Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
20P-142_79410000-1 - Business and management consulting services (Comprehensive business and management consulting services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
Костянтин Косюга +380681361291 kostiantyn.kosiuha@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Воробйов Віталій +380(67)412-65-36 vitalii.vorobiov@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC Ukrgasvydobuvannya |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Kostiantyn Kosiuha +380681361291 kostiantyn.kosiuha@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Воробйов Віталій +380(67)412-65-36 vitalii.vorobiov@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2020 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 12:35 |
Очікувана вартість: | 165 343 426,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 306 868,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4960302.81 UAH |
Publication date: | 29 грудня 2020 14:48 |
Enquiries until: | 19 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 січня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 165 343 427 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 306 869 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акта здавання-приймання наданих послуг та отримання оригіналу рахунку | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2020 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2020 14:49 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls | |
29 грудня 2020 14:48 |
ТД_20П-142_Консультаційні послуги пд і управління.docx | |
29 грудня 2020 14:48 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 22.09.xlsx | |
29 грудня 2020 14:48 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Стосовно Питання щодо Таблиці №1 «Відомості про кадрові ресурси» повідомляємо, що немає вимоги вказувати у цій таблиці у кожному з напрямків спеціалістів усіх видів, перерахованих, зокрема, у Додатку №3 до тендерної документації. Тобто учасник може зазначати спеціалістів різного рівня за напрямком (наприклад, трьох партнерів, одного менеджера та одного консультанта і т.д.);
2. Стосовно Питання щодо пункту VIII Таблиці №2 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» повідомляємо, що приймаються також договори лише з юридичних послуг щодо права, відмінного від застосованого на території України (не включаючи оподаткування) і навпаки.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-22-000043 ● 7bcfd7a741b64012ac746cac5ee33791
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2021 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2021 Одеса № 749
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.11.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 22.11.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.11.2021 № 749
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2020-12-29-006624-a 29.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-23 14:07:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-25 10:53:55
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Комплексні консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління), 20П-142, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-12-29-006624-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-03 09:49:32
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерних пропозицій учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Ернст енд Янг», товариства з обмеженою відповідальністю «КПМГ-Україна» та товариства з обмеженою відповідальністю «Делойт енд Туш ЮСК» умовам пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тоді як, на тендерні пропозиції зазначених учасників накладено удосконалені електронні підписи замість кваліфікованих електронних підписів?
Чому Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою та у тендерній документації встановлено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, розмір якого в грошовому виразі складає 4 960 302,81 грн, що перевищує 3 % (для послуг) від очікуваної вартості закупівлі (165 343 426,80 грн)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-07 12:22:28
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Комплексні консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління), 20П-142, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-12-29-006624-a
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України по процедурі відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Комплексні консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління), 20П-142, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-12-29-006624-a.
2021-12-14 12:16:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Оскарження в суді
Опис: | Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 21 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/37703/21 |
Дата відкриття провадження: | 23 грудня 2021 |
Документи:
28 грудня 2021 09:54
|
Електронний підпис |
28 грудня 2021 09:36
|
Інформація стосовно відкриття провадження 20П-142.docx |
21 грудня 2021 13:14
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 20П-142.docx |
28 грудня 2021 09:54
|
Електронний підпис |
21 грудня 2021 17:01
|
Електронний підпис |
28 грудня 2021 09:36
|
Інформація стосовно відкриття провадження 20П-142.docx |
21 грудня 2021 13:14
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 20П-142.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРАЙСУОТЕРХАУСКУПЕРС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Ернст енд Янг | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ КПМГ-Україна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Делойт енд Туш ЮСК | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2021 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Ернст енд Янг |
64 333 962,00
UAH з ПДВ
|
64 333 962,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КПМГ-Україна |
92 800 000,00
UAH з ПДВ
|
92 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Делойт енд Туш ЮСК |
157 075 000,00
UAH з ПДВ
|
157 075 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Ернст енд Янг #33306958 |
Переможець |
64 333 962,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2021 12:15
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 березня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2023 09:23
|
ДУ3 з ЕЯ від 02112023.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2023 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 09:27
|
!!Підписана ДУ2 ЕЯ.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 16:47
|
20П-142_Договір №УГВ105_63-21.pdf | укладений |
07 квітня 2021 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження |
Номер договору про закупівлю: | УГВ 105/63-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підставою для продовження дії договору стала наявність обставин щодо сповільнення впровадження (реалізації) стратегічних проектів Товариства, спричиненого військовим станом в країні, та відповідно відсутність необхідності консультацій по таким проектам в межах Договору. Так, з огляду на вищезазначене проведено нараду за участю керівництва Товариства та Директора з управління дивізіоном "Розвідка та видобування» Групи Нафтогаз, де було прийнято протокольне рішення щодо призупинення Проектів РЕС та відповідних консультаційних послуг, пов’язаних з ними, до кінця дії військового стану через відсутність інтересу ринку до зазначених проектів. Поряд з цим, отримано листа від польської компанії ORLEN Group (PGNiG S.A.) (вх. №18/4950-027 від 05.09.2023р.) про наміри підписати Угоду про спільне вивчення відкритих територій на заході України. Така угода передбачає спільне вивчення відкритих територій, за результатами якого будуть визначені ділянки, які Товариство та PGNiG S.A. спільно номінують на конкурс УРП та будуть приймати в такому конкурсі участь в разі його оголошення. Така співпраця з польською компанією потребує консультаційних послуг в разі в тому числі для визначення спільної території інтересу та її номінації на конкурс УРП. |
Номер договору про закупівлю: | УГВ 105/63-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |