Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі (код ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи)
Очікувана вартість
4 455,00 UAH
UA-2020-12-29-004469-c fb0edd6861d14fa4b17dfaca0444ff28
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зікрань Катерина Олександрівна

0685506554 KET1989VA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КОНОТОПСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМ. АКАДЕМІКА МИХАЙЛА ДАВИДОВА"
Код ЄДРПОУ: 02007532
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., Конотоп, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ АМОСОВА, будинок 5
Контактна особа: Зікрань Катерина Олександрівна
0685506554
KET1989VA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Меблі (код ДК 021:2015 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, Конотоп, Миколи Амосова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт.
Приставний сегмент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, Конотоп, Миколи Амосова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється на підставі рахунку Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

29 грудня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гайдуков Сергій Дмитрович
#3038518494
Переможець 4 455,00
UAH
29 грудня 2020 15:36

Документи

29 грудня 2020 15:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:37