
National ID: | 31570412 |
Contact point: |
Bohdana Fedynets +380322919948 b.fedynets@ukrtransnafta.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2020 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2021 11:30 |
Очікувана вартість: | 12 815 838,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 079,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 128158.38 UAH |
Publication date: | 29 грудня 2020 15:18 |
Enquiries until: | 19 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 січня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 12 815 838 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 64 079 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Платежі за обсяги виконаних робіт здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт та витрати на підставі отриманого рахунку (ів) (рахунку(ів)-фактури). Детальні умови оплати та розрахунків, передбачено проектом договору у додатку 3 до цієї тендерної документації. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000053 ● 6071d33ade3f4c50ad434109daf0dafd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 14:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
71 UA-2020-12-29-007275-a 29.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-16 10:57:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з поточного ремонту площадок фільтрів, колодязів та приямків ЛВДС «Броди». Львівська область, Бродівський р-н, Смільнівська сільська рада, Урочище «Промисловий центр», 6 (ДБН А.2.2-3:2014) (код 45220000-5 за ДК 021:2015, інженерні та будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-29-007275-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-18 10:31:46
Відповідь на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2020-12-29-007275-a
Пояснення Товариства (інформація та документи) яким чином та на підставі яких документів здійснено:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Інформація: Склад та обсяги робіт, що є предметом закупівлі, визначені дефектним актом, складеним відповідальними фахівцями Товариства, виходячи з поточного технічного стану об’єктів, та оформленим належним чином.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (ремонтних робіт) обґрунтовуються тим, що вони повинні забезпечити експлуатаційні властивості об’єктів, які відповідатимуть основним вимогам діючих в Україні державних будівельних норм, зокрема ДБН А.3.1-5:2016, та стандартів, відповідно до призначення даних об’єктів.
Тому тендерною документацією передбачено, що роботи необхідно виконати у відповідності до вимог ДБН А.3.1-5:2016 та чинних нормативних документів в сфері будівництва, якість предмета закупівлі має відповідати чинним будівельним нормам і стандартам України, у тому числі на конкретні види робіт, зазначених в дефектному акті.
Документи: Дефектний акт.
2. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформація: Очікувану вартість визначено на підставі 4-х комерційних пропозицій відповідно до пункту 4.3. Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ «Укртранснафта» (Додаток 1 до Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг затвердженого наказом від 30.06.2020) та перевірено відповідно до порядку перевірки юридичних та/або фізичних осіб.
Документи: Запити комерційних пропозицій, комерційні пропозиції, таблиця розрахунку очікуваної вартості.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 березня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКО ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2021 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКО ЛТД" |
12 790 500,00
UAH з ПДВ
|
12 726 402,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК" |
12 801 230,00
UAH з ПДВ
|
12 737 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКО ЛТД" #37325948 |
Переможець |
12 726 402,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2021 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:17
|
22_298_211220_20_12_2021.zip | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 15:03
|
22-298_Пот.рем площадок фільтрів, колодязів приямків_Броди_Validation_Report.pdf | укладений |
12 березня 2021 15:02
|
22_298_210312_12_03_2021.zip | укладений |
12 березня 2021 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток № 1 «Дефектний акт» до Договору, Додаток № 2 «Договірна ціна» до Договору викласти в новій редакції. Пункт 2.1. Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 22/298 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |