Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Послуги з розробки проєктної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-05 Нововолинськ - Іваничі - Павлівка - Локачі на ділянці км 18+100 – км 24+900
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-12-29-006615-a 45bcde5e992a4e44b4b63ec1a61e9dac
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2020-11-02-002061-b, дата формування звіту: 18 листопада 2020 року; UA-2020-11-30-001236-c, дата формування звіту: 16 грудня 2020 року) через відсутність достатньої кількості пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 13:51
Оскарження наміру укласти договір: 10 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Послуги з розробки проєктної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-03-05 Нововолинськ - Іваничі - Павлівка - Локачі на ділянці км 18+100 – км 24+900
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, Рівненська, 52б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за виконання послуг здійснюється після підписання актів здачі-прийняття виконаних послуг та на підставі виконавчих кошторисів. Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, який не перевищує 30% вартості послуг, при обґрунтуванні доцільності, в межах виділених на фінансування послуг у поточному році коштів. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

29 грудня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ДОРПРОЕКТЗАХІД"
#39998605
Переможець 250 000,00
UAH
30 грудня 2020 13:51

Документи

30 грудня 2020 13:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2020 13:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ДОРПРОЕКТЗАХІД"
#39998605
250 000,00
UAH
Документи

Документи

30 грудня 2020 13:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2022 11:43
Додаткова угода №29-22.pdf зміни до договору
03 лютого 2022 11:43
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 10:27
Додаткова угода №99-21 (1).pdf зміни до договору
21 квітня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 09:52
Додаткова угода №29-21 (1).pdf зміни до договору
01 березня 2021 09:52
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:55
Договір №02.3-2-21.pdf укладений
15 січня 2021 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний графік виконання послуг".
Номер договору про закупівлю: 02.3/2/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору. Внесення змін в Додаток № 3 до договору "Календарний графік надання послуг". Внесення змін в Додаток №4 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 02.3/2/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 99/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 5.1 договору. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання послуг"
Номер договору про закупівлю: 02.3/2/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 29/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML